PDA

Volledige versie bekijken : Weekendwerk

Ether
16 mei 2004, 16:57
Tzit dus zo, kben die discussies met men ouders over men zakgeld beu, dus wouek een jobtje zoeken int weekend..

Mo nu weetek totaal nie waar dak moe zoeken, bestaat der daar geen krantje voor, of staat da in de streekkrant ofzo? Mss een sectie op de site van een of ander interim-bureau?

Tips gevraag :D

ray
16 mei 2004, 16:59
werken in de mcdo of quick is een héél goede bijverdienste als student en ze zijn constant op zoek naar mensen :)

Flemish_Broncho
16 mei 2004, 17:00
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om in de buurtwinkels en horeca eens te gaan vragen of ze iemand kunnen gebruiken in het weekend?

Ik denk niet dat daar een andere mogelijkheid voor bestaat, en zeker niet als je in het zwart wil werken. (Aangezien dat toch het meest voor de handliggend zal zijn)

Edit: ik zie dat je van Aalst/Gent bent, je kan geen betere plaats vinden om werk te zoeken!

ray
16 mei 2004, 17:01
Edit: ik zie dat je van Aalst/Gent bent, je kan geen betere plaats vinden om werk te zoeken!ela, ik heb geen weekendwerk nodig eh ;)

Ether
16 mei 2004, 17:04
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om in de buurtwinkels en horeca eens te gaan vragen of ze iemand kunnen gebruiken in het weekend?

Ik denk niet dat daar een andere mogelijkheid voor bestaat, en zeker niet als je in het zwart wil werken. (Aangezien dat toch het meest voor de handliggend zal zijn)

Edit: ik zie dat je van Aalst/Gent bent, je kan geen betere plaats vinden om werk te zoeken!

Moet naar mijn profiel kijken e :p

morreuh, kdenk dak ook wel eens ga zoeken, moet nie int zwart zijn zu, alle ja, is mij omt even... Mo vroeg me gewoon af of er daar geen krantjes ofzo voor bestaan :)

En quick/mcdonalds: Das tan lik 8u of zelfs meer da je moe werken per weekend, en zoveel tijd hebbek nu ook weer nie over zu, zeker nie me de examens die eraan komen...

BlisteringByte
16 mei 2004, 17:07
als ge 8 uur werken al veel vindt... :x

'k bedoel..

voor 2 uur gaat er u geen enkele zot wa eurokes geve ze .. :x

ik ben ook op zoek naar weekendwerk in gent!
kga me keer inschrijve in zo'n interim gedoe :D

sparen voor men autoke :music:

roltrap
16 mei 2004, 17:08
Ga naar uw Brico met een envelop waar een brief inzit en uw CV.

Dat heb ik gedaan en ik kreeg 2 weken later telefoon: of ik kon langskomen voor een gesprek.
/me heeft nu weekenwerk: 4 uurtjes elke zondag in de Brico :applause:

Flemish_Broncho
16 mei 2004, 18:06
ela, ik heb geen weekendwerk nodig eh ;)

ola..efkes miskeken, maar ook in Brugge moet dat goed te doen zijn, met al die toeristen

oxbow
16 mei 2004, 18:12
ge kunt ook eens rondluisteren bij uw maten.

maat van mij heeft me binnegeholpe op fabriek, ISS cleaning. verdiend meer dan goe, normaal gezien elke zaterdag morgend om 6 uur beginnen maar soms op zondag en ik ga maar om de 2 weken job valt wel mee vind ik.

ik werk nu al 4jaar thuis in het bedrijf ook.

kwil u nu even wa raad geve; er kunnen een massa dingen zijn die u gaan tegenzitten, als 1 van de dingen die ik nu noem voor u een probleem zijn ga dan simpelweg ni solliciteren!!

