PDA

Volledige versie bekijken : Rainbow six 3 fun?

Jozefin
10 mei 2004, 20:42
Ik zoek mensen die rainbowsix hebben op de ps2 'k zoek da te kopen maar 'k ben natuurlijk ni zeker... wat ik nu wil weten:

- spelen jullie da al lang of zijt ge het snel beu geraakt?
- Is er veel volk online en is er co-op mogelijk ('k dacht van wel) en is da leuk?
- Weet er iemand toevallig of het me I-link speelbaar is?
- Hebt ge er veel plezier aan beleeft
- is er iemand dat van zijn versie af wilt?klik hier als ge misschien wilt ruilen me een ander spel of gewoon wilt verkopen (http://games.telenet.be/forum/showthread.php?p=3555528#post3555528)
- post hieronder uw mening

Dj Sephiroth
11 mei 2004, 14:14
boah ik heb dat spel gewonnen maar zo goed vin ik het niet, heb er nog niet veel op gespeeld maar online vind ik het niet zo fun, toch niet als je socom gewoon bent :scream:

en veel volk was er ook nooit ni online, altij rond de 18-20 mense elke keer

Jozefin
11 mei 2004, 17:30
dus zou ik het ni moete aanschaffe?

Drossie
11 mei 2004, 17:41
dus zou ik het ni moete aanschaffe?
Ik kan eigenlijk niet over de ps2-versie oordelen, want heb Xboxversie.

Maar de Xboxversie is echt super!
Ik vind het een van de beste Livespellen.

Maar, verbeter mij als ik verkeerd ben, ik denk dat er altijd veel meer volk online is met de Xbox dan met de PS2.

Dj Sephiroth
11 mei 2004, 17:57
heb nog maar 2 keer online gespeeld met ps2 en telkens had ik een 20 tal mensen online, niet echt veel e.

voor de rest single player... vind ik niets echt speciaals aan waarvan ik kan zeggen "waw" of "cool" of weet ik veel.

maar heb RS nooit echt graag gespeeld dus kan het aan mij liggen :)

Twoline
11 mei 2004, 18:08
Der zit nen co-op in maar ge ziet niets van guns om het overzichtelijk te houden (dus enkel kruisje), spel zelf is wel in orde in vergelijking met andere playstationtoppers maar moest ik van u zijn zou ik nen keer kijken voor de pc versie. Online is het beter, ongeveel evenveel missies als ge enkel den basis koopt (~30€) en als ge dan nog meer fun wilt kunde altijd den expansion kopen (Athena sword, ook~30€). M.a.w. voor denzelfde prijs meer game. Ge hebt natuurlijk wel nen bak nodig die dat kan draaien.

Jozefin
11 mei 2004, 19:16
pc om da te draaie heb ik ni... ma ik zou het vooral doen om de co-op omda da 1 van de dinges is da ik echt ultra cool vindt... + 'k heb een i-link cabelke en het is ni moeilijk om mijne maat te overtuige om da ook aan te schaffe als ik da heb... maar dan moet het nog de moeite zijn hé. Is er trouwes echt niemand da wilt wisselen of verkopen?

Carrotman
11 mei 2004, 23:10
ik was hem ook eerst van plan te kopen maarja, pc kwam toen terug en ps2 ging iets achteruit.. mss later ofzo

StRiNg
12 mei 2004, 08:30
Ik heb de game en ik moet zeggen dat ik er echt wel content van ben. De singleplayer is weer goed uitgewerkt een leuk om te spelen. Ook kan je naar eigen behoefte de moeilijkheidsgraad aanpassen zodat je dus niet moet vrezen dat je de game niet uit kan spelen.

Online zitten er nu nog steeds tussen de 40 tot 80 mensen online. Dit is dan vooral tussen 1700 en 2300 uur.

[ik zal op u link klikken]

Twoline
12 mei 2004, 10:30
Op den PS2 weet ik niet of ge co-op kunt door te linken, ik denk dat er enkel een coop is in splitscreen, daarom dat ge geen guns ziet. Dus voor dat ge uwen maat ook RS3 laat kopen, toch wel nen keer kijken of dat ge hem via i-link coop kunt spelen. Tis vooral omdat er in de playstations die momenteel verkocht worden geen i-link poort meer zit! En aangezien RS3 vrij nieuw is kan het zijn dat het dus ook genen i-link ondersteunt. Kzou nen keer goed rondvragen.

Jozefin
12 mei 2004, 13:50
ma der is toch zeker ne co-op in multiplayer hé?

Twoline
12 mei 2004, 19:46
jaja in multiplayer zeker MAAR volgens mij enkel via splitscreen en niet via den link (maar vraag het toch nog maar nen keer want zoals gezegd ik ben het niet zeker).