PDA

Volledige versie bekijken : warrig haar

Reedsh
6 mei 2004, 20:38
yow
iemand die me soms eens een naam van een gel kan geven die een warrig kapsel geeft bij halflang haar ? zo alsof ge just in een grote windvlaag hebt gezete en tsta zowa breed, hier en daar steekt een plukje uit, ge weet wel :p
da lukt mij assek zo hard in mijn haar roefel langs alle kante enzo, marja da gaat dan weer ligge en na 10 minute is da weg e :)
ik zoek dus ne gel da da effect kan geve maar da da dan ook weet te behouden na een ritje met de fiets enz, gewoon nen dag volhoudt :D
dus as ge nar school ga bv ;)
iemand?

SoliD
6 mei 2004, 20:39
L'oreal Invisigel (de superstrong weliswaar)

Reedsh
6 mei 2004, 20:42

en die overwint echt alles ? :)
is da nen droge gel btw ?

Ether
6 mei 2004, 20:43
Out of bed?

Kan wel nie goe tegen regen...

S59
6 mei 2004, 20:45
L'Oreal - 'Out of bed' (fixerende fibercrème voor een langdurig warrig effect :niceone: )

[edit]
Kan wel nie goe tegen regen... ²

SoliD
6 mei 2004, 20:45
en die overwint echt alles ? :)
is da nen droge gel btw ?
neen vloeibaar, maar wordt heel snel droog (en stijf) dus geen gelklonters of andere gore dingen ^^

Er is nog sterker, maar dan zijt ge met héél dure gel bezig (20€ ofzo voor een potteke). Ik weet wel ni hoeveel deze kost maar tzal ni overdreven veel zijn.
Maar wat is bij u halflang haar?

Forza
6 mei 2004, 20:46
Nah...

L'oreal remix is nog beter :niceone:

SoliD
6 mei 2004, 20:47
Nah...

nog ni van gehoord
wa voor iets is da :p

PS: Out Of Bed is mss beter geschikt voor wat jij zoekt.

Reedsh
6 mei 2004, 20:49
neen vloeibaar, maar wordt heel snel droog (en stijf) dus geen gelklonters of andere gore dingen ^^

Er is nog sterker, maar dan zijt ge met héél dure gel bezig (20€ ofzo voor een potteke). Ik weet wel ni hoeveel deze kost maar tzal ni overdreven veel zijn.
Maar wat is bij u halflang haar?

halflang haar is bij mij, haar dat bijna gans de oren bedekt en vanvoor over de wenkbrauwen/ogen komt
ik lijk nu op ene van the beatles :p

en ja tegen de regen kan da natuurlijk niet, da kan geen enkele gel das niet erg
tis vooral tegen wa tegenwind dat moet kunne snapte

ik heb het liefst droge gel of wax ofzo want anders lijkt u haar zo vettig en nat

TiBasco
6 mei 2004, 20:49
Bleih; ik heb echt een afkeer van gel hé.
Ik kan echt geen gel verdragen in mijn haar.
Gewoon lang, vol met knopen in een staart. :niceone:

john de non
6 mei 2004, 20:50
halflang haar is bij mij, haar dat bijna gans de oren bedekt en vanvoor over de wenkbrauwen/ogen komt
ik lijk nu op ene van the beatles :p

en ja tegen de regen kan da natuurlijk niet, da kan geen enkele gel das niet erg
tis vooral tegen wa tegenwind dat moet kunne snapte

ik heb het liefst droge gel of wax ofzo want anders lijkt u haar zo vettig en nat
KEIFEEEEEEEEEL. :love:

SoliD
6 mei 2004, 20:50
L'Oreal vloeibare gel komt echt wel niet vettig of nat over. Na een paar seconden op uw handen wordt da al stijf :)

Wax is pas vettig imo :s

Reedsh
6 mei 2004, 20:53
KEIFEEEEEEEEEL. :love:

haha fu john :p

jama de kapper had da ooit is gedaan "iets nieuws" zei em en da was zo droge wax en die zette mijn haar zo gans omhoog en da bleef zo kei recht staan :eek:
keb da toen rap nar beneje gedaan :D

breez
6 mei 2004, 20:54
http://www.lorealparis.ca/en/haircare/studioline/gel.asp

:p

Oblivion
6 mei 2004, 20:55
out of bed of remix (wax)

zeeeer goede gels... gebruik ze al sinds ze op de markt zijn
hoewel ik nu pschittt gebruik, nieuwe coupe vereist nieuwe gel soort , waar deze beter voor past :)

pr!tcorr3ctor
6 mei 2004, 20:55
ik heb een vraag die gel zoals l'oreal enz van 5€ is die zo veel beter dan andere gel, ik heb zo van die kruidvat gel eheh lekker goedkoop mak gebruik daar gewoon van mja ik wil ook is zo een potje probere ma ziede echt het verschil met die dure gel?