-8uurkes werken
-om 6 uur s'morgens moeten opstaan (vergeet uitgaan dus)
-na 100€ verdiend te hebben uw werk al moe zijn
-na 1 uur te werken al beter jobke willen

herken je jezelf hierin? wel dan gefeliciteerd ge zijt nen bleter de wereld is nix me u! :tongue:

murdoc
16 mei 2004, 18:19
-8uurkes werken

herken je jezelf hierin? wel dan gefeliciteerd ge zijt nen bleter de wereld is nix me u! :tongue:

ik begin de zaterdag om 6 uur --> steekt tegen
ik was het na 1 uur beu --> fucking klotejob

Maar, verdient goed :applause:

en ge zijt zelf nen blèter :tongue:

SIO
16 mei 2004, 18:32
weekendwerk sucks ze mannekes, ge moet er (normaal gezien :ironic: ) 21% belastingen op betalen, op vakantiejob 2%

tis ma dajet weet..

oxbow
16 mei 2004, 18:39
als ik ga nort fabriek word er idd veel rsz afgehouden, daar houd ik van over

op zondag 16€/uur
op zaterdag 11€/uur

allebei netto, waar alles dus al afgehouden is. nadeel is wel da ik het werken nimeer kan opgeven, met 100€ in de maand rondkome zou bagger moeilijk zijn.

ik kijk nu naar niveel, en spaar nen berg geld kan menne eigen auto kopen op men 18 jaar, en zijt mor zeker da het nix goeikoop is

Ether
16 mei 2004, 18:45
ge kunt ook eens rondluisteren bij uw maten.

maat van mij heeft me binnegeholpe op fabriek, ISS cleaning. verdiend meer dan goe, normaal gezien elke zaterdag morgend om 6 uur beginnen maar soms op zondag en ik ga maar om de 2 weken job valt wel mee vind ik.

ik werk nu al 4jaar thuis in het bedrijf ook.

kwil u nu even wa raad geve; er kunnen een massa dingen zijn die u gaan tegenzitten, als 1 van de dingen die ik nu noem voor u een probleem zijn ga dan simpelweg ni solliciteren!!

-8uurkes werken

- Kwil da wel doen, maar daar hebbek simpelweg de tijd nie voor, volgend jaar unief, in de blok ziek da nie zitten, ik voetbal ook nog+ga naar fcb gaan kijken
-Da willek nu eventueel nog doen, mo dan moet wel deftig jobtje zijn..
-Tgoh ja, welk werk is der wel geestig? Zolang et maar verdient.. Eb eens een week in de planten gewerkt, was boeresaai maar et verdiende, daar zettek me makkelijk overeen.
-Kdenk da iedereen wel een beter jobke zou willen zu, tenzij da je echt je werk graag doet..

En kdenk da hij me je 16euro ook eerder een uitzondering zijt, ik verwacht iets van een 8euro ofzo...
Mja, ideaal zou zijn azo nen ochtend in e winkel werken ofzo.
Ma daar bestan dus geen sites rond, of is inschrijven in een interim-bureau een deftige oplossing? En heeft da resultaten op redelijk korte termijn?

Fix0r
16 mei 2004, 19:04
iemand die ik ken werkt in een bakkerij, verdient goed denkik:)

Shorty87
16 mei 2004, 19:06
iemand die ik ken werkt in een bakkerij, verdient goed denkik:)is wel vre vroeg opstaan :doh:

simpele duif
16 mei 2004, 19:13
maar ook vre vroeg gedaan :woohoo:

2 many soldiers
16 mei 2004, 19:35
ge moet gaan drugdealen verdient goed + geen rsz en stuff :p;)

simpele duif
16 mei 2004, 19:52
ge moet gaan drugdealen verdient goed + geen rsz en stuff :p;)

WEL stuff!! :p

Dark_One
16 mei 2004, 20:32
ik begin de zaterdag om 6 uur --> steekt tegen
ik was het na 1 uur beu --> fucking klotejob

Maar, verdient goed :applause:

en ge zijt zelf nen blèter :tongue:
² :niceone:

oxbow
16 mei 2004, 20:34
bij interims gaan da haalt alleen maar iets uit voor een zomerjob.

bij ne mcdonalds zoeke ze altij wel volk.

btw: ik moet meestal ook om 6 uur beginne, dus om 5.10 opstaan, maarja zo heel vroeg gaan de uren rap ze. tegen da ik tegoei wakker ben ist al 9-10 uur

GaMe®
16 mei 2004, 20:38
Ga naar uw Brico met een envelop waar een brief inzit en uw CV.

