PDA

Volledige versie bekijken : CHECK: eindwerk animatie

grandmasterL
14 mei 2004, 17:52
het raam (http://dresse.free.fr/het%20raampje.mpg)

kzit dus bij dresse in de klas en dees is mijn versie van het "pinguinverhaal"
267 frames en ettelijke uren achter mijn lichtbakje :doh:

grtz GML

dresse
14 mei 2004, 18:01
chanceke da ik da van mij eerder heb gepost :) heb al mijn lof al gehad :)

alsk het nu zou poste zouden ze allemaal zegge: da van grandmaster is toch beter zenne :)
enfin, vind het zeer vetjes ma wist ge al. veel sfeer ook en zeer nice getekend... (konden we allemaal maar zo vetjes tekenen)

alleen moet ik vragen aan de medecheckers om de muziek af te zette :) da mag ook ni int finale werkje dus is ni eerlijk :)

Deletos
15 mei 2004, 00:29
mooi gedaan
graag een beetje uitleg, ben mss dom maar begrijp niet echt over wat het gaat

DdR`
15 mei 2004, 10:46
Welke codec is da? Kheb enkel sound en geen beeld... :(

grandmasterL
15 mei 2004, 11:44
codec is de mpg2,

het is het verhaal van een man die aleen opgesloten zit in zijn huis, buiten is er een oorlog aan de hand waar hij niets van wil weten. De soep waarvan hij eet, is verbonden met die buiten wereld, hij heeft eil de wereld in handen waar hijn iet van houdt. Dus besluit hij zichzelf (het eenzame eilandje) op te ete om zichzelf zo te vernietigen en te verlossen van zijn verantwoordelijkheid.

-=BYE=-RiptoR
15 mei 2004, 12:10
codec is de mpg2,

het is het verhaal van een man die aleen opgesloten zit in zijn huis, buiten is er een oorlog aan de hand waar hij niets van wil weten. De soep waarvan hij eet, is verbonden met die buiten wereld, hij heeft eil de wereld in handen waar hijn iet van houdt. Dus besluit hij zichzelf (het eenzame eilandje) op te ete om zichzelf zo te vernietigen en te verlossen van zijn verantwoordelijkheid.

Sterk, daar ging ik nooit aan gedacht hebben (aan da zichzelf vernietigen deel).

dresse
15 mei 2004, 12:18
seg ma bart, hier op de pc thuis heb ik ook wel da langerekt beeld zenne :s
als iemand da hier nog heeft, das dus ni de bedoeling eh :)

Deletos
15 mei 2004, 13:21
codec is de mpg2,

deep stuff :niceone: