PDA

Volledige versie bekijken : Stinkbom

-RuFio-
5 mei 2004, 13:44
Weet er iemand hoe ge een stinkbom maakt ?
Ik dacht er aan om: rotte eieren, zure melk, kattepis en sigarretenassen in een potke te steke. Weet er nog iemand goeie ideeen om een stinkbom te make me ingredienten die ik ni moet gaan kope maar gewoon thuis heb (alledaagse producten:))

fiRefall
5 mei 2004, 13:45
Oe gade gij aan kattepis geraken :p

=CID=Drone
5 mei 2004, 13:46
hoe geraakte die gast in jurassic park 3 aan T-Rex pis ? :crazy: :crazy: :crazy:

tis idd wel raar als ge daar kunt aangeraken , kunt toch moeilijk ene kat 'melken' voor urine he :rofl:

PolletPoulet
5 mei 2004, 13:47
nen h2s ....................

-RuFio-
5 mei 2004, 13:48
ja laat die pis dan maar weet er iemand nog een idee :)

bloodyboy
5 mei 2004, 14:43
dat middelste uit een potlood in watte en in de fik dat heeft rook en zeer veel stank

SIO
5 mei 2004, 14:45
pakt 5 appelsienen, en legt ze een week in de zon, that should do the trick

Cyberkef
5 mei 2004, 14:46
pakt 5 appelsienen, en legt ze een week in de zon, that should do the trick
Idem met eieren :wtf:

Gamefreak
5 mei 2004, 15:00
laat een pistolet met kaas 2 weken in je brooddoos liggen, ik spreek uit ervaring.
ik vond m'n brooddoos niet meer, en na twee weken had ik ze gevonden op een rek in school, ik keek daarin ... :crazy: pistolet was echt GROEN :(

en het stonk natuurlijk om kapot te vallen :)

Dirkxke
5 mei 2004, 15:03
laat vis rotten, of groene groenten, ge gaat lopen ervan

Preske
5 mei 2004, 15:05
Dogpoop.

bij voorkeur een grote beest.

labaradors, rottweilers, zelfs bulldogs hun goedje stinken enorm

bollie69
5 mei 2004, 15:05
dat middelste uit een potlood in watte en in de fik dat heeft rook en zeer veel stank

da noemt graffiet.

no on-tropic: in een winkel hier in de buurt kun je zo van die flesjes kopen voor nog geen € en die stinken zo naar str*nt, echt om van te gaan lope.

ge moet da is probere in nen winkel, da is om u kreupel te lachen (ik spreek uit ervaring :applause: :applause: )

Dirkxke
5 mei 2004, 15:52
da noemt graffiet.

no on-tropic: in een winkel hier in de buurt kun je zo van die flesjes kopen voor nog geen € en die stinken zo naar str*nt, echt om van te gaan lope.

ge moet da is probere in nen winkel, da is om u kreupel te lachen (ik spreek uit ervaring :applause: :applause: )

deden wij altijd in de les, als ge dan zo 2 of 3 ziet beginnen overgeven is het gieren tot ge neergaat, of zelf begint :unsure:

Inspector Monkfish
5 mei 2004, 15:54
da noemt graffiet.

waar is die winkel ergens?
Toch nie het mini-bazarke hoop ik?

Joeri
5 mei 2004, 16:00
Chocolade laten koken, maar NIET au bain-marie (=pot met water, daarin kleinere pot met chocolade), dus gewoon in een pot op't vuur, deksel erop en laten aanbranden (niet verschieten als chocolade er begint uit te zien als kolen bij een berbeque, en je krijgt evenveel rook als bij een stoomlocomotief). Verschrikkelijke geur en blijft lang hangen, de pot kan je weggooien omdat je dat blijft rieken en op de plaats waar je dit doet kan je de komende 3 maanden ook geurverversers zetten.

2 many soldiers
5 mei 2004, 16:07
poep-spray :cool:

Shorty87
5 mei 2004, 16:13
op nen heten zomerdag camembert of andere stinkenden kaas vanonder aan den bank smeren en na een dag of 2 begint da verschrikkelijk te stinken :D

bollie69
5 mei 2004, 16:20
waar is die winkel ergens?
Toch nie het mini-bazarke hoop ik?

yep, ook zeker van d'monde?

Inspector Monkfish
5 mei 2004, 16:24
yep, ook zeker van d'monde?

Van over het water, Grembergen :)

fordjah
5 mei 2004, 16:25

owja :bow:

fordjah
5 mei 2004, 16:35

owja :bow:

0n3Liner
5 mei 2004, 17:12
da noemt graffiet.

kamelenpis

cram
5 mei 2004, 17:16
K'ben rioolen aan het vernieuwen.Als ge wilt kun je een paar vrachtwagens krijgen met riool afval?Kun je heel veel bommmetjes maken

Guerdo
5 mei 2004, 18:21
K'ben rioolen aan het vernieuwen.Als ge wilt kun je een paar vrachtwagens krijgen met riool afval?Kun je heel veel bommmetjes maken

ideaal!!
dan kunt ge zo een vrachtwagen recht in het bureau van de directeur rijden :applause:

:unsure: :unsure:

BART_SIMPSON416
5 mei 2004, 21:15
Ik heb da al geprobeerd :ironic:
K kan je de hint geve.
geen voedsel resten van vlees. Tenzij je het slachtoffer zijn tuin bijvoorbeeld vol met katten wil krijgen.
Veel eieren ouder dan 3weken.
En wil je het opblazen. Steek er een fluit fizee in (stuk of 10) lonten verlengen en aan elkaar hange.En aan de stink bom hangen. aansteken leggen op plaats waar het moet ontploffen (fizee's naar benede gericht)
Er desnoods rookbommen bij steeken da kan ook serieus stinke. IS dan nog leuker in geval van brievenbussen.
Niet in flesjes steken.
Gewoon in zilver papier meet vanboven gaten of in plastiek folie.
En ook inderdaat katte pis.
Hoe je er aangeraakt. Je neemt e beetje reeds gebruikte kattebak vulling.
Doe het in een zeef met koffie filter liefst. En giet er e 25cl water door per 100gram t is te zien welke het is natuurlijk.
Zo ben ik aan de geur van katte pis gekomen.
Of tenslote gewoon je stink bommen gaan kopen in sommige winkeltjes.
(carnavals winkels bij voorkeur)
Mar die hebben klein stink bereik.

Dit heb ik geleerd uit mijn fouten.
Zo is mijn stinkbom 5meter ver gevlogen omdat ik de fluit fizee's verkeerd had gehangen er aan (iemand rade me aan hem op te blazen en ik deed dat natuurlijk)
En groenten brande weg door fluit fizee als je ze verkeerd steekt.

Jayvie
5 mei 2004, 21:18
als ge wilt latek ne scheet in ne plastieke zak en zalk em opsture

Mistabeen
5 mei 2004, 22:32
allemaal die gore dingen waar ge ete vor moe verneuke of andere gore dinge moe doen :p
ge ga na de winkel en ge koopt u een fles amoniak, ge heb ne ganse liter en daar komde wel lang me toe :D
ge giet da ding uit in een klaslokaal bv (nie gans de fles want stinkt echt :p) en echt tga nie gezellig zijn :)
wel oppassen, niet inhaleren, als ge bove die fles hangt en ferm inhaleert kunde niemeer uitademen :)
ma giet et eens in ene zenne rugzak zo een beke :p ga fameus stinke

ComputerVISTA
5 mei 2004, 23:10
als't voor't school is kan ik je 1 klein tipje geven om de hele school mee te verrassen

1 kilo gist versprijden over alle toiletten dat moet je wel s'avonds doen als je naar huis gaat. ik ganadeer je het is een echt feest de dag erna

niet dat we dat vroeger gedaan hebben hoor :rofl: was echt lache die dag

-RuFio-
5 mei 2004, 23:33
als't voor't school is kan ik je 1 klein tipje geven om de hele school mee te verrassen

1 kilo gist versprijden over alle toiletten dat moet je wel s'avonds doen als je naar huis gaat. ik ganadeer je het is een echt feest de dag erna

niet dat we dat vroeger gedaan hebben hoor :rofl: was echt lache die dag

ja dan komt al die kak naar bove :D

Ik zou dus al zeker eieren (rotte) en zure melk me gore brokke gebruike. Maar de rest zou ook vrij vloeibaar moete zijn zoda ik et in de klas op de leraar zijn stoel kan smere:). Dus het moet vrij onopvallend zijn :p

