PDA

Volledige versie bekijken : voor admin tl server ivm bannen

poepens
9 mei 2004, 03:26
Wel, overtlaatst kwam ne vriend bij mij s bfv spelen, en natuurlijk,
zijn score was 0-9. Nu wel het probleem: de moderator heeft mij gebannend
ik hoop dat de admin dit leest, en dat hij mij weer van die lijst haalt,
natuurlijk zal je geen last meer hebben van die vriend, die mag niet meer
binnen.

mijn profile; kiwi

Seraph
9 mei 2004, 03:29
Mja, mirc is the place to go; #telenet.bfvietnam :)

m4nTiS
9 mei 2004, 08:38
Kom vanavond (voor 21u als ge t bij mij wilt regelen) even op het irc kanaal van TNG BF:V, zoals Seraph zegt is dit: #telenet.bfvietnam op quakenet

Op die manier kan ik te weten komen wat ik moet weten...want met uw naam ben ik niet veel.

K3nsh1n
9 mei 2004, 13:31
msss adde een probleem met punkbuster kemt ook al es voor gehad

theys
10 mei 2004, 16:04
ja , ik was gisteren ook ineens verbanne van de tn server :wtf: :sad: , hoe dat het komt, ik zou het ni weten, want ik ben alty heel braaf.
Mss idd een fouf van punkbuster, anders kom ik wel eens op mirc als ik de tijd heb om het te snappen.
intussen school :doh:

mobster_paulie
14 mei 2004, 20:51
waar moe je punkbuster installeren bie ik lukt da nie
ik kun gin enable doen

Bengie
14 mei 2004, 21:26
waar moe je punkbuster installeren bie ik lukt da nie
ik kun gin enable doen

op CD3 staat een PB folder, van daaruit kan je PB installeren als je dat niet gedaan hebt bij de volledige install van BFv

K3nsh1n
19 mei 2004, 15:13
misschien updaten he

poepens
19 mei 2004, 18:27
probleem gefixt. blijkbaar ben je niet meer gebanned als je een ander profile maakt.

Foose
19 mei 2004, 18:40
probleem gefixt. blijkbaar ben je niet meer gebanned als je een ander profile maakt.
zo kunde blijven dasjteren

Bengie
19 mei 2004, 19:21

dat lijkt me toch wel redelijk straf en niet waar.

Normaal gebeurt bannen via cd-key en die verandert niet met een ander profiel, kicken is dan weer iets anders , da gebeurt maar voor een korte periode, maw direkt terug joinen op dezelfde server is mogelijk, beschouw een kick dus als een waarschuwing da ge verkeerd bezig zijt.

Bannen kunt ge ook voor een korte periode ; voor een paar uur ,dagen ,week ,... for ever :wtf:

Miss was je banperiode verlopen

Wietblaadje
22 mei 2004, 02:21

:wtf: andere profile
andere CD-KEY dan zou je nie meer gebanned zijn..