Anti-flag
6 mei 2004, 20:57
hoe kunde u haar nu warrig krijge :p

Reedsh
6 mei 2004, 21:00
hoe kunde u haar nu warrig krijge :p

jama gij moe zwijge gij hebt halve krulle enzo bij u is da vanzelf :p
ik heb plat haar!

symbolic
6 mei 2004, 21:01
niet wassen en niet kammen does the trick for me

MonkeyPenis
6 mei 2004, 21:07
lol Reedsh weeral met uw kapsel da juist zelfde is als bij mij :p mja ehm ge hebt nu weer just tzelfde voor als mij , kgebruik nu fructis wax ma dan wordt da na ne tyd zo plat dan ga ik daar dus ook door met men hande zodat da warrig effect verkrijgt ma na ne tyd is da weer plat , kga die out of bed is kope denkik , zien wa da geeft.

i want curls :p

enj0i^
6 mei 2004, 21:08
dan stinkt het.

0n3Liner
6 mei 2004, 21:15
vooral geen klei(wax-soortige) indoen, da krijgt ge er pas na 3dagen wassen uit....

exploder
6 mei 2004, 21:17
goeie gel (van l'oreal ofzo) en dan zo'n gel hairspray van l'oreal :p da wordt normaal eel goe sterk, ofwel alleen me die hairspray proberen da moe wel gaan als je haar wilt warrig doen (bij mij ist toch altijd zo alsekt alleen zo doe :p)

Forza
6 mei 2004, 21:17
vooral geen klei(wax-soortige) indoen, da krijgt ge er pas na 3dagen wassen uit....

Just goe :wtf: komt goedkoper uit he jongeman :p

exploder
6 mei 2004, 21:20
en als jet gewassen hebt beetje headbangen met je hoofd ma ni afdrogen :p

Snake
6 mei 2004, 21:25
en als jet gewassen hebt beetje headbangen met je hoofd ma ni afdrogen :p

true

mijn "formule" voor een warrige look:

eerst haar wassen, en beetje nat laten
dan wa gel in uw haar doen
en dan es goe schudden me uw hoofd :)

does the trick for me o//

Reedsh
6 mei 2004, 21:25
i want curls :p

ha ge weetet :p

dus ik zou best eens de loreal out of bed proberen ? :)

sir oinksalot
6 mei 2004, 21:27
ah, binnekort weer vakantie, da betekent het weer wa laten groeien en terug de 'emo' look :p

GhO$T
6 mei 2004, 21:28
goeie gel (van l'oreal ofzo) en dan zo'n gel hairspray van l'oreal :p da wordt normaal eel goe sterk, ofwel alleen me die hairspray proberen da moe wel gaan als je haar wilt warrig doen (bij mij ist toch altijd zo alsekt alleen zo doe :p)
arf no way, dan edde zo het baksteen gevoel vanboven op uwe kop, ge kunt bijna u haar afkraken as ge toevallig hapert :p

exploder
6 mei 2004, 21:28
ha ge weetet :p

dus ik zou best eens de loreal out of bed proberen ? :)na je haar te wassen + niet drogen + beetje gel + goe schudden meje hoofd + eventueel ne spray om et lang zo te houden

borro119
6 mei 2004, 21:35
niet wassen en niet kammen does the trick for me

I second that :)

Dekon7
6 mei 2004, 21:36
behanglijm (wel oppassen als het regent hé)

Reedsh
6 mei 2004, 21:38
na je haar te wassen + niet drogen + beetje gel + goe schudden meje hoofd + eventueel ne spray om et lang zo te houden

me die out of bed ?
dan moete elke morgend u douchen :/
trouwens, lijkt da dan niet nat, gij zijt bezig over wet look :p

Niva
6 mei 2004, 21:38
loooool bende janetteeee :scream: ach ja mannen vervrouwelijken de laatste tijd hee. 'k Zal er mij maar bij neerleggen zeker... Blijven stinken :niceone:

symbolic
6 mei 2004, 21:40
roger that

NoXi
6 mei 2004, 21:45
weet iemand mss ook iets tege haar da altijd vanzelf krult? (alsde gewoon stekels wilt)

CFK
6 mei 2004, 21:46
wax is best imo

Farnsworth
6 mei 2004, 21:48
Mijn haar is altijd warrig, ik heb geen gel nodig :unsure:

S59
6 mei 2004, 21:48
weet iemand mss ook iets tege haar da altijd vanzelf krult? (alsde gewoon stekels wilt) Héél veel gel? :unsure:

Forza
6 mei 2004, 21:58
loooool bende janetteeee :scream: ach ja mannen vervrouwelijken de laatste tijd hee. 'k Zal er mij maar bij neerleggen zeker... Blijven stinken :niceone:

Ik zou u platkopke wel is wille zien :p

Reedsh
6 mei 2004, 22:06
kzal dan nekeer nen out of bed gel en ne wax out of bed gaan hale morge of vant weekend in de gb en dan zallek nekeer testen
bedankt voor de reacties !

