PDA

Volledige versie bekijken : Zucht ouders

Skoran
9 mei 2004, 19:33
Mn pa was heel enthousiast bezig dat em 5 spyware removers had gevonden in de krant
Uurke later roept em: internet explorer gaat niet meer
Ik dus naar boven: iedere keer als em ne pagina intypte: kan deze zoekpagina niet openen
Ik gooi dus i expl ervan af en download en installeer het opnieuw, gaat nog steeds niet, was em kwaad op mij :angry:
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Thx

RaZoR^911
9 mei 2004, 19:39
Mn pa was heel enthousiast bezig dat em 5 spyware removers had gevonden in de krant
Uurke later roept em: internet explorer gaat niet meer
Ik dus naar boven: iedere keer als em ne pagina intypte: kan deze zoekpagina niet openen
Ik gooi dus i expl ervan af en download en installeer het opnieuw, gaat nog steeds niet, was em kwaad op mij :angry:
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Thx

als je ergens nog die dingen die hij heeft weggehaald kunt terughalen, die eerst terughalen en dan 1 voor 1 kijken wat hij mag wegdoen of niet.

kan je deze niet meer terughalen, raad ik eerst een systeemherstel aan (zet hem 4 dagen terug ofzo) Start->programma's->Bureau Accessoires->Systeemwerkset->Systeemherstel

lukt dit nog niet, kun je het best een format c proberen.

zit zelf ook met een prob: als ik iets wil verwijderen in men hijackthislog (MP
, FilelocatorMP enzo, komen die er terug op. hoe kan ik deze verwijderen?

demon326
9 mei 2004, 20:28
lol zeg ma tegen uwen pa dat hij maar is alleen ad aware erop zet ;)

Quetzacotle
9 mei 2004, 22:15
Ik zou een systeemherstel proberen (als het mogelijk is), dat zou normaal alles terug in orde moeten brengen.
En zeg tegen uwe pa dat em er met zen fikken af moet blijven :angry: (ge ziet wel wat er van komt :p )

j .
9 mei 2004, 22:30
Je hebt bij de herinstallatie van IE gebruikersnaam en wachtwoord ingegeven?

Skoran
10 mei 2004, 20:38
Ad-awara heb ik al, maar dat verwijdert hier niet alles
Ik zaag al weken tegen mn pa dat we dringen formatteren maar hij weigert altijd
Binnenkort doe ik het wel zelf en zeg ik dat pc is gecrasht :)
Ik ben nu aant surfen met opera en I like it, laat i explorer maar zitten
En met dat herstelpunt werken sommige programmas hier niet meer, dus ik w8 wel ff dat we gaan formatteren