PDA

Volledige versie bekijken : music in xbox games

fixer187
2 mei 2004, 18:06
Ik vroeg mij eigenlijk af of er een manier was om de muziek van xbox games af te halen en/of op je harde schijf te zetten ( zoals de schijven van midnight club racing, zalig gewoon :music: ) . Ik veronderstel dat dit niet illigaal is mede je de game hebt gekocht.

And while you are at it, post je favoriete gamemusic.

Mijn favo is toch silver screen van felix the housecat in Midnight club Racing
en Born too slow in NFS Underground.

Tsubasa
2 mei 2004, 18:42
Ik vind Vrock :) en emotion :p goe van op vice city

Teknoman
2 mei 2004, 19:08
Kijk in het boekje van uw game, daar staat achteraan meestal de liedjes in die in het spel gebruikt worden en download ze dan van kazaa of op een andere manier. Meestal kunt ge de namen van de liedjes ook vinden door te zoeken met google.

fixer187
2 mei 2004, 20:15
Kijk in het boekje van uw game, daar staat achteraan meestal de liedjes in die in het spel gebruikt worden en download ze dan van kazaa of op een andere manier. Meestal kunt ge de namen van de liedjes ook vinden door te zoeken met google.

de namen zijn geen probleem maar kazaa ( :naughty: ) wilt niet meewerken met de onbekendere schijven, er moet toch een manier zijn om die van de dvd te halen

Teknoman
2 mei 2004, 20:33
als uw xbox omgebouwd is is dat misschien mogelijk, anders niet.

cabel men
2 mei 2004, 22:07
mijn fav:
game : psi-ops
groep:cold
lieke: with my mind

HIER klikken (http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_psiops_mc_wmw.html)

the™GameMaster™
2 mei 2004, 23:05
In PGR 2 zitten der wel superveel. Ik heb zeker al 48 uur op dda spel gespeeld en ik denk dak ze nog nie allemaal heb gehoord. :p

EryciusPuteanus
3 mei 2004, 15:14
Hét game met de beste soundtrack is natuurlijk GTA:VC

en op PC is Railroad Tycoon II & III ook héél goe kwa muziek

Doobie
3 mei 2004, 21:11
Te zien wa ge in nen soundtrack zoekt natuurlijk... Ik vond die van Hitman (als 'm nie haperde ;) ) anders wel zalig... En Halo natuurlijk... da filmische... zaaalig!

En anders, EA games hebben soms toch wel een paar vette tracks imho...

Soit...

cooly
7 mei 2004, 22:17
jep,vc is gewoon me veel zalige tracks,ook veel oudere liedjes die erin zitte zijn wle cool :music:

the™GameMaster™
8 mei 2004, 12:52
om nu terug over te gaan naar den topic ;)

Gaat da, music afhalen van een spel? :p?

Killer_Jon
8 mei 2004, 16:30
als ge ne chip hebt en ge hebt de sjans dat de makers van het spelleken geen eigen compressie gebezigt hebben.....
maw: in 99% van de gevallen ni

a happy noob
8 mei 2004, 21:39
Favoriete gamemusic: Vice city
en de muziek van Halo : magistraal :love:

fixer187
9 mei 2004, 02:50
Epishe sfeer/film muziek van Halo is inderdaad veruit het beste. Op een surround alles open gedraaid is gewoon beestig, zodat de buren naar de flikken bellen omdat er ene zoals ne bezeten zot :crazy: alles aan het afknallen is :cool: :evil:

Ik vind wel dat het geluid (soundeffects) in vice city wat beter mocht zijn, moet de soundeffects zeer laag zetten en music vollenbak en dan nog is het nog niet goed geballanceerd. Zeker met een surround is dit wel ferm lastig.