PDA

Volledige versie bekijken : 1.4 patch COD verziekt

Squeaky
5 mei 2004, 19:17
Yow ,
wie vind er da de 1.4 patch COD heeft verziekt?

PS : weet nie hoe een poll starte dus dan dees manier :D

Snake
5 mei 2004, 19:19
i don't care tbh

anyone that does, put up your hand!

Springfield
5 mei 2004, 19:20
vind patch 1.4

goed: PB uit

slecht: alles wat ze hebben verandert hebben van het begin :angry:

Blaze the 411
5 mei 2004, 19:24
pb is dan wel goe maar men cod gaat er trager van

[xA]*CetaVlex`
5 mei 2004, 19:49
spel was al verneukt in 1.2 , so who cares// :doh:

dajenzzz
5 mei 2004, 20:13
door pb gaant mijn pc tog aanzielijk trager no probs voor de rest :niceone: (tog beter dan 1.3 want die was soooooooo slecht)

Speedyke
5 mei 2004, 20:49
jij bent verneukt <o/

.SIX.
5 mei 2004, 20:53
1.4 is goed !!!

and if you don't like it, go to russia

zagers :p

ZoidBerg
5 mei 2004, 21:08
Yow ,
wie vind er da de 1.4 patch COD heeft verziekt?

PS : weet nie hoe een poll starte dus dan dees manier :D
lol COD is verziekt door 1.3 patch, 1.4 heeft gewoon alle kuttigste dingen van 1.3 das daarmee

:sad: 1.1 was zalig :sad:

wolfway
5 mei 2004, 21:12
pb is wel goe... ma al die zeik da ge nimeer kunt bewege as ge phroned aan een obstakel ofzo :tongue: al die dinge hadde ze wel moge late zoals ze waren :(

.SIX.
5 mei 2004, 21:19
pb is wel goe... ma al die zeik da ge nimeer kunt bewege as ge phroned aan een obstakel ofzo :tongue: al die dinge hadde ze wel moge late zoals ze waren :(

di dinge zijn juist degene di bugs + bugabuse voorkome

scel
5 mei 2004, 21:20
di dinge zijn juist degene di bugs + bugabuse voorkome

ja, kut he :sad:

Speedyke
5 mei 2004, 21:22
blabla zit allemaal te zage da het verneukt was na 1.2 gewoon omda ge niemer kon bunnyhoppen en zo de noep kon spele en derna nix meer kon rake door no bunnyhop :sleep:

.SIX.
5 mei 2004, 21:24
blabla zit allemaal te zage da het verneukt was na 1.2 gewoon omda ge niemer kon bunnyhoppen en zo de noep kon spele en derna nix meer kon rake door no bunnyhop :sleep:
true :niceone:

DaJackal
5 mei 2004, 21:44
pb is dan wel goe maar men cod gaat er trager van
ja eh
bij mijne cod gaat da OOK trager :wtf:

:ironic:

scel
5 mei 2004, 21:57

LOL speedy, ik weetnog wel dat ik je toen moest laten zien wat nou "bunnyhop" was en wat niet, en wat je toen aan het whinen was dat neit mocht !

Springfield
5 mei 2004, 21:59
imo CLOSEN die handel :evil:

tRcd
5 mei 2004, 22:00
1.4 is best wel goed

lone.wolf
5 mei 2004, 23:15
aggg

whine without a purpose ...

tis nie alsof er nu iemand bij iw gaat zeggen "o, daar is nen snotneus die 1.4 nie goed vind, laten we nu 1.5 uitbrengen naar zijn goesting"

it's here to stay, live with it

Godzilla*Akira
6 mei 2004, 10:08
vind cod met de 1.4 goed, zeker pb en kzien toch elken dag een paar gasten da gekicked worden voor hacks of duplicated cdkey en bij mij vertraag pb mijn pc ni ze. al dak wel wou dage een ander xhair kon kiezen, al da da wel nix aan gameplay verandert mor da fukin xhair is gewoon irritant :sad: en er zou ook ne find player moeten zijn, kweet et gekunt da downen ma dan om 1 of andere rede is mijn menu verkloot.

er zijn wel nog een paar bugskes, want ik zien geregelt nog eens een lichaamsdeel door de muur steken en als ik da van hun af en toe eens zie zalt omgekeerd wel ook gebeuren.

DesorteD
6 mei 2004, 11:04
bunnyhop heeft nooit in CoD bestaan :sleep: :sleep: :sleep:

CoD sux gewoon in het algemeen.
T is traag & t is een lotto spel.

