PDA

Volledige versie bekijken : CoD: nu nog de moeite?

Carrotman
2 mei 2004, 17:53
Ik speel al een lange tijd SoF2, maar wil eens wat meer... Vorige maand Far Cry gekocht, heb er nu héél veel spijt van! Waarom? Mijn pc kan het gewoon niet aan, alles op LOW enzo, en dan krijg je nog lag! :cry: Gisteren had mijn broer CoD Demo gedownload, en dezemorgen speelde ik hem ook eens. 't Is echt een gaaf spel, maar is de multiplayer ook zo?
Zoja, hoeveel maps en gametypes zijn er?
En die expansion pack (ofzoiets), moet je dat dan appart kopen of is dat gewoon een add-on?

Mogwai
2 mei 2004, 17:59
expansion pack is appart ja, dus gene add-on

multiplayer COD ownz

ge hebt veel gametypes (DM, TDM, Behind Enemy Lines, Retrieval, Search And Destroy, binnenkort Tank Battle)

veel goeie maps (damnville, neuville, bocage, brecourt,...) en maar enkele mindere (stalingrad, railyard,...) imo

en het goede is da ge nie zooo ne geweldig goede pc dervoor nodig hebt, ik speel nog altijd op mn pentium 3 1000 mhz met 512 RAM en speelt zonder lag :)

dus ik raad u aan het te kopen als ge nog wa centjes over hebt ;)

P.S.: de helft van de mensen die ik ken die Far Cry hebben, kunne da nie zonder lag spelen dus :p

V3t3r@n
2 mei 2004, 18:04
:applause:
expansion pack is appart ja, dus gene add-on

multiplayer COD ownz

ge hebt veel gametypes (DM, TDM, Behind Enemy Lines, Retrieval, Search And Destroy, binnenkort Tank Battle)

veel goeie maps (damnville, neuville, bocage, brecourt,...) en maar enkele mindere (stalingrad, railyard,...) imo

en het goede is da ge nie zooo ne geweldig goede pc dervoor nodig hebt, ik speel nog altijd op mn pentium 3 1000 mhz met 512 RAM en speelt zonder lag :)

dus ik raad u aan het te kopen als ge nog wa centjes over hebt ;)

P.S.: de helft van de mensen die ik ken die Far Cry hebben, kunne da nie zonder lag spelen dus :p

Far Cry draait "zonder lag"

Mogwai
2 mei 2004, 18:05

daar heb ik maar een ding op te zeggen: pfuf! :tongue:

Thobes
2 mei 2004, 18:25
CoD mp is denkek 1 van de meest gespeelde online-games op dees moment.

Is zeker nog de moeite, mp is 100 keer beter dan sp :applause:

En kwestie van maps, er zijn 15 mp-maps, waarvan de meeste (12) geripped zijn van de sp, kvind de maps wel goed, uiteraard zullen er ook wa bij zijn die je niet zo graag speelt :)

absolutely kopen, heb het al van met december en nog geen second spijt van gehad :niceone:

Tempest
2 mei 2004, 18:49
Expansion pack, welke expansion pack :wtf:

Mich
2 mei 2004, 19:01
expansion: united offensive :ironic:

ff ot: als ge de demo goed vond (zoals ik), koop dan zeker het volledige
spel, enigste nadeel is dat de sp kort is, maar de mp is dan weer keigoed !

Tempest
2 mei 2004, 19:02
Is die expansion al uit ofzo :confused:

prozackx
2 mei 2004, 19:14
fuck man . . .

virox
2 mei 2004, 19:22
belange niet te laat. Spel wordt online nog massaal gespeeld. En de eerste TC's komen eraan.

Tempest
2 mei 2004, 19:51
fuck man . . .

