PDA

Volledige versie bekijken : CHECK: muurschildering

AnewSpider
17 mei 2004, 14:48
Euhm dag iedereen ;) , m'n vriendin eeft vo et school es een muurschildering moeten maken... En da wou ik natuurlijk met jullie delen! Graag zou ik ook wa comments willen hebben :niceone: thx ( het is natuurlijk wel ne foto ervan)
muurschildering (http://members.lycos.nl/airoxke/Katlijne%20kunstwerk.JPG)

dresse
17 mei 2004, 14:51
uiteraard een foto :)
zo'n grote scanners hebbe ze nog ni uitgeovnden peisk, en ne muur op internet poste lukt nog ni naar mijn wete :)

@werkje: is ni slecht, aparte stijl wel, nogal vlak misschien. ik zie liever ruwere werkjes met veel anduiding van schaduwen enzo. ma das mijn mening eh :)

AnewSpider
17 mei 2004, 18:40
foto is van ik :p ...
komaan mense comments please !;) Btw ze was tweede geworden. (Ma vele vonden den dien van haar beter ;) )

Erinyes
17 mei 2004, 20:05
Ik vind het geheel nogal onsamenhangend...

grandmasterL
18 mei 2004, 19:36
de tekening springt erni uit; beter ne dikkere outline met fijnere lijnen binne de figure. en glijk dresse zegt: meer schaduuw contrast en kleure verschil, tis imo flets. De vormgeving en lijnvoering is ni echt vastma das meestal op foto, vand die dinge zien er altij beter uit int echt (naar mijn ervaring toch)

kheb ook zo es een deel mure moete schildere, steekt veel tijd in, zeker in dit soort ontwerpen en tis altij te snel gedaan, voor zoon dinge echt AF te krijge moet ge toch wel 5 dage uittrekke.

maar voor de rest, ziet er wel goe uit, ni mijne stijl van tekene verve en lay out, maja, wie ben ik dan weer...

grtz GML