GXsus
6 mei 2004, 16:26
gewoon H²S should do the trick

=> 5ml HCL (5 molair)
=> 5ml Na²S ( 15% )

beiden verkrijgbaar in den apotheek (crocodile) in kleine hoeveelheden voor weinig geld (5€ maximum)

dat samenvoegen in een glazen fles, KURK erin (dus geen draai-toestanden) , en dan kapotsmijten of leeggieten op uw target

ooow goooood, (s)he's gonna smell

-RuFio-
6 mei 2004, 16:58

=> 5ml HCL (5 molair)
=> 5ml Na²S ( 15% )

beiden verkrijgbaar in den apotheek (crocodile) in kleine hoeveelheden voor weinig geld (5€ maximum)

dat samenvoegen in een glazen fles, KURK erin (dus geen draai-toestanden) , en dan kapotsmijten of leeggieten op uw target

is da giftig ? en wa voor naam(in woorden) eeft da ?
ik zou liefst 10 kleine flesjes kunnen vullen dus oeveel van da spul heb ik nodig :) ?

Mistabeen
6 mei 2004, 18:02
ja dan komt al die kak naar bove :D

Ik zou dus al zeker eieren (rotte) en zure melk me gore brokke gebruike. Maar de rest zou ook vrij vloeibaar moete zijn zoda ik et in de klas op de leraar zijn stoel kan smere:). Dus het moet vrij onopvallend zijn :p
amoniak voor de zoveelste keer, verdampt verschrikkelijk snel dus ga ge nie rap zien ma stink ongelooflijk

PolletPoulet
6 mei 2004, 18:02
ik zou liefst 10 kleine flesjes kunnen vullen dus oeveel van da spul heb ik nodig :) ?

Gewoon, een beetje h2so4 en ijzer of ijzersulfiede (FeS) ge pakt een flesje doe er altijd EERST WATER EN DAN H2SO4 IN!!!

Kurk erop en jah ...

bloodyboy
6 mei 2004, 18:25
over dat gist beter niet doen ze hebben de rioolering bij ons mogen komen herleggen :D en als je het toch wilt doen best op een warme dag (dagen zoals binnen een maand) dan is 1 pakje genoeg om de speelplaats in een modderpel te laten veranderen was eigenlijk wel lachen we komen de maandag toe en oeps...

Desmachien
6 mei 2004, 18:44
Men neme een stuk krant. Vervolgens doet ge er uw 'grote boodschap' op (hoe meer stront, hoe beter). Je vouwt het een beetje toe en dan steek je het in brand.
Succes verzekerd!

BART_SIMPSON416
6 mei 2004, 18:45
In wetenschappelijk werk stond er ergens hoe je een gas (da enorm stinkt (geen chloor)) Gewoon me baterij en enkele stoffen die je ook gewoon kan kopen in de winkel. K zal eens kijke of ik da nog vind. Ma k heb half mijn cursus onder de ethylalchol gekrege dus k hoop da da deel nog leesbaar is :D

6 mei 2004, 19:07
Van over het water, Grembergen :)

ik ook..... nice

Btw gist rules...
maar een heel pakje in de zomer moete ook ni doen hé
een kwartje geeft ook al een gewenst resultaat
een heel is te kostelijk als ze u betrappen...

wlibaers
6 mei 2004, 20:09

Of waterstofsulfide giftig is? Hmmm...
http://ptcl.chem.ox.ac.uk/MSDS/HY/hydrogen_sulfide.html
"Inhalation of a single breath at a concentration of 1000 ppm ( 0.1% ) may cause coma."
Wat denk je? ;)

Nu, ik heb het zelf ook al gebruikt, kleine hoeveelheden in een goed geventileerde ruimte zijn wel OK. Maar ik zou niet boven het flesje gaan inhaleren.

Nog iets: Als je een metaalsulfide plus zuur (zoals HCl en H2SO4, beide corrosief en kunnen afhankelijk van de concentratie ernstige en moeilijk genezende brandwonden veroorzaken) mengt, dan zal het H2S als gas vrijkomen. Niet al te verbaasd opkijken dus als de afgesloten flesjes even later openspringen.

Ammoniumsulfide oplossingen zijn volgens mij veel beter, hoewel ook erg giftig.
http://www.jtbaker.com/msds/englishhtml/a6204.htm

exploder
6 mei 2004, 21:19
neem blikje fanta, laat nog heel klein beetje in, dan doeje nog paar stinkende dingen derbij, steekt der keukenrol papier in en steek da in de fiek (fanta stonk toch verschrikkelijk toen dak der vroeger keer ne bommetje instak)

-RuFio-
6 mei 2004, 21:57
ok.. die zieke chemische dinges ga ik dus al ni hale :ironic: :)

enne die gist, als ge nu een kwartje in de wc steekt, is da genoeg vor zichtbare damage maar just ni genoeg om vant school gekickt te worde als ge betrapt word?