Niva
6 mei 2004, 22:16
Ik zou u platkopke wel is wille zien :p
Ok kom maar af ;) btw ik heb altijd half lang haar gehad en nu staat het kort en wa dooreen ma da komt zo als ik uit mijn bed kom. En ja ik doe daar soms wax in ma kom ik start daar toch geen thread over zekerst :scream: Vraag da aan een vriendin of u lief waar! Ist nie waar, waar?

Reedsh
6 mei 2004, 22:24
Ok kom maar af ;) btw ik heb altijd half lang haar gehad en nu staat het kort en wa dooreen ma da komt zo als ik uit mijn bed kom. En ja ik doe daar soms wax in ma kom ik start daar toch geen thread over zekerst :scream: Vraag da aan een vriendin of u lief waar! Ist nie waar, waar?

ja want meisjes weten veel van gel enzo :ironic:
alle meisjes hebben immers warrig haar :sleep:
ik vind dit gewoon een goede plaats om dat te vragen omdat hier veel leeftijdsgenoten zijn en vooral mannelijke waar dus zowiezo wel een percentage zit dat zon haar heeft dat ik wil
dermee vraag ik dat hier dus omdat dat nu eenmaal handig is!

MonkeyPenis
6 mei 2004, 22:44
kzal dan nekeer nen out of bed gel en ne wax out of bed gaan hale morge of vant weekend in de gb en dan zallek nekeer testen
bedankt voor de reacties !
laat me wete wa er van komt , trekt desnoods ne foto :)

S59
6 mei 2004, 22:44
ja want meisjes weten veel van gel enzo :ironic:
alle meisjes hebben immers warrig haar :sleep:
ik vind dit gewoon een goede plaats om dat te vragen omdat hier veel leeftijdsgenoten zijn en vooral mannelijke waar dus zowiezo wel een percentage zit dat zon haar heeft dat ik wil
dermee vraag ik dat hier dus omdat dat nu eenmaal handig is! Damn straight! U nie laten doen jong :D

MonkeyPenis
6 mei 2004, 22:51
daar hebt ge echt gelijk indas eig wel een heel groot nadeel , kheb graag zo droog uitziend haar dus ni zo da da blinkt met van die gel prul drm gebruik ik wax ma da gaat er zo supermoeilijk uit en dan zijn die vettig door de wax ook al waks men haar zeker elke dag met h&s mja...

Trixs
6 mei 2004, 23:38
daar hebt ge echt gelijk indas eig wel een heel groot nadeel , kheb graag zo droog uitziend haar dus ni zo da da blinkt met van die gel prul drm gebruik ik wax ma da gaat er zo supermoeilijk uit en dan zijn die vettig door de wax ook al waks men haar zeker elke dag met h&s mja...
fructis wax gaat der idd echt nie uit ma da is het enigste dak al gevonden hem waarmee men haar zowa blijven staan dus ja.. en kvin da zo erg nie da da zo bikke ne vettige look hee

Feignasse
6 mei 2004, 23:52
Haar natmaken, inzepen me een gewone handzeep en zo laten drogen, zonder spoelen dus. Da werkt naar 't schijnt, kheb zelf geen ervaring me "hairstyling" :unsure:

WoDkA
7 mei 2004, 00:45
Nah...

feit,

now that's good stuff ..

m4nTiS
7 mei 2004, 03:21
Out of bed sux big time, enige keer dat ge echt dat effect bekomt is als ge effectief uit uw bed stapt :wtf: tof he :ironic:

Kgebruik meestal die Clay van Sebastian (kan m hier enkel bij m'n kapper krijge) en das echt superdroge wax, maar geeft erg goed effect. Beetje zoals bijv. Beckham of Robby Williams....omhoog, mor droog :cool: En wat dat 3 dagen in uw haar blijven betreft....leer uweige is wassen :p , nee, is wel waar...mor toch ook beke voordeliger dan gel dat er al uitkomt als ge er nog maar naar kijkt

Yasutoko
7 mei 2004, 08:18
Weet er iemand mss geen gel voor mijn haar?

