PDA

Volledige versie bekijken : the suffering

fixer187
15 mei 2004, 17:50
In de maanden april-mei zijn we weer goed verwend met prachtige games. Eerst eind maart splintercell pandora tomorrow, dan dtm racer driver2, fight night 2004, hitman 3 en vorige week ninja gaiden. Maar vorige week is ook the suffering verschenen in de winkelrekken en ik waagde mij er vanddag aan om het te kopen. Na een paar artikkels te lezen had ik nog twijfels dat het geen miskoop ging zijn ( slechte gameplay en dergelijke), maar ik heb het risico toch genomen en ik moet zeggen ik ben zeer blij dat ik m gekocht heb.
Namelijk het is een BANGELIJKE game letterlijk en figuurlijk!!

Je begint met een ingame filmpje over wanneer je naar de death rows wordt verhuisd, wanneer er plots een zware aardschok plaats neemt en de ter dood veroordeelde gevangen en bewakers één voor één geslacht worden door freaky monsters en dan begint het.
Deze game heeft een enorm luguber sfeer gehalte ( naar mijn mening tot nu toe beter als resident evil ) en dit allemaal komt nog beter tot z'n recht met dolby surround, op het volume gezet tot zelfs de buren gaan lopen.
Tijdens het spelen kan je switchen tussen een 3rd en 1st person en ze zijn beide goed uitgewerkt.Wat ook the suffering kenmerkt is dat je het meerdere malen terug opnieuw kan spelen omdat je tijdens het verhaal verschillende opties wordt voorgelegd,nml of je bewakers en gevangenen helpt of afmaakt. Wanneer je voor zo'n tweestrijd komt te staan hoor je altijd 2 gewetens stemmen die je proberen te overhalen. Wanneer dit gebeurd en ik mijn eerste bewaker afslacht stond ik te tieren en al bouncend te jumpen op de zetel van plezier en tijdens het spelen roep je naar de monsters en wordt je zowaar zelf wat psyco, wat al een hele tijd niet meer was gebeurd ( ninja gaiden had dit ook wel, maar niet in zo'n grote mate ). Naarmate het verhaal vordert kan je wanneer je meer moord in een killingmachine van een beest veranderen met z'n eigen moves.

Conclusie the suffering is een game van de bovenste plank en mijn verassing van dit jaar. Deze game is een aanrader voor de horror liefhebbers en zeker niet voor pantzies die voor de minste scheet in hun broek te beginnen wateren. Nu is het terug tijd om de zware psyco uit te hangen!!!!!!!!
greetz

chief_tequila
19 mei 2004, 19:27
had deze game al een paar maanden ;) vond het spel ook SUPERVET!! :)
heb het nu al uitgespeeld enzo ...
ik vond het super als je keuzes kont maken tussen die mensen dat je tegenkomt te laten leven ofniet, ze smeken zo voor hun leven,als je ze doodschiet,hoor je zo de slechte mens in je (een bepaald persoon was dat) en als je hem laat leven en het tot een goed eind brengt hoorde je je overleden vrouw iets zegge :) die neger die je als eerste meereist vond ik zaaaalig! die wou ik gwoon late leve, het moment da je daar over 3 of 4 latino stoere manne staat vergeet ik ook niet :) VET

waar zit je al?!
is een aanrader hoor mensen!!!! :niceone:

fixer187
19 mei 2004, 19:47
ik ben nu juist voorbij the asylum, vind het de gestoordste level tot nu toe :crazy: , die kamers waar die zotten in opgesloten waren of constant dat er van die freaky beelden op uw scherm flashen.
Ik zit nu ergens in the sewers voorbij het ghostship.
Iedereen die ik tegenkom knal ik overhoop, zoals dine ouwe voor het schip; "Blow his head off" , toevallig was mijne shotgun juist op zene kop gericht :p .Maar hij wou ff ni doodgaan dus heeft m een minuutje langer geleefd

Den eerste kerel dat ge tegenkwam was bangelijk, wanneer ge voor den eerste keer die stemmen hoort, damn spooky of wanneer ge voor het eerst in zo'n beest kunt veranderen, zalig gewoon

Het extra filmpje over the east pennitencary ( ofzoiet ) in Pensylvania over de geesten die er rond dwalenis ook wel kwl
Je hebt de game al een paar maanden? I smell some crocky chips ;)

sincere
20 mei 2004, 10:46
Hmm lijkt me wel een cool game dan. Ik dacht ook dat het niet veel soeps zou worden maar nu ga ik hem toch eens huren. Ma eerst ninja gaiden uitspelen. Binnen 2 weken mijn reactie op the suffering :D

chief_tequila
20 mei 2004, 19:08
geloof me,je zult het goed vinden!! echt een freaky spel!!

MeTa-
20 mei 2004, 19:52
is dat da spel dat ge in een gevangenis sterft met van die monsters met van die lange scherpe nagels .?

fixer187
21 mei 2004, 04:46
that is it

Praga
21 mei 2004, 13:41
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=6294 ik voeld toen reeds aan mijn water dat deze game zou scoren!

chief_tequila
21 mei 2004, 14:06
en gelijk had je :niceone:

stoer spel gwoon,zelfs al heb je het uitgespeeld! moet je hebben!

fixer187
22 mei 2004, 03:30
Ik heb juist gelezen dat er 3 eindes zijn :niceone:

xReAVeRx
13 juni 2004, 13:10
wow man wat een cool spel! lekkere sfeer. En als je de eerste keer die guard tegenkomt super zalig moment !!! I love this game

casualties
13 juni 2004, 16:54
deze ga ik me binnenkort nog aanschaffen. Ongetwijfeld een topgame als je de reviews, reacties en trailers moet geloven

:applause:

VictorVonDoom
13 juni 2004, 17:00
niet echt mijn spel !!

soulrippeR
17 juni 2004, 02:53
http://www.gamespot.com/xbox/action/thesuffering/index.html
7.6? ken het spel niet hoor, just wodering ;)

fixer187
17 juni 2004, 04:17
http://www.gamespot.com/xbox/action/thesuffering/index.html
7.6? ken het spel niet hoor, just woNdering ;) :D

bwa zon puntenindeling suckt maar vind ik, ge haalt meer uit de reviews, als action/horror je genre is mag dit niet uit je collectie ontbreken.
Voor het zefste geld vervang je value en tilt (:wtf: :confused: ) door coolheids en sfeer factor en dan stijgen die puntje nog een pak, so.......

Johnson
17 juni 2004, 23:31
Het spel is inderdaad bangelijk.

Ideaal om te spelen als je alleen thusi bent in een donker kamertje, freaky.

Momenteel gaat iedereen die ik tegen kom eraan. Als het uit is ga ik eens proberen ze te laten leven (zo moeilijk, die verleidign om een kopje af te knallen :D )

BlisteringByte
8 juli 2004, 17:25
ik heb het op pc..

ik ben ook naar de super evil kant aant gaan!

iedereen killen!
transformeren in da beest zo snel ik kan..

als ik het uitgespeeld heb, dan beetje late rusten en dan keer als good spele :D
iedereen helpen enzo :applause:

vet game :D

Praga
10 juli 2004, 12:24
ik heb het op pc..

ik ben ook naar de super evil kant aant gaan!

iedereen killen!
transformeren in da beest zo snel ik kan..

als ik het uitgespeeld heb, dan beetje late rusten en dan keer als good spele :D
iedereen helpen enzo :applause:

vet game :D

ik moet da oooooooooooooooooook hebben :cry:

casualties
10 juli 2004, 13:43
ik moet da oooooooooooooooooook hebben :cry:

so buy it :niceone: