PDA

Volledige versie bekijken : CoD movie: save' VS stars*

Luci
9 mei 2004, 15:15
k heb deze movie hier nog niet gepost..

bij deze: ==> http://users.pandora.be/Vandamme1/save-vs-stars_by_neok.zip

wat vinden jullie ervan?

greets save'neok

scel
9 mei 2004, 15:18
ff dl'en (msg too short blalblabl)

ChildeRoland
9 mei 2004, 15:20
Bestandsgrootte? :)

amdr
9 mei 2004, 15:26
Bestandsgrootte? :)
37mb543210

//edit zo'n sakky kwaliteit omfg... zelfs de moeite ni gedaan om da uit te zien

reejalietie
9 mei 2004, 15:44
tis sjiek gedaan, maar kwali mocht wa beter :)

scel
9 mei 2004, 17:41
eerlijk gezegd hou ik niet zo van cod movies...

Springfield
9 mei 2004, 18:57
mijn ogen :eek:

st0rmr1d3r
9 mei 2004, 19:01
mijn ogen :eek:
"quote kopiƫring"

stomme 10 chars blalblllankfmqknfemf

Speedyke
9 mei 2004, 19:06
whats the fucking point ? na 10 seconde al afgezet ...

Mayh3M
9 mei 2004, 19:18
- slechte kwaliteit
- saaie movie
- slipknot liederen in fragmovies beginnen afgezaagd te worden (idem voor disturbed/linkin park)

Er is nog werk aan de winkel!

st0rmr1d3r
9 mei 2004, 19:28
als ge het doet ,moet ge het goed doen

lmao @ kwali zeg :/

Gohan
9 mei 2004, 19:57
ik heb mij ook eens ff bezig gehouden met da proberen van moviekes te maken, ik heb hier nu een 20 seconde geprobeerd, met 4 kills, de eerste 2 kills zijn gedaan via demo maken en dan via screens ... de 2 andere kills zijn gemaakt met demo maken, demo afspelen en dan via fraps opslaan. zeg me welke jullie het beste vinden... ik persoonlijk de eerste ... kwa kwaliteit dan, en kijk dan even naar de groote, als je ongeveer reken 3.5mb -> 20sec
dus ietsje meer dan 30 - 35 mb voor een 3 minuten lang movieke,
anyway, laat mij iets weten wat jullie ervan denken, check niet naar "skills" ik speel nogmaar een weekje :D

link : http://users.pandora.be/Gohan-mohaa/CoD%20related/Owned.wmv

[deleted]
9 mei 2004, 20:39
[deleted]

Mayh3M
9 mei 2004, 20:47
ik heb mij ook eens ff bezig gehouden met da proberen van moviekes te maken, ik heb hier nu een 20 seconde geprobeerd, met 4 kills, de eerste 2 kills zijn gedaan via demo maken en dan via screens ... de 2 andere kills zijn gemaakt met demo maken, demo afspelen en dan via fraps opslaan. zeg me welke jullie het beste vinden... ik persoonlijk de eerste ... kwa kwaliteit dan, en kijk dan even naar de groote, als je ongeveer reken 3.5mb -> 20sec
anyway, laat mij iets weten wat jullie ervan denken, check niet naar "skills" ik speel nogmaar een weekje :D

waar slaat die "owned" op in je titel?

Tempest
9 mei 2004, 20:50
Die ene dat die omt hoekske komt is wel sjeik gedaan, btw als je het beter kan maak dan zelf een movie he :tongue:

Gohan
9 mei 2004, 20:51
waar slaat die "owned" op in je titel?

Vraag ik naar de kwaliteit van filmpke, komt gij af met de naam (wat totaal niet van belang is) van da filmpke... :wtf:

Tempest
9 mei 2004, 20:55
Laten zeveren zou ik zo zegegn :)

Mayh3M
9 mei 2004, 21:27
Vraag ik naar de kwaliteit van filmpke, komt gij af met de naam (wat totaal niet van belang is) van da filmpke... :wtf:
ontvlucht de vraag eens nie!

[deleted]
9 mei 2004, 21:41
[deleted]

Snake
9 mei 2004, 21:44

muziek is wel strijk gaan :')

Gohan
9 mei 2004, 21:54
Hij was sarcastisch denk ik ....;)

en heb jij een Franse versie van CoD ?

blijkbaar eh :)
mjah ben tweetalig (moeder) vlaams/frans (vader). maakt nie veel uit of ik engels of frans heb ze ...

H00der
9 mei 2004, 22:27
bij mij blijft da filmpke zo superneig hangen, of is da omda ik het nie heb opgeslaan? (ik heb op openen geklikt)
of is da omda die fps maar 11 is?

H00der
9 mei 2004, 22:28
btw=> wilt er iemand met mij wa custom maps testen voor de site van telenet cod site??
( ik doe de custom maps sectie)

Gohan
10 mei 2004, 00:23
bij mij blijft da filmpke zo superneig hangen, of is da omda ik het nie heb opgeslaan? (ik heb op openen geklikt)
of is da omda die fps maar 11 is?

doe eens rechter klik en dan save as ... slaag het op en kijk dan nog eens
wie weet ...

uterke
10 mei 2004, 12:56
beeld is veel te klein, en why zo bleek ... :confused:

Gohan
10 mei 2004, 17:06
beeld is veel te klein, en why zo bleek ... :confused:

bij wie bedoeld ge? bij mijn testje? of de topic demo?

Squeaky
11 mei 2004, 18:42

lol , nice muziek :bow:

eCu-
11 mei 2004, 19:35
lol die muziek :)
goe jonge :D :D rofl

hidden
13 mei 2004, 15:00
het einde van het filmke vond ik bangelijk! (topic film)
Superman tune :applause:

GreenY
22 mei 2004, 09:05

kwist ni da gij ook CoD speelde mK'tje :p