Want ik moet altijd men haar onder heet water houden, dan vlug afdroge en die gel der op flikkere, anders mislukt da altijd...

Men haar is gewoon veel te stug... En het ergste is, met mijn haar kan'k vanalles doen.. Zonder mislukt uit te zien, maar ik haat het dat ik telkens men haar onder heet water moet stoppen.

Dus weet niemand mss een gel waarbij ik dit NIET moet doen? :D

PinO
7 mei 2004, 08:56
Weet er iemand mss geen gel voor mijn haar?

Want ik moet altijd men haar onder heet water houden, dan vlug afdroge en die gel der op flikkere, anders mislukt da altijd...

Men haar is gewoon veel te stug... En het ergste is, met mijn haar kan'k vanalles doen.. Zonder mislukt uit te zien, maar ik haat het dat ik telkens men haar onder heet water moet stoppen.

Dus weet niemand mss een gel waarbij ik dit NIET moet doen? :D

wat bedoelt ge met veel te stug?
dat het altijd naar voor valt of zo?

Yasutoko
7 mei 2004, 12:27
wat bedoelt ge met veel te stug?
dat het altijd naar voor valt of zo?

yupz, als het droog is kan ik die gel gwn niet verspreiden... en word da 1 mega plakkerige boel... en valt het altijd.

Niva
7 mei 2004, 12:39
Mo seeeg... :help:

sir oinksalot
7 mei 2004, 17:12
Haar natmaken, inzepen me een gewone handzeep en zo laten drogen, zonder spoelen dus. Da werkt naar 't schijnt, kheb zelf geen ervaring me "hairstyling" :unsure:
yep, dat doe ik al jaar en dag, maar das meer voor als ge het echt omhoog wilt zetten, dan is dat de beste en goedkoopste oplossing

BlisteringByte
7 mei 2004, 17:20
ja reedsh,
zeker een foto nemen..

ik heb net hetzelfde haar als u ..
net onder de wenkbrauwen.. oren bedekt..

en atm is 't heel erg verneukt dus heb ook zin in nieuw kapselke tot 't deftige lengte bereikt heeft :D

dus zeker een foto neme van da out of bed crap want kheb keer reclame gezien op tv en da zag er nog heel hip uit :D :applause:

SIO
7 mei 2004, 18:07
En ja ik doe daar soms wax in ma kom ik start daar toch geen thread over zekerst :scream: Vraag da aan een vriendin of u lief waar! Ist nie waar, waar?jaja soms :p

en vraagt aan uw vriendin: ja en nee...de mijn vind men haar zonder gel beter ma ik em zo superdik haar en da trekt op nix volgens mij ten (ma om aar te pleziere doek da regelmatig es (en uit tammigheid) :p).
ma ik doe ook graag gel in men haar omda ik al (LICHTJES) grijze (eigenlijk zijnt witte) haren begin te krijge (20j jawel!) en dan zieje da om een of ander reden ni..

ik bezig l'oreal superstrong btw, haar nat, wa gel in, en es mee kop shake :)

Anendel
7 mei 2004, 18:44
werkt bij mij: 's avonds haar wassen, ff headbangen en dan gaan maffen zonder helemaal gedroogd te zijn.
volgende ochtend: warrig tot en met, en geen beginnen aan om te kamme...
gel, daar moet ge ni mee beginnen, zeker ni als ge semi-lang haar hebt.. da kost om te beginne al stukke van mensen as ge da elke dag wilt doen.

btw, als het een wanhoopsdaad is opdat mensen je ineens wél zouden zien lopen op school, forget it, won't work. Dan kunt ge het beter groen kleuren.

PinO
7 mei 2004, 19:07
yupz, als het droog is kan ik die gel gwn niet verspreiden... en word da 1 mega plakkerige boel... en valt het altijd.

probeer eens radical gel van l'oreal

beste gel die ik al ben tegengekomen

Niva
7 mei 2004, 19:23
jaja soms :p

en vraagt aan uw vriendin: ja en nee...de mijn vind men haar zonder gel beter ma ik em zo superdik haar en da trekt op nix volgens mij ten (ma om aar te pleziere doek da regelmatig es (en uit tammigheid) :p).
ma ik doe ook graag gel in men haar omda ik al (LICHTJES) grijze (eigenlijk zijnt witte) haren begin te krijge (20j jawel!) en dan zieje da om een of ander reden ni..

ik bezig l'oreal superstrong btw, haar nat, wa gel in, en es mee kop shake :)
ach ach 't zijn de jaren der wijsheid vriend :D en ja mijn lief heeft da ook graag zonder gel en dan doen we dat hee braaf als we zijn :)