ChildeRoland
6 mei 2004, 14:03

En toch zie ik je nog altijd spelen...

scel
6 mei 2004, 14:25

ze hebben het toch zelf gezegd? :)

DesorteD
6 mei 2004, 15:23
En toch zie ik je nog altijd spelen...

de enige reden dat ik nog speel is krea & cpl

Mich
6 mei 2004, 17:08
ben ik de enige die cod met al die patches BETER vindt geworden...? :sad:

reejalietie
6 mei 2004, 17:10
moeste ze hitboxes wa beter maken ipv allemaal die nutteloze 'server list' bugs te fixe mij goed... cod is gewoon traag en in 1.1 had ge nog meer lotto kills dan ge nu hebt. maar de gamespeed was veel rapper wa dan weer beter was. nuja niks dage er kunt aandoen tbh, als het te traag voor u gaat of het teveel lotto is ga dan iets anders spele, deze thread gaat er niks aan doen

scipicore
6 mei 2004, 17:30
kzalles men mening zegge ze: ALLE patches zijn/ware goe, het ENIGE da ze NIET hadde moete verandere was de manier van springe!

voila, men mening

NaaiT
6 mei 2004, 21:55
nee :)

tis btw logisch, as mense kunne klage doen ze da, as ze moete poste da ze iet goe vinde neme ze er hun moeite ni voor..

=> alle zwijgende ziele vinde die dus goe :p

Tr!ckY*
6 mei 2004, 22:11
goe, alleen vinnek stalingrad nie zo best

pb :niceone:

MjoezZ
7 mei 2004, 12:41
de bedoeling van IW is om het spel zo realistisch mogelijk te maken, en daar zijn ze goed mee bezig. kweetnie wat gij al gezien hebt in uw leven, ma ik heb toch nog gene militair zijn bunnyhoppen door vijandelijke linies etc. :tongue: if you ask me, the patches are good :D . Als ge graag snel speelt, ga dan UT'en.

scel
7 mei 2004, 12:56
de bedoeling van IW is om het spel zo realistisch mogelijk te maken, en daar zijn ze goed mee bezig. kweetnie wat gij al gezien hebt in uw leven, ma ik heb toch nog gene militair zijn bunnyhoppen door vijandelijke linies etc. :tongue: if you ask me, the patches are good :D . Als ge graag snel speelt, ga dan UT'en.

zucht, heb jij wel is iemand gezien die een sniper aan het reloaden is terwijl hij springend kogels aan het ontwijken is met z'n hele uitrusting?

DesorteD
7 mei 2004, 13:39

ma ik heb toch nog gene militair zijn bunnyhoppen door vijandelijke linies etc.

in CoD kon je strafejumpen,
strafejumpen != bunnyhoppen.

bunnyhop doe je met je strafekeys & heb je aircontrol voor nodig(er is ook geen aircontrol in CoD).
strafejumpen doe je met strafekeys + forward.
bunnyhop is een skill, is niet iets dat elke noob kan.

dit begint eigenlijk afgezaagd te worden :p

Wazzie
7 mei 2004, 15:21
met 1.4 is er op zich niet veel mis,tis het spel zelf dat op bepaalde momenten tegensteekt. Er zitten nog teveel bugs en unbalancedheden in het spel die je kan abusen (zowel op wars als op publics). De lucky factor is soms extreem hoog. Ping differences primeren boven skills feitelijk. Aleh nog ies tegen finse clan spelen op hun server met ping 100 tegen ping 20 lekker op brecourt gerifled worden! En op sommige maps kunde echt geen deftige s&d war spelen. Hitboxes zijn soms ook raar (iemand die pronet raken in zijn been en headshot doen...) en netcode kan ook wel wat beter.

Quxan
7 mei 2004, 15:32
imo bij elke patch ist spel beter geworden :applause: ,minder exploits, minder snipers, meer maps etc.
Van mij zouden er nog een paar dingen mogen veranderen: bv minder ammo, meer falling damage, zelfs die crosshair mag weg van mij...
maar die dingen zullen wel er wel komen in de eastern front mod (http://www.efcodmod.com/) (jammer dat ie nog nie uit is :()
ahja, voor ik het vergeet: betere spawnings moeten er nog komen! (vooral lastig in hq :evil: )

uterke
7 mei 2004, 16:48
ik vond et ni nodig om patches uit te brengen voor dit game maar pb mag er wel zijn, cod is er op vertragerd ( te traag ) en daarom vin ek dat het spel begind tegen te steken maar toch blijf ik bij cod want ik zou ni weten wat ik anders zou moeten beginnen spelen ...

SennX
7 mei 2004, 17:21

nee hoor vind ik ook , en als je het niet leuk vind ga dan tetris spelen :angry:

DaJackal
7 mei 2004, 17:32
ik vond et ni nodig om patches uit te brengen voor dit game maar pb mag er wel zijn, cod is er op vertragerd ( te traag ) en daarom vin ek dat het spel begind tegen te steken maar toch blijf ik bij cod want ik zou ni weten wat ik anders zou moeten beginnen spelen ...

erop vertraagd zeker? :p

mrjack
7 mei 2004, 18:02
1.4 is gewoon goed en daarmee uit, stopt me zagen alst u nie aanstaat stopt dan me spelen he? :ironic:

st0rmr1d3r
7 mei 2004, 18:15
jij bent verziekt \o

Godzilla*Akira
7 mei 2004, 19:23
kzou wel graag eens een paar nieuwe wapens zien of toch zeker 1 bij de ruskes, ni da da nen beter gameplay geeft ofzo maar zou toch wa plezanter zijn.
ma ik vind den 1.4 goed, ier en daar nog een paar bugskes. dus bij den 1.5 gewoon die bugskes wegwerken , nieuw(e) wapen(s) en nen integrated find player zou ook wel handig zijn.
maar ben wel algemeen tevreden met den 1.4. :niceone:

wotter
7 mei 2004, 19:39
nee hoor vind ik ook , en als je het niet leuk vind ga dan tetris spelen :angry:

of pong :woohoo:

kervelsoep
7 mei 2004, 19:50
Iedereen zit maar te kakken op die patches, maar wat is daar zo verkeert aan ? Ik vind ze goed, cod is en blijft een mega game !!!! Vanwaar die kritiek ?