Dat heb ik gedaan en ik kreeg 2 weken later telefoon: of ik kon langskomen voor een gesprek.
/me heeft nu weekenwerk: 4 uurtjes elke zondag in de Brico :applause:
en wa stond daar zoal in die brief en CV? :)

Vampire
16 mei 2004, 20:43
weekendwerk sucks ze mannekes, ge moet er (normaal gezien :ironic: ) 21% belastingen op betalen, op vakantiejob 2%

tis ma dajet weet..

tis meer dan 21 procent. Als je een aangegeven weekendjob doet als student mag je +- 1/3 van je loon aan de staat geven, maar aangezien je student bent krijg je die terug... (met 2 jaar vertraging)

Drossie
18 mei 2004, 20:50
tis meer dan 21 procent. Als je een aangegeven weekendjob doet als student mag je +- 1/3 van je loon aan de staat geven, maar aangezien je student bent krijg je die terug... (met 2 jaar vertraging)

Kent gij iets van die reglementering??

Ik heb een vraagske.

Ik ga deze zomer een maand werken, maar nu heb ik nog een jobke gevonden voor af en toe int weekend te doen.

Nu weet ik niet hoeveel ik in totaal mag verdienen om te zorgen dat mijn ouders hun kindergeld behouden.

Met die vakantiejob zal ik een 1500 euro hebben denk ik.

Kan iemand mij helpen? Want ik heb al 10 verschillende bedragen gevonden...

Ahja, tis alletwee legaal, dus nie int zwart he.

SIO
18 mei 2004, 21:25
2500€ (kweet wel ni of het afhangt van de leeftijd, zou kunne)

vergeet wel niet dat je maar 23 (ofzoiet) werkdage mag gewerkt hebben, bij de meesten is dat eerder het probleem

NaGa^
27 mei 2004, 18:44
Werk ondertussen al 4 jaar in't zwart in de horeca. Echt een heel weekend lang, en tijdens de week studeer ik in Leuven.

Onlangs gepakt door RSZ. Was grappig, grote paniek in de zaak, iedereen vluchten, mij hadden ze eerst bij 'menne calee'. Ik was echt in paniek, bang voor een boete enzo.

Die mannen zeiden gewoon dat ze enkel met ons begaan zijn omdat we niet verzekerd zijn, en dat wij zeker niet beboet zullen worden. Niks boete dus. Al deze controles bestaan volgens hen gewoon om ons te beschermen, en ze zeiden letterlijjk 'dat het mijn eigen keuze was, en dat ik gerust verder kon doen'. Lachen!

Downside: mijn werkgever staat wel degelijk een megaboete te wachten, en die kon er minder om lachen dan ik.... LoL!

Verivalta
27 mei 2004, 18:59
voor weekendwerk gewoon cv's opsturen en overal langsgaan

ik heb een dikke maand geleden voor de fun es een cv naar café d'anvers opgestuurd (ge kunt da langs de site doen) en vrijdag telefoon gehad van de baas voor es langs te komen =]

oh en vroeg opstaan ? kmoet er elke dag om 4:45 uit voor om 6u te beginnen

section_00
27 mei 2004, 21:14
Kent gij iets van die reglementering??

Kan iemand mij helpen? Want ik heb al 10 verschillende bedragen gevonden...

Ahja, tis alletwee legaal, dus nie int zwart he.

gij moogt 2410 euro verdienen netto

TiBasco
27 mei 2004, 21:29
Ik ga deze zomer werken in Halen hier, in een fruitteeltbedrijf. Gewoon ganse dag door appelkes en aardbeien plukken. 't Is ni alles, maar 't is buiten, ik hoop dat het goed weer is, dan valt da best wel mee. Ik verdien net iets minder dan 8€/h, wat goed genoeg is voor mij.

Lagoas
28 mei 2004, 13:17
Idd, weekendwerk is interessant,
maar pas op als je dan in de zomer nog eens 4/5 weken gaat werken
want kunde voor verrassingen komen te staan!

Ik kreeg onlangs een brief , zo van
'U moet nog 457euro's betalen omdat u te veel gewerkt hebt deze zomer'

en dat was zonder weekendwerk in de loop van het jaar!

Ahja, en uw kindergeld zijde ook kwijt, dus da gade ook moeten betalen aan u ouders, tenzij die da ni erg vinden.

Tis echt erg in belgie, ik werk nu vast na diploma
ik wou wat bijwerken in het weekend
en ze zeiden letterlijk dat het missch niet de moeite was om 6uurkes extra
te werken op zaterdag want ge zijt er ten eersten uwen dag mee kwijt en ten tweede gade meer belastingen betalen dus veel gade er niet aan overhouden :(
In belgie worden we gestraft als we te veel willen werken.

Arifiene
28 mei 2004, 13:35
op de markt vragen ze veel horeca
en wij zoeken ook iemand voor weekenwerk, tis nen dassenwinkel :p
op de markt, hoekje aan de steenstraat, tegenover tintin-winkel :p
als je interesse hebt moete maar es pm zenden ofzo

Arifiene
28 mei 2004, 13:37
Idd, weekendwerk is interessant,
maar pas op als je dan in de zomer nog eens 4/5 weken gaat werken
want kunde voor verrassingen komen te staan!

Ik kreeg onlangs een brief , zo van
'U moet nog 457euro's betalen omdat u te veel gewerkt hebt deze zomer'

en dat was zonder weekendwerk in de loop van het jaar!

Ahja, en uw kindergeld zijde ook kwijt, dus da gade ook moeten betalen aan u ouders, tenzij die da ni erg vinden.

Tis echt erg in belgie, ik werk nu vast na diploma
ik wou wat bijwerken in het weekend
en ze zeiden letterlijk dat het missch niet de moeite was om 6uurkes extra
te werken op zaterdag want ge zijt er ten eersten uwen dag mee kwijt en ten tweede gade meer belastingen betalen dus veel gade er niet aan overhouden :(
In belgie worden we gestraft als we te veel willen werken.
hmm, weekendwerk heefta ndere bepalingen dan vakantiejob, ik heb der nog gene probs mee gehad, en als gij u aan die voorwaarden houd (mij lukt eht al 3 jaar) dan verliesde gij u kindergeld mooi niet
en zoveel belastingen is da nu ook weer ni
ik hou toch elke maand een mooi bedrag over van rond de 300 euro

presser
24 oktober 2004, 21:24
Weet iemand meer over de wetteljke bepalingen hieromtrent?

Tis omdat ik begonnen ben met een jobke waarmee ik toch gemakkelijk €400-€500 per maand ga verdienen (in de vakanties zelfs tot €700. Ik vroeg mij af hoe het dan zit met kindergeld, belastingen, etc... Ik ben 22, studeer nog en woon nog thuis bij mijn ouders (enig kind).

Dit is wel een oude topic die ik terug opgraaf, maar ik vind het nogal nutteloos om hierover een nieuwe thread op te starten. Hopelijk komt hier wat respons op.

amdr
24 oktober 2004, 21:33
Heefter iemand soms een voorbeeld van ne PV?
Want ik wil achter een weekendjobke gaan zoeke (op ne zondag, verdient direct vrij goed) maar wa moet ik in zo ne PV zetten?

Feignasse
24 oktober 2004, 21:46
Proces-verbaal ?:wtf:
Ik vermoed dat je cv (curriculum vitae) bedoelt...
Wat ik er zeker in zou vermelden
- persoonlijke gegeven (adres, geboortedatum, telefoon/gsm-nummer, e-mailadres, ...)
- gevolgde opleidingen, vanaf middelbaar onderwijs
- andere vaardigheden
- vorige 'werkervaringen'
- ...

Je kan eventueel zo'n Word-sjabloon gebruiken om je op weg te helpen...

zombie
24 oktober 2004, 21:48
ge moet is naar nen intrimsite gaan.
daar staat alles beschreven hoe ge ne CV en solicitatiebrief moet opstellen

SilentSpring
24 oktober 2004, 21:48
Want ik wil achter een weekendjobke gaan zoeke (op ne zondag, verdient direct vrij goed) maar wa moet ik in zo ne PV zetten?
ne cv bedoelt ge, ne pv is ne proces-verbaal
edit: er staat ne vb'ke in lagoas z'n sig: http://users.belgacom.net/Dammie/Dimitri/index.html

[.::@petros::.]
24 oktober 2004, 21:50

:lol:

Anyway, ik dacht dat hier ooit is iemand zijn CV had gepost om er een vraag over te stellen, zoek is of die thread er nog is ofzo.

amdr
24 oktober 2004, 21:55
Ja woeps :D
2 keer verkeerd getypt, puh da kunde gulle ni ze :unsure: :x

CV dus :)

presser
24 oktober 2004, 21:56
PV? Zal wel een CV zijn zeker...

Een sollicitatiebrief bestaat uit twee dingen: een brief waarin je jezelf voorstelt en een motivatie formuleert waarom je solliciteert voor die job, en waarin je jezelf zo goed mogelijk moet 'verkopen'. Gewoon uitleggen waarom jíj de geschikte persoon bent voor die job.
Het tweede deel is een CV als bijlage, waarin je alle gegevens over jezelf in zet. Dit gaat van geboorteplaats, nationaliteit, tot je opleidingen en eventueel hobby's die een link hebben met de geamibeerde job. Zelfs voor een eenvoudige weekendjob kan je dit doen.

Voorbeelden hiervan vind je genoeg op het net (job@, monster, ... zullen er wel hebben). Gewoon zien dat er geen enkele fout in staat.

Darth-Falcon
24 oktober 2004, 21:58

tis ma dajet weet..

bullshit

zolang ge nie meer dan bepaald bedrag verdient per jaar moete 2% betalen

amdr
24 oktober 2004, 22:37
http://users.pandora.be/JefKlaxon/zever/CV/Curriculum%20Vitae.doc
Goed?

Arifiene
24 oktober 2004, 23:19
Weet iemand meer over de wetteljke bepalingen hieromtrent?

Tis omdat ik begonnen ben met een jobke waarmee ik toch gemakkelijk €400-€500 per maand ga verdienen (in de vakanties zelfs tot €700. Ik vroeg mij af hoe het dan zit met kindergeld, belastingen, etc... Ik ben 22, studeer nog en woon nog thuis bij mijn ouders (enig kind).

Dit is wel een oude topic die ik terug opgraaf, maar ik vind het nogal nutteloos om hierover een nieuwe thread op te starten. Hopelijk komt hier wat respons op.
ge zout da beter es vragen aan iemand van een officiele instantie
in de vakanties is t geen probleem (uw 700 euro dus), ma ik weet niet hoeveel ge in een normale maand moogt verdienen als student, onze boekhouder zorgt er gwn voor dat we er nooit overgaan ;)

Radiance
24 oktober 2004, 23:49
een aantal zijn hier toch serieus uit hun nek aan 't kletsen ze, even een schets van hoe het volgens mij zit, en kep hier toch al redelijk wat naar gezocht en zelf ook gewerkt
't is niet zo simpel allemaal & als je der echt uitleg over wilt waar je 100% op kan vertrouwen, ga eens horen in een interimkantoor ofzoiets, die gaan u dat met zekerheid kunnen vertellen, maar bij mijn weten is het ongeveer zo:

serieus herwerkte post omdat ik nu voor eens & altijd juist wil hebben

eerst even wat begrippen definiëren:
vakantiewerk: Dit is het werk dat je doet tijdens juli, augustus en september. Je mag in deze periode echter maximum één maand (effectief 23 dagen) werken. Werk je langer (24 dagen of meer dus) dan valt de gehele periode onder de regeling studentenwerk. Ook werk tijdens de kerst- en paasvakantie valt onder de noemer vakantiewerk.

studentenwerk: Dit is het werk dat je doet buiten de zomermaanden (of evt voor meer dan 23 dagen tijdens de vakantiemaanden), dus op geregelde basis met een studentencontract.

En dan nu de verschillende diensten die je geld gaan kosten of opbrengen:
RSZ Je betaald steeds een bijdrage aan de RSZ (Rijksdienst voor Sociale Zekerheid). Voor vakantiewerk is die bijdrage maar 2.5%. Bij studentenwerk ben je als regelmatige werknemer ingeschreven en betaal je dus 13.07% sociale bijdragen (bij arbeiders wordt dit berekend op 108% van je bruto loon).
Belastingen Je betaald als student normaal gezien geen belastingen. Enkel wanneer je op jaarbasis netto meer dan € 5660 verdiend betaal je belastingen. In de praktijk mag je bruto niet meer dan € 7050 per jaar verdienen om geen belastingen te betalen door de forfaitaire beroepskosten. (in de praktijk betaal je eerst belastingen & krijg je ze het jaar nadien evt. terug)
kindergeld: Enkel wanneer je per maand meer dan 79 uren werkt verlies je je kindergeld. Tot augustus van het jaar waarin je 18 wordt is je kindergeld sowieso gewaarborgd.
Ten laste zijn: Om ten laste te zijn van je ouders moet je eerst en vooral thuis wonen. Verder is er een beperking op je inkomen. We vertrekken bij al je inkomsten (loon (ook van vakantiewerk !), vakantiegeld, premies ...), je mag hier alle sociale bijdragen (RSZ dus) weer aftrekken. Nu heb je je bruto belastbaar inkomen. Hier mag je in regel nog eens 20% aftrekken aan forfaitaire kosten. Praktisch gezien mag je bruto belastbaar 3 112,5 euro verdienen, oftewel bruto € 3519,3 voor bedienden & nog iets meer voor arbeiders.
Ben je niet langer ten laste dan is het sterk afhankelijk welk verlies dat je ouders opleverdnaar het aantal broers of zussen dat je nog hebt. Gehuwde ouders betalen € 300 (655,50 alleenst.) meer als je als enig kind wegvalt, 562,50 (573) als je één broer of zus hebt & zelfs 1426 (1540) als je er 2 hebt.

krijg je alimentatie na een scheiding & die is meer dan € 2450 dan moet je die voor 80% bijtellen bij je inkomsten bij de berekening voor belastingen & ten laste zijn.

Ik hoop dat het hiermee duidelijk is (en ik juist zit ;) )

@ amdr: ziet er deftig uit imo, meer moet dat niet zijn, maar k zou als ik van u was mijn personalia ook in een kaderke zetten, zet er best ook even bedrijfsnaam bij van uw werkervaring & als ze daar tevreden van u waren en ze hebben daar geen probleem bij ook contact gegevens voor een referentie

wil je nog wat bladvulling dan is iets over uw hobby's en interesses ook niet slecht (teamsporten zeker bijzetten als je die doet), en iets over uw informatica kennis evt.

kzal anders de mijne ff uppen
et voila: http://www.radiance.be/CV%20Lambrechts%20Kris.doc
ik zal niet gaan zeggen dat het de perfecte CV is, maar moest je absoluut geen idee heb hoe zoiets er moet uitzien dan kan je daar toch al een redelijk voorbeeld aan nemen denk ik

edit: wat aanpassingen gemaakt door opmerkingen in post hieronder, dat van inbreng van beroepskosten lijkt percies toch maar dubieus, dus daar zou k zo nog ni direct op rekenen, en wat zijn uw beroepsonkosten? je kan daar ni zomaar wat invullen he

presser
25 oktober 2004, 19:29
Meer uitleg over hoe het fiscaal zit kan je op deze (http://www.vlaamsabvv.be/benjej/artikel.asp?pid=2444&artikel=1299&rubriek=1) site vinden.