ik heb just 3 eiere, melk, aardbeidrinke en zon spul waarmee wij den vissenbak kuise in een potke gedaan en opt dak van men huis gezet:)
da stinkt nu al :D maar ik ga er mss nog een betje ammoniak bij steke :)
hopelijk stinkt da extra hard dan :love:

ZiMoNe
7 mei 2004, 23:34
Aardappel-stinkbom:
Benodigdheden:
- Aardappels
- Water
- Afsluitbaar glazen potje (van bijv. appelmoes)

Maken:
- Dit recept is om te beginnen heel simpel. Je neemt een middelgrote aardappel en stop die in het glazenpotje. Sluit de pot onder water af (zodat er geen lucht bij kan komen). Zet de pot op een warme plek neer (kamertemperatuur is voldoende, niet buiten).
- Na een paar dagen begint de geur zich al te vormen. Als het ongeveer twee weken heeft gestaan is de stinkbom klaar voor gebruik. Het beste wat je dan kan doen is de aardappel eruit halen (met een vork, probeer de lucht niet in te ademen).
- Vervolgens kun je de inhoud neergooien op de plek waar je een stinkaanval wil uitvoeren. De stank is niet te harden! Veel plezier. (recept getest en werkt!)

Rotte eieren bom :D
Benodigtheden:
* Mes (scherp).
* Doosje met lucivers.
* Een leeg potje met deksel.
* 1 kopje ammoniak.

Wekwijze:
*Snij met het mes de luciverkopjes er af.
*Stop ze in het potje.
*Voeg nu de amoniak toe.
*Sluit het potje nu zo goed mogelijk af met een dekseltje ofzow.
*Laat het een week staan.
*Nu hoef juh alleen maar de deksel er af te halen en het gaat vreselijk stinken naar rotten eieren enzo.

beide heb ik geprobeerd en geloof mij neem maar 30 meter afstand :D
(ik vin de beide beter dan flesje uit winkel :p)

Gtz
ZiMoN

-RuFio-
8 mei 2004, 10:07
Aardappel-stinkbom:
Benodigdheden:
- Aardappels
- Water
- Afsluitbaar glazen potje (van bijv. appelmoes)

Maken:
- Dit recept is om te beginnen heel simpel. Je neemt een middelgrote aardappel en stop die in het glazenpotje. Sluit de pot onder water af (zodat er geen lucht bij kan komen). Zet de pot op een warme plek neer (kamertemperatuur is voldoende, niet buiten).
- Na een paar dagen begint de geur zich al te vormen. Als het ongeveer twee weken heeft gestaan is de stinkbom klaar voor gebruik. Het beste wat je dan kan doen is de aardappel eruit halen (met een vork, probeer de lucht niet in te ademen).
- Vervolgens kun je de inhoud neergooien op de plek waar je een stinkaanval wil uitvoeren. De stank is niet te harden! Veel plezier. (recept getest en werkt!)

Rotte eieren bom :D
Benodigtheden:
* Mes (scherp).
* Doosje met lucivers.
* Een leeg potje met deksel.
* 1 kopje ammoniak.

Wekwijze:
*Snij met het mes de luciverkopjes er af.
*Stop ze in het potje.
*Voeg nu de amoniak toe.
*Sluit het potje nu zo goed mogelijk af met een dekseltje ofzow.
*Laat het een week staan.
*Nu hoef juh alleen maar de deksel er af te halen en het gaat vreselijk stinken naar rotten eieren enzo.

beide heb ik geprobeerd en geloof mij neem maar 30 meter afstand :D
(ik vin de beide beter dan flesje uit winkel :p)

Gtz
ZiMoN

goeie raad :bow: ik ga zon patattebom make denkik :) maar wa bedoelde met inhoud ? Gaat het water zo hard stinke of de patat ?

BART_SIMPSON416
8 mei 2004, 12:48
hint: voeg nog een beetje amoniac toe :D
5ml is genoeg voor extra stank.

En nog vraagje.
ZOu strontium stinken.
Zo ja info er over: http://www.jtbaker.com/europe/msds/pdf/NL/MSDS%5F0330%5Fstrontiumcarbonaat%5F%28NL%29%2Epdf

-RuFio-
8 mei 2004, 14:04
nee strontium stinkt ni :p das gewoon die naam alleen:)

ik vind de amoniak ier nerges :confused: dus ik zal maar zonder moete doen

Typhon`
8 mei 2004, 14:17

=> 5ml HCL (5 molair)
=> 5ml Na²S ( 15% )

yep, ma ik zou het in een filmpotje doen ofzo, en er wah gaatjes in prikken vanboven voor de geur :p
(glas is nogal gevaarlijk).

