PDA

Volledige versie bekijken : check: DIE!!! you pinguin

dresse
7 mei 2004, 21:10
http://users.pandora.be/Dresse/new/movies/DIE!!.AVI

sorry da ik hier heel mijn eindwerk maar altijd aant poste ben, ma kvin het echt zo leuk eh :)
animatie is nog cooler dan ik ooit verwacht had :)
enfin, geniet ervan, commens over hoe het beter kan mogen, ook van diegene die zich ni mee animatie bezig houde want uiteindelijk is da men doelgroep :)

*edit* hier al klachten gehad da ze het nie kunne afspele, is gecodeerd met divx5, downloaden die handel*

Block
7 mei 2004, 21:31
LOL :niceone:

SHoGuN***
7 mei 2004, 21:55
netjes, alleen lijkt het niet altijd even vloeiend te gaan ?

dresse
7 mei 2004, 22:32
zoals waar? dan pask da aan :)

F0Gen
7 mei 2004, 22:54
kunt ge nu geen geluid toevoegen, de ne mega kanonknal etc? zou nog wijzer zijn.

anyway, nice work dresse. :applause:

dresse
7 mei 2004, 23:21
kga me daar in de grote vakantie misschien is mee bezig houde met heel men eindwerk in te kleuren en geluid op te zette.
ma momenteel moetk gewoon zien datk het afkrijg tegen donderdag voor de jurie :)
ma kzalt hier zeker is poste alst helemaal af is :)

w00tw00t
7 mei 2004, 23:36
ihh
zalig
just de happy tree friends :d

slash
7 mei 2004, 23:48
um moet da zo of is da waneer die pinguin tege die muur vliegt da da slot verdwijnt?

dresse
8 mei 2004, 07:31
nenee, das ni de bedoeiling , ma was nog maar snelle lijntest, moet al men frames nog is deftig afwerken...

D3C0Y
8 mei 2004, 11:12
netjes dresse :niceone:, welke richting volg jij dat je cartoons met de hand moet tekenen ?

dresse
8 mei 2004, 11:58
animatie eh :-)

nu nog 2d en volgend jaar beginne we ook met lightwave ...
tekenfilmkes maken :woohoo:

en ik raad het iedereen aan, tis heeeel hard werken en ge vloekt gemaan veel ma uiteindelijk is er niks zaliger dan een manneke da ge zelf getekend hebt tot leven zien kome :)

DeMoN
8 mei 2004, 12:50
hehe nice, k'wil et wel es afgewerkt zien :)
doe mij denken aan Rejected van Don Hertzfeldt
keepem' coming!

dresse
8 mei 2004, 13:06
rejected van don is het zaligste filmke ooit gemaakt :)

"my anus is bleeding"
"jeeeeej" :p :rofl:

(diegene die da nog ni gezien heeft: http://stuff.wiretrip.org/rejected.avi)

SHoGuN***
8 mei 2004, 17:54
nvm, 'k zie er geen fouten in, 't was wsl als die pinguin tegen de muur wordt geplakt dat et zo in 2 stappen is, maar dat zal de bedoeling wel zijn :>

Deletos
9 mei 2004, 01:58
lint met nummer van kalender dag verdwijnt zoals iemand al zei
je ziet penguin nie echt vliegen uit kanon (geen shaduw ofzo tussen de rookwolk)
kalender zou mss beter iets bewegen
kzeg gewoon hoe ik het zie, sorry
respect dat je da kan :niceone:

dresse
9 mei 2004, 14:08
^^true

verdween nog veel, was ook nog maar lijntest. heb just alles bijgetekend wa verdween.
had ook eerst uit da kanon nog 1frame die pinguin laten wegschiete, ma da kwam ni zo goe over vondk. misschien kank wel is met een uitgelopen donkere vlek het proberen te insinueren dat ie wegvliegt.

die kalender wa late bewege is wel goe id, ma beetje laat :) heb just alles int net gezet en geen goesting om het allemaal opnieuw te tekenen.

en dat die pinguin in twee stappen tegen de muur botst was idd bedoeling, misschien komt het ni zo goe over, ga het toch maar laten.

thx for comments
greetz