Wat Radiance daar allemaal vertelt klopt volgens mij. Enkel is die €2450 nu €2490 geworden. Ook is dat bedrag in feite je "Nettobestaansmiddelen" (NBM). Hoe dit berekend wordt kan je lezen op dezelfde site. Belangrijkste is dat het NBM gelijk zijn aan het bedrag dat je werkgever je uitbetaalt, min 13,07%, en daar mag je dan nog eens 20% van aftrekken (Aftrek forfetaire beroepsonkosten). Wat dit laatste exact is ga ik nog eens uitzoeken, maar als iemand het antwoord weet, mag hij/zij dat gerust vermelden.

Als het zo berekend wordt, dan wil dit zeggen dat een student met studentenwerk €3580 mag verdienen, aangezien daar 13,07% af moet voor de RSZ (hetgeen €3112,5 geeft). Daarenboven mag je van die €3112,5 nog eens 20% van aftrekken als forfetaire beroepskosten, wat €2490 uitkomt.

Per uur verdien ik €12,50. Als je even een rekensommetje maakt zou ik dus ongeveer 286 uur mogen werken om aan dat bedrag te zitten. Als ik daar boven zit, ben ik niet meer ten laste van mijn ouders en moeten zij meer belastingen betalen.

Sla ik hier de bal volledig mis of niet? En telt het geld van mijn vakantiejob ook mee in dat bedrag?

*EDIT*
Na nog wat intensief gegoogle ben ik op het volgende (http://www.kuleuven.ac.be/jobstudent/wetgeving/wetgeving8.htm) gestoten. Hieruit blijkt dat het geld van een eventuele vakantiejob ook meetelt. Nog even verder lezen, want dit is de tekst die ik nodig heb denk ik.

vogelnestje
26 oktober 2004, 07:25
http://users.pandora.be/JefKlaxon/zever/CV/Curriculum%20Vitae.doc
Goed?

sorry amdr, maar als je die CV opstuurt denk ik dat ze eens hun wenkbrauwen zullen fronsen...
Vraag anders eens aan je pa of je zijn CV mag zien, en probeer hem dan samen te maken.
Ik raad je alvast aan die kolommetjes weg te doen, ze zijn echt lelijk.
specifieer ook wat meer (zoals bij werkervaring bvb)

johnasty
26 augustus 2008, 19:35
hallo, ik zit me een groot probleem.
Sinds ik al een ewigheid lijk te zoeken naar weekendwerk.
Ik ivnd nergens niks en vind ik wel iets heb ik geen ervaring ermee...
dus khoop dat er me hier iemand kan helpen? :p
grtz

Netrem
26 augustus 2008, 19:45
Eerste post, en sibiet een bump van jewelste! Respect!

Jonathan
26 augustus 2008, 19:49
wtf laatste post is van 2004 haha :d

FroFro
26 augustus 2008, 22:16
shit man, ik zag ook die 2004 en was constant aant denken "amai, das nen ouden thread, das al 1-2 jaar geleden" O,o

johnasty
26 augustus 2008, 23:06
jamaar, daarmee zitkik wel nog altij in de shit he :s :( :p

Huasheng
27 augustus 2008, 00:30
hallo, ik zit me een groot probleem.
Sinds ik al een ewigheid lijk te zoeken naar weekendwerk.
Ik ivnd nergens niks en vind ik wel iets heb ik geen ervaring ermee...
dus khoop dat er me hier iemand kan helpen? :p
grtz
Weekendwerk vind je overal. Horeca, supermarkten, café's, etc
Je moet zoeken en doorzetten.
Wat zoek je precies?
Wat heb je zoal gevonden waarmee je geen ervaring had? Om bijvoorbeeld in een supermarkt te werken heb je nu niet bepaald ervaring nodig. Dat heb je zo onder de knie.

johnasty
27 augustus 2008, 21:48
in de supermarkt zoeken ze meer jobstudenten vertelden ze mij...niet echt weekendwerk dus :s
en vooral in de horeca of verkopen van kleding enzo gaat het niet zo maar zonder ervaring heb ik ook overal al gelezen nog voor ik kon gaan soliciteren...
ik ben echter vlug content met eender wat van werk.
en ik ben al een tijdje aan het zoeken, dus ik weet niet hoe het dan komt dat ik zoveel moeite heb met het te vinden :s

bludgeoned
27 augustus 2008, 22:04
Interimkantoor misschien.
Ik krijg wekelijks enkele aanbiedingen om in de weekends te werken (tijdens het jaar dan wel te verstaan).

Huasheng
27 augustus 2008, 22:07
in de supermarkt zoeken ze meer jobstudenten vertelden ze mij...niet echt weekendwerk dus :s
en vooral in de horeca of verkopen van kleding enzo gaat het niet zo maar zonder ervaring heb ik ook overal al gelezen nog voor ik kon gaan soliciteren...
Maar ben jij daar ook al effectief gaan solliciteren, of is 't enkel van horen zeggen?

johnasty
28 augustus 2008, 09:17
ik ben daar inderdaad al gaan solliciteren...

JPV
28 augustus 2008, 10:29
"in de supermarkt zoeken ze meer jobstudenten vertelden ze mij...niet echt weekendwerk dus"

eh? ze zoeken in véle supermarkten wel mensen die bvb op zondagochtend of zaterdag willen werken.

johnasty
28 augustus 2008, 18:40
waarom vertellen ze mij dan als ik in de supermarkten solliciteer, dat ze daar in ploegen werken en hun vaste werknemers dan switchen in de weekend =>s'voormiddags na s'namiddags?

Huasheng
28 augustus 2008, 23:57
waarom vertellen ze mij dan als ik in de supermarkten solliciteer, dat ze daar in ploegen werken en hun vaste werknemers dan switchen in de weekend =>s'voormiddags na s'namiddags?
Over welke supermarkten hebben we het hier?

Tearooms, broodjeszaken, etc Die kunnen dat bij mijn weten ook gebruiken.
Gewoon overal waar je wilt werken je CV afgeven. Schrijf je in bij interims.

Yank
29 augustus 2008, 00:02
quick en macdonalds zoeken ook vaak weekendstudenten, waar ik werk zijn er toch bijna altijd te kort.

johnasty
30 augustus 2008, 10:48
kga dan naar mcdonalds in brugge moeten ofwa? :p

Th0masSss
30 augustus 2008, 23:03
Iemand die zegt dat er geen weekend werkt vind is ene zeveraar... Ma da gade nie achter uwe pc vinden :)

JPV
31 augustus 2008, 00:10
kga dan naar mcdonalds in brugge moeten ofwa? :phoever woon je van Oostende? niet ver, lijkt me... is nog met de fiets te doen :)

GADGET
31 augustus 2008, 10:04
loop wat horecazaken af en binnen den dag hebde vakantiejob gevonden.

(bij mij was het in het eerste restaurant da ik binnenstapte)

ProjectW
31 maart 2009, 17:26
crisis

Arifiene
31 maart 2009, 17:31
kga dan naar mcdonalds in brugge moeten ofwa? :p
Ja t moet nog in gistel zijn ook ofwa? Tis nie alsof er daar een bruisend centrum met veel winkels is eh. Ik krijg nog elke week aanbiedingen voor jobs in Oostende (en nee ik ga geen 20 km verder + ik heb al werk).

hoever woon je van Oostende? niet ver, lijkt me... is nog met de fiets te doen :)

Idd. Of met de bus.