Hey prozack sorry hoor :unsure:

ZoidBerg
2 mei 2004, 20:49
Hey prozack sorry hoor :unsure: COD ownt still, ebbe wel es slechte patches uitgegeven(1.3 bweik) mor ownt !
TDM op public is sprayen ownt alleen in wars imo
S/D ownt
Behind enemy lines is zalig op public en lan
DM zalig op lan, op public me veel man nie te doen
Retrieval zuigt!

dajenzzz
2 mei 2004, 21:14
wa is na het verschil tussen s&d en ritieval. bekan niks tog? wrm vind iedereen s&d dan zo veel beter?

Flashke
3 mei 2004, 00:13
Is die expansion al uit ofzo :confused:

nee ze, weet ook niet waar die dat haalt :wtf:
(allee, 'tis hoe dat em het zegt dat het lijkt of da het uit is,... dus niet)
zou prolly ergens in de herfst moeten uitkomen :)

Tempest
3 mei 2004, 09:15
Dan ben ik al lang platzak van HL2, Stalker en misss MOHAAPA te kopen :)

tiedotpiedot
3 mei 2004, 10:10
Dan ben ik al lang platzak van HL2, Stalker en misss MOHAAPA te kopen :)
hehe da eerste en da leste zalk ook wel kope :)

en euh btw, ik dacht da cod:uo wel nen add on ga zijn zenne, khad da hier overlaatst is gelezen dacht ik

Cochon
3 mei 2004, 12:27
cod zuigt imo

-> zeker niet zo verslavend als rtcw(:et)

Springfield
3 mei 2004, 12:31
cod zuigt imo

-> zeker niet zo verslavend als rtcw(:et)

ga weg! :evil:

CoD ownt gewoon :applause:

Pitt
3 mei 2004, 15:02
Speel ET, is tenminste een toffe community

Godzilla*Akira
3 mei 2004, 16:03
cod is goed.
en tis zeker en vast nog de moeite opt te kopen.
maja tis ier dan ook den cod forum dus denk ni dage veel slecht gaat horen , ale bhalve die paar rtcw debielkes dan :D

Gohan
4 mei 2004, 19:20

kmaan man, de map Railyard owned toch zwaar :applause: bocage vind ik dan net iets minder wegens huuuuge fps drops. eneuh vergeet Carentan nie eh, ook zalige map ...

anyway om ff ontopic te gaan, CoD is zeker de moeite om te kopen, gaat imo groter worden dan mohaa en mss groter dan CS ... maar dat is gewoon nog afwachten eh ....

DaJackal
4 mei 2004, 22:41
anyway om ff ontopic te gaan, CoD is zeker de moeite om te kopen, gaat imo groter worden dan mohaa en mss groter dan CS ... maar dat is gewoon nog afwachten eh ....

betwijflk..
poooooeeeeep

Currahee
6 mei 2004, 21:26
Ik heb ook Far Cry, is echt een megawijs spel. Eén van de beste shooter games ooit. Er zijn er nog goeie natuurlijk.

Far Cry werkt zonder problemen, enkel ewa traag opstarten ma grafisch, perfect.

Mijn VGA kaart: ATI Radeon 9600 256 mb :niceone: :applause:

Tr!ckY*
6 mei 2004, 22:13
betwijflk..
poooooeeeeep

mohaa blijf toch ownen imo :>

kspeel da nu al 1.5 jaar en kbennet nog nie beu...

cod speel ik vanaf het begin ( en nog zo zuigen :/ , speel het dus nie veel :baard: ) en bennet nu al kotsbeu...

Tempest
7 mei 2004, 10:09
Omdat jij miss een kotser bent, pfff wacht maar, van MOHAA zal binnenkort niet veel meer overschieten, de community is al met zienderogen geslonken, de meeste gaan toch overschakelen omdat er punkbuster in zit, tegenover DMW is dat hemel (DMW zuigt hard imo), geen mods van MOHAA of toch bitter weinig, COD is nog maar 5 maand uit en er zijn er al denk ik 4 ofzo :)

scel
7 mei 2004, 11:37

cod speel ik vanaf het begin ( en nog zo zuigen :/ , speel het dus nie veel :baard: ) en bennet nu al kotsbeu...

je bent noob of je bent het niet he :niceone:

[deleted]
7 mei 2004, 17:25
[deleted]

DaJackal
7 mei 2004, 17:27
DIMMEN EH :naughty:

[deleted]
7 mei 2004, 17:46
[deleted]

NaaiT
7 mei 2004, 18:24

mohaa owned idd, maar ben ik atm toch ff beu :)

DaJackal
7 mei 2004, 18:26
Jij gevruikt wel veel "wasted" :p
ikke?
neeeeeuuuuh

Mayh3M
7 mei 2004, 18:44
kmaan man, de map Railyard owned toch zwaar :applause: bocage vind ik dan net iets minder wegens huuuuge fps drops. eneuh vergeet Carentan nie eh, ook zalige map ...

jeetje, groter dan moh:aa ... :ironic:
Anyways, thread-starter, koop het enkel als je houdt van trage gameplay/spray-aim/camping

[deleted]
7 mei 2004, 19:57
[deleted]

tupacker
10 mei 2004, 20:21
Ik wil da mss ook nog kopen,maar komen er ook wat skills bij kijken??of is het gewoon puur schieten en niet veel tacktiek??En zijn clanwars leuk??

cya

Xtralecherus
11 mei 2004, 13:17
ik heb het ook en kheb eerst den sp uitgespeeld dan zen ik ff online geweest ma er is niks vernieuwing tegenover andere w02 gelijk MOHAA enzo, ik speelde minder en minder en dan heb ik het uiteindelijk uninstalled.

Squeaky
13 mei 2004, 21:45

er zijn al veel CSclans overgestapt naar cod of die cs en cod in ladder spelen

dus : COD :bow:

Tr!ckY*
13 mei 2004, 22:32
Omdat jij miss een kotser bent, pfff wacht maar, van MOHAA zal binnenkort niet veel meer overschieten, de community is al met zienderogen geslonken, de meeste gaan toch overschakelen omdat er punkbuster in zit, tegenover DMW is dat hemel (DMW zuigt hard imo), geen mods van MOHAA of toch bitter weinig, COD is nog maar 5 maand uit en er zijn er al denk ik 4 ofzo :)

kotser bent? lmao

btw: community van mohaa is zeker nog nie dood, laat staan veel afgeslonken.. DMW III is uit en da is veel verbetert (natuurlijk zal het nooit cheatvrij zijn), ma denk nie da uwe PB alles tegenhoudt.

mohaa skills > cod skills tbh

now start the flame
:unsure:

Squeaky
15 mei 2004, 22:32
cod skills ---> mohaa progamer skills :applause:

Tempest
16 mei 2004, 16:13
kotser bent? lmao

btw: community van mohaa is zeker nog nie dood, laat staan veel afgeslonken.. DMW III is uit en da is veel verbetert (natuurlijk zal het nooit cheatvrij zijn), ma denk nie da uwe PB alles tegenhoudt.

mohaa skills > cod skills tbh

now start the flame
:unsure:

Mijne PB houdt in ieder geval meer tegen dan uwe DMW ze, de nieuwe is uit en ne dag later is er al ne bypass :lol:

warchicken
16 mei 2004, 17:36
Ik was CoD na 2 maand al beu is zoals UT in een WO II pakje..vind ik persoonlijk

Tempest
16 mei 2004, 20:39
Wa speelt gij dan wel graag :ironic:

[HBV]-=XortioN=-
17 mei 2004, 10:10
lol CoD heeft veel skills nodig ze
ik kan het weten, ik heb 3jaar geleden jaartje UT gespeeld en daarna 8maand CS en nu speel ik al 4maand CoD en ik moet toegeven kvin CoD toffer dan Cs en UT , is gewoon spannender en realistischer en heel vlotte gameplay!!!!!
CoD ownt, vooral met die aim down sight :)
kopen man! ;)

FitZ
17 mei 2004, 11:11
Ik was CoD na 2 maand al beu is zoals UT in een WO II pakje..vind ik persoonlijk

idd, ik vind die salto'kes in cod ook lastig :rofl:

:ironic:

yaris
17 mei 2004, 12:37
Ik heb het eens nagekeken en cod is het spel met één van de meeste clans op CB. Dus veruit het populairste samen met cs.

Tr!ckY*
17 mei 2004, 17:07
Mijne PB houdt in ieder geval meer tegen dan uwe DMW ze, de nieuwe is uit en ne dag later is er al ne bypass :lol:

mja tijdens wars is da toch nie moeilijk... ge pakt dmw screenies als ze verdacht doen en ge ebt het bewijs... en alleen op publics is het wa ambetant maar negeer die cheaters dan toch gewoon.. precies of ge kunt nie cheaten met pb.. lmao

amdr
17 mei 2004, 17:41
DIMMEN EH :naughty:
twas 5u toen gy da zei?

zielig ofzo :/

DaJackal
17 mei 2004, 18:07
twas 5u toen gy da zei?

zielig ofzo :/
alsk dan zo thuiskom hebk nooit goesting om te slapen :ironic: :x

amdr
17 mei 2004, 18:49
alsk dan zo thuiskom hebk nooit goesting om te slapen :ironic: :x
5u=17u :ironic:

Mayh3M
17 mei 2004, 19:11
gelijk hebt ge amdr!
(zat achter pc kruipen=not done!)

[HBV]-=XortioN=-
17 mei 2004, 23:46
dag amdr schat :unsure:

btw hoe zit het nu, al overtuigd om CoD te kopen :applause:

lone.wolf
18 mei 2004, 00:08
who carez, ik heb nog wel ies kereltjes zien stoefen over hunne l33te gepikte velo.

hij die zonder zonde is werpe de eerste steen

Haleluja !!

pr0ph3t
20 mei 2004, 20:23

hier ook :p :applause:

en tankbattle wa is da en voor wanneer is da :s

[deleted]
20 mei 2004, 20:52
[deleted]

DaJackal
20 mei 2004, 22:18
ah k, dan zalt wel zijn toen datk van happy hour in cinécafe kwam ;)

coap
21 mei 2004, 12:15
na een week kots beu

kervelsoep
21 mei 2004, 12:58
na een week kots beuµ

Dat kan je niet menen :wtf:
Cod ruled gewoon, zowel de single player als de multi player, en het wordt nog leuker als je in een clan gaat :niceone: , kopen die handel :p

Tr!ckY*
21 mei 2004, 13:15
µ

Dat kan je niet menen :wtf:
Cod ruled gewoon, zowel de single player als de multi player, en het wordt nog leuker als je in een clan gaat :niceone: , kopen die handel :p

smaken verschillen
:ironic:

tupacker
21 mei 2004, 20:19
Is de game eigenlijk tactisch?Of is het puur rushen,of verschilt dat van map?Want ik wil de game wel kopen,maar dan vooral MP, SP is bijzaak maar die blijkt ook wel mega te zijn :) , maar vooral MP, en hoe is het spelen in clanverband enzo............alvast bedankt :woohoo: !

cya

Wieweuh
21 mei 2004, 20:23
op sommige maps kunt ge wel eens rushe (harbor)
ma op andere maps is rushen onmogelijk behalve als ge met 10 rusht ma das ook wel in andere games

bodyartist
25 december 2004, 19:47
lees hier in de thread dat COD ook een Multi-player bevat - bestaat daar een demo van ?? - zo ja waar graag linkje

MAXXUR
25 december 2004, 20:01
aaaah haal geen oude herinneringsthreads boven :'(
er is geen mp-demo, alleen 2 SP demo's...
maar als je nog niet zoveel MP-ervaring hebt, ga je de MP van cod wel subliem vinden