PDA

Volledige versie bekijken : Netwerk software?

Cereb
8 mei 2004, 03:24
Ik wil een netwerk installeren om met 2 computers te kunnnen gamen, files delen, surfen. Ik heb dat home or small office network van Windows XP geprobeerd maar dat vind ik maar niks(file and printer sharing moet enabled zijn,...). Kan iemand mij goeie software aanbevelen?

(รถ)CerberuS
8 mei 2004, 09:03
Ik wil een netwerk installeren om met 2 computers te kunnnen gamen, files delen, surfen. Ik heb dat home or small office network van Windows XP geprobeerd maar dat vind ik maar niks(file and printer sharing moet enabled zijn,...). Kan iemand mij goeie software aanbevelen?

en beide pc's hebben win XP, ik kan u verzekeren dat het dan bijna 100% aan iets anders ligt want die wizard werkte hier zelfs bijna zonder dat de kabels instaken om het zo te zeggen. Probeer toch nog maa een paar keer want da werkt normaal :niceone:

Lan
8 mei 2004, 09:15
Voor de home markt is dat de enige oplossing he. En inderdaad uw File en Print sharing moet aan staan.

Enige andere oplossing is om een oude pc als serverke te gebruiken en daar linux + samba op te gooien. Alternatief kan je ook NT of 2000 server installeren en dan kan je (met XP PRO) inloggen in NT domein, dat zit ook zeer goed in elkaar.