SIO
7 mei 2004, 21:04
werkt bij mij: 's avonds haar wassen, ff headbangen en dan gaan maffen zonder helemaal gedroogd te zijn.
volgende ochtend: warrig tot en met, en geen beginnen aan om te kamme...
gel, daar moet ge ni mee beginnen, zeker ni als ge semi-lang haar hebt.. da kost om te beginne al stukke van mensen as ge da elke dag wilt doen.

btw, als het een wanhoopsdaad is opdat mensen je ineens wél zouden zien lopen op school, forget it, won't work. Dan kunt ge het beter groen kleuren.als ge zo megapotten groene gel uit den aldi/gb/.. pakt ziet uw haar tegelijk groen en tegelijk gel, wa peisde daar af :applause: (gene zever, da laat uwe kop groen zien, DONT BUY IT)

dea
7 mei 2004, 21:07
pieter-jan,

was je haar, laat het drogen tot het droog is en smeer er dan remix van loreal in.

misschien word je dan misschien ooit eens zo heet als mij

gel in u haar smeren alst nat is ist stoemste wa ge kunt doen, dan ziede de plekke zo nie waar gene gel zit. een windvlaag en ge zij gezien :woohoo:

SIO
7 mei 2004, 21:20
misschien word je dan misschien ooit eens zo heet als mijwaar is de smiley die aantoont da ge grapke maakt :unsure:

alst gemeend was => :rofl:

PinO
7 mei 2004, 21:30
waar is de smiley die aantoont da ge grapke maakt :unsure:

alst gemeend was => :rofl:µ

:offtopic: Erpe-mere?

naar top1000 geweest?

vinh
7 mei 2004, 21:38
@reedsh; is u kapper dood of zo?

Reedsh
8 mei 2004, 00:02

ja gistere gestorve
jammer

Hmgrwngd
8 mei 2004, 00:04

Ik krijg die vraag ook dikwijls.

Nog nooit gehoord van iemand die zijn haar laat groeien? :doh:

SIO
8 mei 2004, 00:36
µ

:offtopic: Erpe-mere?

naar top1000 geweest?nop den Dido is nix vo mij :) aalst of zottegem, cafekes afgaan :)

Dr.oEtkEr
8 mei 2004, 10:09
idd , die gebruikte ik ook ! em plakt idd niet etc.

BlisteringByte
8 mei 2004, 10:36
waar blijft die foto rage ?
of zijde nog nie gaan winkele :D

dea
8 mei 2004, 13:15
waar is de smiley die aantoont da ge grapke maakt :unsure:

alst gemeend was => :rofl:

natuurlijk was het gemeend, waarom lach je daarmee?

SIO
8 mei 2004, 13:41
:wtf: :doh: argh waarom vraagt em dan :doh: kolleken openzette best :p

Typhon`
8 mei 2004, 14:31
bestaat er nen krulshampoo/gel?

bij mij ist ook nogal plat en wil dat dah een beke krult, mini beke, dus dah ge het ni ziet dah er krullen in gelegd zijn ofzo...
bestaAT dah?

Fix0r
8 mei 2004, 15:03
ge kunt best wax pakke dan kunde nog in u haar kome want bij gel gaat u gel eruit zeker bij extra harde gel en ik weet het want ik ben een "ervaren gebruiker" :cool:

0n3Liner
8 mei 2004, 16:13
Just goe :wtf: komt goedkoper uit he jongeman :p

lol kieken :D

Cartman^-
8 mei 2004, 16:35
goekope gel vant kruidvat werkt goe genoeg

ik eb wel probleme me die dure gels, me diene vant kruidvat ni :P

en wie wilt er nu lang haar :rofl: vieze skaters

Hellrabbit
8 mei 2004, 17:03

god wat ben jij dom

SPIKY
8 mei 2004, 17:07
ge kunt best wax pakke dan kunde nog in u haar kome want bij gel gaat u gel eruit zeker bij extra harde gel en ik weet het want ik ben een "ervaren gebruiker" :cool:

volledig gelijk

Heb ook lang gezocht achter een degelijke gel, die tegen iets kan, tevergeefs. En ookal bestaat het, alst regent wordt het echt wel goor.

Wax is mss vettig, ma gaat ter tenminste nie bij de minste aanraking uit.

fructis wax :love:

Chimmy
8 mei 2004, 18:03

Wie wil er nu nog kort haar, zo'n 13 in een dozijn homofiel kapselke... Stomme johny's :ironic:

dea
8 mei 2004, 18:05
:wtf: :doh: argh waarom vraagt em dan :doh: kolleken openzette best :p
ma huh waarom moe ik da openzetten :confused: :confused:

TitaTovenaartje
8 mei 2004, 18:13
kweet nie als het al vermeld is, maar

L'Oréal REMIX

das een soort gel-wax

daar kan je je haren zeker zo "warrig" mee maken.
Mij lukt het toch :)

Fix0r
8 mei 2004, 19:08

L'Oréal REMIX

das een soort gel-wax

Mij lukt het toch :)
dit is nu de bijna enige zinige reply sins k er hier een heb gezet gebruik eerst gel of wax voor je er over komt lulle

SIO
8 mei 2004, 19:27

L'Oréal REMIX

das een soort gel-wax

Mij lukt het toch :)plakt da dan? want wax plakt toch veel neiger? alé zo vettig zo..

0n3Liner
8 mei 2004, 19:38

tzijn geen skaters, tzijn hippies
:naughty:

TitaTovenaartje
8 mei 2004, 19:43
plakt da dan? want wax plakt toch veel neiger? alé zo vettig zo..
Hoe bedoel je met plakken? Ik vind dat het geen vettige glans heeft. En als het dan toch moest gaan plat liggen, kan je het altijd restylen :)

Kzou gewoon eens proberen. Uw haar zullen er nie van uitvallen :p
Desnoods steel je een potteke he

Als je nog iets moet weten, shoot'em

dit is nu de bijna enige zinige reply sins k er hier een heb gezet gebruik eerst gel of wax voor je er over komt lulle

Kan je mss leestekens gebruiken? Kheb mijn best gedaan om te ontcijferen, maar krijg er geen gedacht van wat je bedoelt.

Reedsh
8 mei 2004, 19:47

JAJA GE HEBT GELIJK JONG
GEEF MIJ MAAR EEN COUPKE LEK INT LEGER :niceone:

SIO
8 mei 2004, 19:52
Hoe bedoel je met plakken? Ik vind dat het geen vettige glans heeft. En als het dan toch moest gaan plat liggen, kan je het altijd restylen :) als ge mee uw handen in haar wrijft da uw vingers zo plakkerig zijn, en da wax moeilijk eruit te wassen is

ma mss ebde wel gelijk: gewoon es probere :)

TitaTovenaartje
8 mei 2004, 20:13
als ge mee uw handen in haar wrijft da uw vingers zo plakkerig zijn, en da wax moeilijk eruit te wassen is

ma mss ebde wel gelijk: gewoon es probere
Kheb daar geen problemen mee.
Als ik mijn haren was, eerste water en beetje wrijven door haar, en dan met shampoo (der is hier ook ergens shampoo thread voor als je wilt weten welke goed is :p)
Vingers worden altijd wat plakkerig hoor, maar bij die REMIX valt het nog goed mee vindt ik, bv bij gewone wax is dat fel, maar dit is gel-wax... raar gevalleke :woohoo:

Mja try and find out he

gl :niceone:

exploder
8 mei 2004, 20:26
me die out of bed ?
dan moete elke morgend u douchen :/
trouwens, lijkt da dan niet nat, gij zijt bezig over wet look :pdas te zien, ma je mag gewoon je haar ni afdrogen anders komt da altijd zo mooi plat gevallen :) en anders kan jet eerst gewoon ff laten drogen of half droog wrijven, dan beetje gel indoen (kweet ni juist welke maar gewoon goed verspreiden zo zieje ni echt da der gel inzit) en dan goe schudden :D

exploder
8 mei 2004, 20:28
:ironic: echt zo'n antwoord da op niets trekt

ray
8 mei 2004, 21:15
er zijn nu eenmaal mensen die droog en stijf haar hebben dat op nix trekt als ge der geen gel op doet, tenzij ge het heel kort laat... maar das dan ook weer nie mijn gedacht :s

Fix0r
9 mei 2004, 10:50
Kan je mss leestekens gebruiken? Kheb mijn best gedaan om te ontcijferen, maar krijg er geen gedacht van wat je bedoelt.
Speciaal voor u hebbek da ni gedaan:p:p

dea
9 mei 2004, 12:01
er zijn nu eenmaal mensen die droog en stijf haar hebben dat op nix trekt als ge der geen gel op doet, tenzij ge het heel kort laat... maar das dan ook weer nie mijn gedacht :s
dan krijgde zo van die fluffys ;D

BlisteringByte
9 mei 2004, 12:21
dan krijgde zo van die fluffys ;D

zoals gij e daan :applause:

TitaTovenaartje
9 mei 2004, 12:57
Speciaal voor u hebbek da ni gedaan:p:p
Dank u dank u :bow: :bow:

Wat een eer :p

vinh
9 mei 2004, 21:46

:rofl: loooooool, ik heb er ook ene zitte in mn klas :D ma ja, respect e :p

Freakshow
9 mei 2004, 23:25
khem ook zo'n haar, enige oplossing:
Als ge uw haar wast, goe afdrogen (in alle richtingen) en ni kammen, laat da maar drogen zo. Da zal zo wild staan alst maar kan. En als ge wilt da het er dan nog wa vettig uit ziet smijt ge der wa wax/wet-gel in.

BlisteringByte
10 mei 2004, 18:56
lol freakshow, totaaal nie :D

ik heb net hetzelfde haar als u en rage dus :p
ik doe da ook en da valt gewoon na een tijdje

da blijft mssn uurke of 2 staan..
nie meer :p

Fix0r
10 mei 2004, 19:16
Dank u dank u :bow: :bow:

Wat een eer :p
geen probleem hoor ik door het nog is zonder leestekens :p

TitaTovenaartje
10 mei 2004, 19:32
geen probleem hoor ik door het nog is zonder leestekens :p
Mss ook een juiste zin dan zonder leestekens want dit vindt ik toch maar onduidelijk maar ik kan ook niet tegen jou gaan zeggen hoe jij moet typen he ma tis gewoon makkelijker om te lezen als er leestekens instaan vindt ik zelf ik weet niet wat jij ervan vindt, maar dit is toch nie zo fijn om te lezen dan als er leestekens in zouden staan meestal begin ik niet eens te lezen als er geen punt komma vraagteken instaat zo zie je maar hoe irritant dit kan zijn adios Tita

:p:p :applause:

sir oinksalot
10 mei 2004, 19:41
khem ook zo'n haar, enige oplossing:
Als ge uw haar wast, goe afdrogen (in alle richtingen) en ni kammen, laat da maar drogen zo. Da zal zo wild staan alst maar kan. En als ge wilt da het er dan nog wa vettig uit ziet smijt ge der wa wax/wet-gel in.
nja, den truk is eigenlijk om u haar nie te veel te wassen, en zeker nie me shampoo
ikzelf doe zoals ik eerder al vermeld heb zeep in mijn haar, en als ik het dan waarig wil spoel ik da gewoon me water zodat er nog een beetje zeep in hangt, en als ge da dan droogt en zo laat staan blijft da gemakkelijk nen helen dag staan

BlisteringByte
10 mei 2004, 19:53
nja, den truk is eigenlijk om u haar nie te veel te wassen, en zeker nie me shampoo
ikzelf doe zoals ik eerder al vermeld heb zeep in mijn haar, en als ik het dan waarig wil spoel ik da gewoon me water zodat er nog een beetje zeep in hangt, en als ge da dan droogt en zo laat staan blijft da gemakkelijk nen helen dag staan

da is toch mega vuil.. de zeep nie uit uw haar wassen.. schilfertjes :niceone:

sir oinksalot
10 mei 2004, 20:29
da is toch mega vuil.. de zeep nie uit uw haar wassen.. schilfertjes :niceone:
integendeel, just niks, als ik zo op school zie, al die manne met gel hebben bijna last van schilfertjes, ik just niks
niks vuil ook nie, tis nie da ge der iets van die zeep zie ze, da lijkt gewoon of der zit zo niks in u haar weet ge, maar toch blijft da goe staan

w00tw00t
10 mei 2004, 21:26
ik gebruik haarschuim
doet op men haar
en dan nen handdoek pakkn en over u kop wrijve alsof ge u haar aant droge zijt
en voila
dan beeke bijduwe hier en daar en klaar
neemt bij mij 20 sec in en ziet er gewenst uit

breez
10 mei 2004, 21:44
ik was m'n haar iedere ochtend en kdoe der soms gel in van l'oreal

ge moet er wel nog veel in doen precies tegen dat werkt...

10 mei 2004, 23:09
mensen, gebruik toch gewoon nen haardroger

doe gel in uw haar en pak den haardroger zet het in de vorm ge wilt terwijl ge het aan het stijven zijt met den haardroger en voila
het perfecte kapsel

lukt met elke fixing gel....

ik zet mijn haar hoe ik wil, pak de haardroger, droog het VOLLEDIG
dat het keihard staat

en dan kan ik zelfs met de moto gaan rijden, als ik mijn helm afneem springt da weer allemaal goed...

MonkeyPenis
11 mei 2004, 17:00
ma da is nie echt de bedoeling alle bij mij toch ni , ik vind da echt ni mooi als da zo keihard is net alsof de breekt als ge da zou aanraken , bij wax geeft da da effect dak wil ma das moeilijk om in vorm te houden...

