PDA

Volledige versie bekijken : [hom] R4ft - 3xtended soundsystem (prog trance)

kriD^kaaJ
15 mei 2004, 17:21
Trancenummerke dat ik persoonlijk wel nog vet vind...
Eén van de weinige nummers die ik afgewerkt heb (maak vooral stukskes en flarden van nummers).

Genre: prog trance?
MP3: Eac/Lame 160 - 4,6MB - 3m56s
Software: Cubase sx en verschillende plugins (oa JunoX)
Hardware: Edirol midi controller, XP-80, Yamaha A3000, korg EA-1
link: http://users.pandora.be/outofhand/r4ft/R4ft%20-%203xtended%20soundsystem.mp3

Commentaar wordt zeker geapprecieerd!

Greetz,
.kaaJ

kriD^kaaJ
19 mei 2004, 14:01
amai, ofwel ist zo goed dat het geen commentaar nodig heeft, ofwel zo slecht dat het geen commentaar waard is :-D

Yuuw,
kaaJ

Tombo
19 mei 2004, 23:55
Wel heb je mp3tje al tijdje.. en moet zeggen hij staat af en toe wel voor een paar loops op. :) Wat niet meteen het geval is bij meeste liedjes.

Zal ff positieve punten en negatieve punten (in mijn opzicht natuurlijk) opnoemen, maw korte review. :)

Allereerst echt enorm leuk melodietje. :) En met melodietje bedoel ik datgene rond 1:14. Echt mooi!! Ook leuk dat je wat met panning werkt. Mag wel wat meer imo. Wat ook goed is is het gebruik van effectjes en vocal!! prima! (vb. 01:00 opbouw)

Ik vind wel dat de bass, kick en slagwerk wat minder zijn. Bass en kick lijken beetje dof. Mss te dof.. :-s Drums zijn mss ook iets te simpel?

Maar het zijn niet echt storende zaken, want je kan er echt hele tijd naar luisteren. Dus good job m8!!

Doe zo voort! :)

FitZ
20 mei 2004, 00:33
is dit progressive trance? :confused:

wa draai ik dan feitelijk? :)

soit, tis ni echt mn ding man, ma das smaak, vo de rest gak nix zegge, want ja, tracks zijn eigen smaak of totaal ni...

kriD^kaaJ
20 mei 2004, 10:00
Tombo: Ja, misschien kunnen de drums iets ingewikkelder... Ik had de loops op voorhand gesampled in reason dus kon de drums wat te weinig dynamisch maken. En ook misschien wat meer compressie op de bas en kicks?
Volgende keer beter, hehe. Ben content dat je het goed vindt.

Fitz, het zal in elk geval wel in het trance-genre liggen zeker? Als je weet welk genre het is, laat het mij weten :) .

Merci voor de replies,
kaaJ

FitZ
20 mei 2004, 12:00
mja, ik ben ook niet zo'n kenner ofzo ze, maar ik zou dit eerder bestempelen als.."hard" trance, dance :confused:

i dno, er bestaan geen verschillende genres, enkel verschillende smaken (hier quote ik prolly iemand, weet nimeer wie :p)

Christalic
20 mei 2004, 23:14
Khad de track al een paar dagen geleden gedownd maar nooit echt goed beluisterd. Nu wel dus :p

Kvindet idd echt wel een vét melodieke, echt aanstekelijk

:applause:

rom
4 oktober 2004, 01:25
sorry voor het bovenhalen van deze ouwe thread, maar ik ben op zoek naar de threadstarter (email, msn, icq...).

Iemand die hem toevallig wat beter kent? (em reageert niet op de mail die ik hem stuurde)