Ammoniak stinkt ni goed, hou alleen uw adem tegen.
(ik vin dah het ni stinkt allesinds).

dus buiten H2S dah naar rotte eieren stinkt was er nog iets dah echt naar stront riekt, Na2SO4 dachtek, ma ik kan ook totaal fout zijn :).

(btw, in eieren zelf zit H2S, als ge dah wat kunt concentreren kunde het ms zelf maken, voeg aan azijn wah rotte eieren ofzo en laat dah es goe indampen :)

DBK
8 mei 2004, 14:19
wij hebbe me chemie is zo iets verwarmd waar een groene wolk uit kwam en vreselijk stonk maar weet ni meer wa :s

Typhon`
8 mei 2004, 14:23
wij hebbe me chemie is zo iets verwarmd waar een groene wolk uit kwam en vreselijk stonk maar weet ni meer wa :s

goren, ms iets met koper, kweenie, een zuur, dus CUSO4 ofzo ms als dah bestaat :)

Fix0r
8 mei 2004, 14:58
laat gewoon ne fart in ne zak en laat dan de zak opengaan voor iemand zjin gezicht :rofl: :lol:

VDCNathan
8 mei 2004, 15:00
goren, ms iets met koper, kweenie, een zuur, dus CUSO4 ofzo ms als dah bestaat :)
is CuSO4 ni blauw ofzo?:unsure:

BART_SIMPSON416
8 mei 2004, 18:23
CuSO4 is inderdaat blauw.
Is namelijk koper sulfaat.
Als je ongeveer 5cl in proef buis doet de tegen meer dan 300°C kan.
Smijt er een bunsen brander onder en maak dat de temeperatuur niet boven 300°C gaat. Normaal krijg je dan naar een eindje poeder als ik mij nie vergis.
Maar CuSO4 stinkt niet en is niet giftig tenzij bij het opdrinken.

PolletPoulet
8 mei 2004, 19:33
CuSO4 is inderdaat blauw.
Is namelijk koper sulfaat.
Als je ongeveer 5cl in proef buis doet de tegen meer dan 300°C kan.
Smijt er een bunsen brander onder en maak dat de temeperatuur niet boven 300°C gaat. Normaal krijg je dan naar een eindje poeder als ik mij nie vergis.
Maar CuSO4 stinkt niet en is niet giftig tenzij bij het opdrinken.

is niet giftig!!! krijgde alleen spetterpoep van.

BART_SIMPSON416
8 mei 2004, 20:10
Da is om da da lichtjes giftig is.
Als je het binne krijgt veeeeeeeel water drinke en je hebt er normaal geen last van. Enkel je pis kan blauw zijn als ik me nie vergis.

PolletPoulet
8 mei 2004, 20:31
Da is om da da lichtjes giftig is.
Als je het binne krijgt veeeeeeeel water drinke en je hebt er normaal geen last van. Enkel je pis kan blauw zijn als ik me nie vergis.

peut :)
is totaal niet giftig en blauwe pis :wtf:

(3de jaar biotechnishe wetenschappen believe me ;))

wlibaers
9 mei 2004, 23:53
peut :)
is totaal niet giftig en blauwe pis :wtf:

(3de jaar biotechnishe wetenschappen believe me ;))

Niet echt enorm giftig, maar toch levensgevaarlijk als je meerdere grammen opeet. Kleinere hoeveelheden kunnen je zwaar ziek maken. LD50 varieert naargelang de bron, gewoonlijk 300 tot 1000mg/kg (oraal), (sommige bronnen beweren zelfs 30mg/kg). Kleinere hoeveelheden bij injectie.
Ook allerlei chronische effecten, huidirritatie,...
http://pmep.cce.cornell.edu/profiles/extoxnet/carbaryl-dicrotophos/copper-sulfate-ext.html

Wietblaadje
28 mei 2004, 17:45
laat een pistolet met kaas 2 weken in je brooddoos liggen, ik spreek uit ervaring.
ik vond m'n brooddoos niet meer, en na twee weken had ik ze gevonden op een rek in school, ik keek daarin ... :crazy: pistolet was echt GROEN :(

en het stonk natuurlijk om kapot te vallen :)

hahahaha! :rofl: