PDA

Volledige versie bekijken : Fraps :@

TatuObsessed
3 mei 2004, 15:33
kreeg een paar dagen geleden het geweldige idee om filmkes te maken met ingame beeldmateriaal
ik download fraps installeer het en begin een game te spelen (nfs: u)
ik druk op de toets om het opnemen te starten, ging nog maar in schokjes vooruit, maar dat wist ik wel
wat ik niet had verwacht is dat als ik iets te lang opneem men windows een ernstige fout geeft en afsluit (blauw scherm)
dit gebeurt ook als ik screenshotjes wil nemen :confused:

specs: AMD +2000xp, 768mb ram, GF4200 ti 128mb agp8x, win xp

FuLcRuM
3 mei 2004, 15:38
kreeg een paar dagen geleden het geweldige idee om filmkes te maken met ingame beeldmateriaal
ik download fraps installeer het en begin een game te spelen (nfs: u)
ik druk op de toets om het opnemen te starten, ging nog maar in schokjes vooruit, maar dat wist ik wel
wat ik niet had verwacht is dat als ik iets te lang opneem men windows een ernstige fout geeft en afsluit (blauw scherm)
dit gebeurt ook als ik screenshotjes wil nemen :confused:

specs: AMD +2000xp, 768mb ram, GF4200 ti 128mb agp8x, win xp

Ligt niet aan Fraps hoor... Heb al filmkes van meer dan 30 minuten opgenomen aan een stuk... Zal wel ergens aan uw software liggen...

Wa zegt da blauw scherm?

TatuObsessed
3 mei 2004, 15:42
Wa zegt da blauw scherm?
kank ni helemaal meer zegge ze, ma gewoon dat er een ernstige fout in windows is opgetreden en is afgesloten om verdere schade te voorkomen
ik hem fraps nu ni meer, enkel de demo waar ik toch ni veel mee kan doen
maar zal met de demo is wat screens trekke dan zal ik het wel weten

Foose
15 mei 2004, 18:06
kank ni helemaal meer zegge ze, ma gewoon dat er een ernstige fout in windows is opgetreden en is afgesloten om verdere schade te voorkomen
als ge veel zo'n blauw scherm krijgt ist best da ge uw pc es formatteert .. of defragmenteren -> maar da duurt lang en format is dan veel effectiever

FuLcRuM
15 mei 2004, 19:53

idd...

format c: ...

servi
15 mei 2004, 20:47
een format c: is helemaal niet nodig.

als je echter om een of andere reden met een schone lei wilt beginnen is herinstalleren van windows al voldoende.

vermoedelijk wordt je cpu of iets dergelijke te warm en krijg je daarom een fatale fout, gebruik eens een cpu-monitoring programma en zeg hoeveel graden je cpu wordt.

the widowmaker
15 mei 2004, 22:04
ik heb da ook al een aantal keren voorgehad , blauw scherm in xp is meestal da ge te wijnig geheugen van iets te wijnig hebt , gewoon wa van uw schijf smijten mss staat ze ondertussen met da filmke vol , ik heb da voor as ik wa aant downloaden van men server int netwerk , ask ineen een 20 tal gigh binnen haal maar kan nog maar 15 ofzo dan heb ik dat voor !!!