Reedsh
11 mei 2004, 22:17
staat da ier nu nog ffs :p

eu btw ik zen van plan het momenteel zo te late
mijn haar is ook te lang voor het warrig te doen of out of bed ofzo denk ik
kga van de zomer ofzo nekeer korter doen en dan out of bed pakke denk da da wel beter effect ga geve
mar nu is het te lang om echt nog iet me gel ofzo in te doen

btw @ freakshow: just nix jong, als ik da doe dan staat da 5 minute recht en na ff valt da terug neer en dan droogt da gewoon normaal :)

en als ik ga slapen na het gewassen te hebben dan staat het wel langs alle kanten maar dan is da gewoon zo 1 of 2 plukken da ge zo ni meer nar benede krijgt en dan er zo uitsteekt en da trekt echt op nix :p
btw ik kam mijn haar nooit en doe er ook nooit veel shampoo in anders is het echt plat en dun
kzou eigelijk het liefst tot na werchter met haar zonder gel rondlope omdat dat kweetni hoe kut is om op een festival te zitte voor 4 dage en da ge daar moe zitte prutse me uwe gel :)

Akroma
11 mei 2004, 22:25
1 woord:

daxwax (http://www.fghc.co.uk/images/dax/wavegroom.jpg)

DGEN
12 mei 2004, 06:32
atm heb k ook half lang haar...laat het ook zo
gebruik wet-look en doe da gewoon ff rammele in mn haar
doet mn diadeem op ( :p ) en laat da zo....staat zo de heel dag

stoffer
12 mei 2004, 08:00
Vanals mijn haar mor een beetje lang begint te worden staat dat al rechts langst alle kanten. En ik mag daarop wrijven zoveel ik wil dat blijft niet plat. :(

MonkeyPenis
23 mei 2004, 12:01
ik heb wa getest met men haar en ik heb die out of bed en die remix gebruikt en voor mij geeft die remix het gewenste effect en het blijft ook lang en ge kunt het blijven hermodellere want da droogt ni zo op als die out of bed, als iemand ne foto wilt zalk er is ene posten hier.

grtz

morphius
23 mei 2004, 12:54
ik heb wa getest met men haar en ik heb die out of bed en die remix gebruikt en voor mij geeft die remix het gewenste effect en het blijft ook lang en ge kunt het blijven hermodellere want da droogt ni zo op als die out of bed, als iemand ne foto wilt zalk er is ene posten hier.

grtz

posten die handel

MonkeyPenis
23 mei 2004, 13:05
posten die handel
ok dan but pls don't laugh with me :sad:

http://users.pandora.be/fade/Gsm%20fotos/ik%20cf.jpg

Shyheim
23 mei 2004, 13:27
http://www.lorealparis.ca/en/haircare/studioline/gel.asp

:p

http://www.lorealparis.ca/en/haircare/studioline/img/gel_head.jpg

goeie reclame :D

wafelijzer
23 mei 2004, 13:31
Fructis- hard style is ook heel hard en blijft lang zo staan

MonkeyPenis
23 mei 2004, 13:40
Fructis- hard style is ook heel hard en blijft lang zo staan
dus het tegegestlde wa ik wil :) ik wil ni dat men kop een bloempot wordt en kan breken :p

Snd
23 mei 2004, 16:09
hebbe jullie ook nie het probleem da als ge daar gel in doet smorges da da 's avonds helemaal fucked up aan elkaar plakt en in de war is, en dan lijkt het zo vettig da ge het nie meer tegoei kunt doen. kheb da probleem altijd, en das vree klote, ik zoek ne gel die droog is ma toch stevig in vorm blijft (bij vb wind)

weet iemand zo ne gel? die dus nie 'plakt" ma die ge gewoon kunt restylen wanneer ge wilt..

:niceone:

MonkeyPenis
23 mei 2004, 17:43
hebbe jullie ook nie het probleem da als ge daar gel in doet smorges da da 's avonds helemaal fucked up aan elkaar plakt en in de war is, en dan lijkt het zo vettig da ge het nie meer tegoei kunt doen. kheb da probleem altijd, en das vree klote, ik zoek ne gel die droog is ma toch stevig in vorm blijft (bij vb wind)

weet iemand zo ne gel? die dus nie 'plakt" ma die ge gewoon kunt restylen wanneer ge wilt..

:niceone:
als ge nu een beetje leest he :ironic:
ik quote men eigen

voor mij geeft die remix het gewenste effect en het blijft ook lang en ge kunt het blijven hermodellere want da droogt ni zo op als die out of bed
grtz