PDA

Volledige versie bekijken : Xbox probleem...

Byter@ver
11 mei 2004, 22:26
Yeps,

Sinds kort heb ik een probleem met de dvddrive van m'n xbox. Hij maakt een brommend geluid ook met nieuwe dvd-roms. Heeft er iemand een oplossing voor dit euvel of is het beter om effe met microsoft te bellen voor een interventie aan te vragen uit garantie ??? Hoeveel mag dit dan wel kosten ??

Doobie
12 mei 2004, 08:24
Zult daar best voor bellen, en normaal zou alles gratis moeten zijn...

wisco
15 mei 2004, 19:40
tis bekend dat die dvd-drive van de xbox nogal wa lawaai kan maken. de mijne doet dat ook. ik denk dat dat te maken kan hebben met waar ge die xbox op zet. als die op een stevige ligger staat maakt die volgens mij minder lawaai dan als die op zo'n dun plankske staat.

score2
16 mei 2004, 13:28
Ik heb onlangs een xbox gekocht met een nogal luidruchtige cooling fan (merk SUNON), ik heb hiervoor naar de xbox dienst gebeld op donderdagavond. Ze zijn hem met UPS vrijdag komen halen en ik zal hem in de loop van volgende week al terug hebben. Alles volledig gratis.

Ze doen echt ni moeilijk over een reparatie. Ik heb zelfs al op verschillende fora gelezen dat een XBOX na de garantieperiode ook vrij snel en vaak ook gratis hersteld wordt.

Da's pas service! :niceone:

xbox
17 mei 2004, 16:55
Ik heb onlangs een xbox gekocht met een nogal luidruchtige cooling fan (merk SUNON), ik heb hiervoor naar de xbox dienst gebeld op donderdagavond. Ze zijn hem met UPS vrijdag komen halen en ik zal hem in de loop van volgende week al terug hebben. Alles volledig gratis.

Ze doen echt ni moeilijk over een reparatie. Ik heb zelfs al op verschillende fora gelezen dat een XBOX na de garantieperiode ook vrij snel en vaak ook gratis hersteld wordt.

heb ik toch nie meegemaakt... :wtf:

Cyberninja
17 mei 2004, 17:12
Heb mijn Xbox ook laten herstellen, paar weken nadat ik hem had gekocht.
Ze zijn diƫ ook komen halen met UPS, weekje later had ik hem al terug. Ze hebben zelfs niet achter de garantie gevraagd (maar toen was nog geen enkele Xbox een jaar oud :p ).

DiDoria
17 mei 2004, 22:14
Mijn xbox maakt met de ene DVD meer geluid dan den andere (raar maja).

Mijn force feedback van mijn controler is kappot geweest ik belde en ik had den dag daarachter al een nieuwe S-controler en !!! de garantie was al 8 maand vervallen!!!

Microsoft :niceone: :niceone: :niceone:

neversoft
20 mei 2004, 21:33

Heb ik idd ook nog niet meegemaakt.