Djaar
7 mei 2004, 20:24
of pong :woohoo:

is het niet Ping-Pong? :unsure:

otsjo
7 mei 2004, 21:03
ma ik vind den 1.4 goed, ier en daar nog een paar bugskes. dus bij den 1.5 gewoon die bugskes wegwerken , nieuw(e) wapen(s) en nen integrated find player zou ook wel handig zijn.
maar ben wel algemeen tevreden met den 1.4. :niceone:

over bugs gesproke
drjuist nog op de telenet server was ik dood maar eigelijk nie dood dus ik was dus een levende dode

want kwas andere spelers aant volge en vr mijn naam stond zo geen euhm doodtekentje
:unsure:

Blaze the 411
7 mei 2004, 23:01
ja patches zen toch gewoon beter voor de game zelf , zoals dat je unzoomt na een sniper shot maakt het toch beter anders word het zo lame als iemand die in cs awped en zo en de realism is door de patches verbetert

btw offtopic : eastern front ziet er mooi uit

amdr
7 mei 2004, 23:45
wa zit gulder nu te kakken over realisme? Tis een spelleke e, wilde realism ga dan bij tleger ofzo

xpr·k
8 mei 2004, 00:28
1.4 is best wel goed

och men god.....

Springfield
8 mei 2004, 01:02
wa zit gulder nu te kakken over realisme? Tis een spelleke e, wilde realism ga dan bij tleger ofzo

:eek: vandaag in rijsel geweest en veel leger ventjes gezien met big canjones euh big guns :eek:

amdr
8 mei 2004, 09:50
:eek: vandaag in rijsel geweest en veel leger ventjes gezien met big canjones euh big guns :eek:
keb in parijs ook veel legermannekes gezien voor de legerkazerne :p
die ebbe zo'n parada speciaal voor ons gehoude!! :D

btw, eeft iemand den bart gehoord op stubru toen hij den Herman 2 in de Seine gooide?

uterke
9 mei 2004, 18:17
erop vertraagd zeker? :p

ik em dislexie :doh:

st0rmr1d3r
9 mei 2004, 19:32
keb in parijs ook veel legermannekes gezien voor de legerkazerne :p
die ebbe zo'n parada speciaal voor ons gehoude!! :D

btw, eeft iemand den bart gehoord op stubru toen hij den Herman 2 in de Seine gooide?
roflol ,2e tread dat ge dees vermeld ,en kvind het toch mega geestig :)

gij stond naast den bart zeker :p

Squeaky
15 mei 2004, 22:40
ok , ik ben er aan gewend , eindelijk :D

amdr
15 mei 2004, 22:56
roflol ,2e tread dat ge dees vermeld ,en kvind het toch mega geestig :)

gij stond naast den bart zeker :p
ja! :p&é"'(§

Lege Doos
16 mei 2004, 12:42
het enige waar ik me aan erger is het springen dat helemaal veranderd is en dat verpest voor mij het hele spel :<

de sniper is er wel op verbeterd

ChildeRoland
16 mei 2004, 15:51
het enige waar ik me aan erger is het springen dat helemaal veranderd is en dat verpest voor mij het hele spel :<

de sniper is er wel op verbeterd

Inderdaad, want een fps draait nu eenmaal rond springen...
Als je ongelimiteerd wil springen en ondertussen schieten, weet ik een heel goed spel voor jou: Super Mario Bros :D

Lege Doos
16 mei 2004, 19:21
Inderdaad, want een fps draait nu eenmaal rond springen...
Als je ongelimiteerd wil springen en ondertussen schieten, weet ik een heel goed spel voor jou: Super Mario Bros :D

lol, het springen hield de snelheid er tenminste in in het spel...nu net of je met een schildpad speelt

cyraxjeuh
7 juni 2004, 15:10
Ik vind het maar spijtig dat de pronejump enzo eruitzijn ... Uiteindelijk wordt ge het wel gewoon om gelak een slak rond te lopen enzo. Maar het is toch veel leuker als er inderdaad wat actie inzit ... ik vond pronejumpen een skill : rond uwe enemy lopen, springe, ligge en uwe enemy zot maken en zo afknallen.
Maar we moeten het spel niet al te hard afbreken, ik vind et nog steeds cool game, alleen vroeger kon je je onderscheiden dmv zulke truucjes, nu is iedereen gelijk, dat is ergens wel spijtig