PDA

Volledige versie bekijken : Wanted: letters in vlammen

joske1987
6 mei 2004, 19:18
Hallo, ik ben nog niet lang bezig met het maken van een site.
Dat valt ook te zien aan mn site zelf (http://lots1987.tk)
Nu zou graag wat meer opmaak hebben, maar 'k weet niet echt welke tutorial 'k dan moet volgen. css eb'k gedaan, maar daar eb'k et ni gevonde.

K zou eiglk graag mn menu"woorden" (zoals home, pictures etc) in speciale letters willen zette. K had gedacht aan vlammen ofzo, Gaat dit of moet ge daarvoor bv in paint die tekst make en dan als picture zette of ....
Welke tutorial moet'k volge? :)

Sephiroth
6 mei 2004, 20:23
kheb eens diene site bekeken...begin eens opnieuw en doe het deze keer goe :niceone:

BART_SIMPSON416
6 mei 2004, 21:02
start page valt mee.
maar daar verbij vond ik een redelijk lelijke frame set me lelijke achtergrond en lange load time wegens die quicketime elementen. Ik zit toch met telenet hoor.
(snelheid op da moment 1mb per seconde)
Mijn eerste site trok ook nie op zoveel maar ik had hem niet vol geshauwd met nuteloze muziek en filmpjes.

Najdo
6 mei 2004, 22:28
hmz is die site met frontpage gemaakt :wtf:

WiCk3y
6 mei 2004, 23:10
U intro ?? geript en me paint over de namen gegaan rechts en links ????

Voor de rest kei rond , leer bij , probeer

Devestator
7 mei 2004, 13:23
Amai, die gast vraagt hints van hoe hij zijn site beter kan maken, en het enigste wat jullie doen is zeggen "dat het niet goed is"
Duuuh, iedereen moet ergens beginnen.
Zelf kan ik er ook geen balle van, dermee dat ik hier wa rondneus :)

PC_Freak
7 mei 2004, 15:53
Amai, die gast vraagt hints van hoe hij zijn site beter kan maken, en het enigste wat jullie doen is zeggen "dat het niet goed is"
Duuuh, iedereen moet ergens beginnen.
Zelf kan ik er ook geen balle van, dermee dat ik hier wa rondneus :) Tja, dan weet je tenminste dat je resultaat niet goed is. Nog steeds beter dan te zeggen "dat is niet slecht" of "waauw, jij kan sites maken" ;)

Mijn eigen commentaar: Doe die intro weg, intro's hebben geen nut en zijn hinderlijk. Voor de rest vind ik je site yet another dual-frame-siteje met een verschillende achtergrond. Er zijn werkelijk duizenden sites die er zo uitzien. Probeer die bliste achtergronden niet te gebruiken, en ook geen frames. Voor de rest: als je dat zelf schreef (dus niet met WYSIWYG) ben je wel goed bezig :niceone:

joske1987
7 mei 2004, 18:23
ik gebruik textpad en nee t trekt nog op nix kwetet...daarom heb'k dus juist deze thread opgestart. En nee ik ga ni helemaal terug beginne! Ik wil'm gewoon wa beter opmake, en 'k wou beginne me iets of wa beter lettertype te gebruike...Al die ordinary lettertypes zijn dom :)

cuda
7 mei 2004, 19:06
http://www.websitemaken.be
ga is naar deze site en volg de cursussen
het heeft mij toch heel veel geholpen

-Vipr-
7 mei 2004, 19:30
mod :
iemand uitlachen is niet de bedoeling. zeker niet als hij tips vraagt om zijn site beter te maken.

-Vipr-
7 mei 2004, 19:31
ik gebruik textpad en nee t trekt nog op nix kwetet...daarom heb'k dus juist deze thread opgestart. En nee ik ga ni helemaal terug beginne! Ik wil'm gewoon wa beter opmake, en 'k wou beginne me iets of wa beter lettertype te gebruike...Al die ordinary lettertypes zijn dom :)

gooit daar nen css achter doe dienen balk weg en veranderd uw vieze kleuren :s

joske1987
7 mei 2004, 20:05
welke balk :unsure:

WiCk3y
7 mei 2004, 21:26
uwen scroll....

mss : www.leejoo.nl ?

joske1987
7 mei 2004, 22:23
uwen scroll....

mss : www.leejoo.nl ?

is daar dan iets mis mee :unsure:
of is da gewoon N**bisch

BART_SIMPSON416
8 mei 2004, 09:25
Vraag 1
Heb je photoshop6 of hoger.
Zo ja dan kan ik je uitleggen hoe je zo'n letters tekent.
Anders kan ik je nie helpen.

joske1987
8 mei 2004, 11:28
Vraag 1
Heb je photoshop6 of hoger.
Zo ja dan kan ik je uitleggen hoe je zo'n letters tekent.
Anders kan ik je nie helpen.

Nee :sad:

Moete da kope?
zojah, prijs graag :)

Lagoas
8 mei 2004, 12:11
Ja ge moe da kopen
prijs vinde via google

PC_Freak
8 mei 2004, 15:29
is daar dan iets mis mee :unsure:
of is da gewoon N**bisch Eigenlijk wel, want die scrollbar tweaks in CSS zijn iets dat IE uitgevonden heeft en dat door de meeste andere browsers niet ondersteund wordt (Opera en Konqueror ondersteunen het wel afaik). Bovendien zijn die zaken niet opgenomen in de HTML of XHTML standaard. Weg met die troep dus.

BART_SIMPSON416
8 mei 2004, 21:39
laten we zeggen met 200euro kom je zeker nie toe voor photoshop.
Ik eb oudere versie voor prikje kunne kope van een doorwinterde webdesigner die al reeds met 8 werkt. Dus nu zit ik me de 7.

Maber
9 mei 2004, 18:59
zeker geld teveel?

maar proficiat hoor, toch één iemand die zich de moeite neemt om software te kopen.

persoonlijk zou ik geen 200€ neertellen om "letters met vlammen" te maken, maar ergens op zoek gaan in de CNET Downloads naar een freeware gimmick dat hetzelfde kan doen.

de link naar CNET Downloads: http://download.com.com

PC_Freak
9 mei 2004, 21:26
de link naar CNET Downloads: http://www.maber.be/index.php?page=links&subject=details&linkid=67&action=read http://download.com.com is toch sneller :)

Maber
9 mei 2004, 21:30
Daar hebt ge gelijk in, maar ik ben nu zo gewoon van via m'n eigen site te werken da'k er niet meer bij stilsta....

Bij deze ook gewijzigd in het vorige bericht ;)

KaNdE
10 mei 2004, 11:41
* Frameborder op 0 zetten
* Verschillende achtergronden :naughty:
* Gedownloade lettertype's kunnen meestal amper worden gezien
* Begin opnieuw
* Doe die lelijke vrouw weg
* Leer tenminsta html
* Leer eventueel css
* Luister naar het advies van goede webdesigners boven deze post

joske1987
14 mei 2004, 19:25
* Frameborder op 0 zetten
* Verschillende achtergronden :naughty:
* Gedownloade lettertype's kunnen meestal amper worden gezien
* Begin opnieuw
* Doe die lelijke vrouw weg
* Leer tenminsta html
* Leer eventueel css
* Luister naar het advies van goede webdesigners boven deze post

Is het ier al verbode om een gewoon vraag te stelle zonder da u site elemaal uitgeschete word? jeezes!

Luister naar het advies van goede webdesigners boven deze post: zal'k zeker doen ook ja, daarom:

1) kijk nog is naar http://lots1987.tk, 'k eb ondertusse wa van photoshop geleerd. De achtergronde enz da komt nog wel, tis alleen de linkerframe. 'k eb die schuifbalk weggedaan, ma oe moete nu scrolle :unsure:

2) 'k zou graag ne 3e frame ebbe vanbove, ene van 10% ofzo, ma 't lukt mij ni goe: <frameset cols="15%,80%" rows="10%,*" frameborder="yes" border="1" framespacing="0">

mn cols zijn goe, maar als'k zo mn rows schrijf, lukket ni want dan maaktem ne frame van 90% vanonder!

Help me plz :)

WiCk3y
14 mei 2004, 23:13
Kvond zelfs de vorige bg's beter ... :sad:

joske1987
15 mei 2004, 11:10
Kvond zelfs de vorige bg's beter ... :sad:

:doh: , ooit..

kander mij iemand helpe me die frames plz :)

J3|\|S
15 mei 2004, 12:51
MMM kan VEEL beter

J3|\|S
15 mei 2004, 12:53
MMM nu ff normaal doen :) Voor die frames gebruik je best een programma zoals dreamweaver. Dat werkt goed en je kan je site goed beheren. Er staan ook al veel voorgeprogram. scripts in dreaweaver. *Kuch*Downloaden die handel *kuch* Zei ik iets? Zekker je verbeelding

Maber
15 mei 2004, 17:06
Waarom zo geheimzinnig doen... hij kan zonder problemen de trialversie downloaden. :ironic:

J3|\|S
15 mei 2004, 19:22
Waarom zo geheimzinnig doen... hij kan zonder problemen de trialversie downloaden. :ironic:

Ik bedoel dan wel de full