PDA

Volledige versie bekijken : favo multiplayermaps in SC:PT

the™GameMaster™
2 mei 2004, 11:09
Mijn favoriete zijn Cinema, Deftech Belew, Warehouse

waveshaper
2 mei 2004, 11:32
Ik ken maar 1 map echt deftig en das cinema :p

Xiron
2 mei 2004, 13:56
same here, ik kan tot hiertoe 1 map deftig: warehouse.
Vertigo Plaza gaat ook goed, maar wordt soms een beetje saai. Te "groot" voor 4 players.
Cinema vind ik ook best cool.
Dat met die lobby en game room, manman , daar snap ik de ****** van :)

De rest nog niet gecheckt

Warehouse is volgens mij wel de beste map voor beginners

Frustos
2 mei 2004, 18:14
kent er niemand ne site me ne goeien tutorial of met wat tips? Want online wordt ik altijd direct afgemaakt.

the™GameMaster™
2 mei 2004, 22:01
kent er niemand ne site me ne goeien tutorial of met wat tips? Want online wordt ik altijd direct afgemaakt.

Ge hebt tutorials in the game zelf! Anders op www.gamefaqs.com mmisschien

fixer187
3 mei 2004, 01:08
je kan dus de maps verkennen in de tuts, dus spelen maar in de virtuele speeltuin

edit favoriete map mount hospital, warehouse, die ene met de trein voor spionnen en mercs. Derest alleen voor de spion (verdedigen in een grote map sucks )

CobraX
3 mei 2004, 05:26
Cinema en Warehouse zijn mijn favorieten. Dat zijn ook veruit de enige 2 maps die ik deftig ken (niet perfect, maar toch degelijk). Deftech Belew en Mount Hospital gaan ook nog. Vertigo Plaza ken ik helemaal niet, daar loop ik gewoon verloren.

bastos
4 mei 2004, 11:03

http://www.xbox.com/en-us/splintercellpandoratomorrow/default.htm?level1=enushome&level2=fg3blurb&level3=splintercellpandoratomorrow

fixer187
7 mei 2004, 02:59
ff tussendoor, er zijn 2 nieuwe mpmaps binnenkort downloadbaar :applause:, but when :confused:

fixer187
3 juni 2004, 03:27
vorige week zijn de stats gereset en is het punten systeem veranderd.
Het zit nu zo je krijgt - punten elke keer wanneer ge verliest dus niet meer vanaf level 3, wanneer je een game verlaat krijg je -25 punten, als je 500p hebt en verlaat een game -50 en als je 1000p hebt -100.
En je kan op level 0 geraaken, het is wel nu pokke moeilijk om goede stats te verkrijgen. Zojuist 2 games gewonnen en 3 verloren met als gevolg terug op level 0 :cry:

CobraX
3 juni 2004, 05:52
Ik vind dat ze een nieuwe update moeten uitbrengen. De helft van de tijd join ik een server waar men zogezegd aan "free play" doet. Als er dan 4 spelers zijn, verandert de host het speltype naar Ranking zonder dat ik het doorheb (ik haat Ranking games btw) en start hij/zij het spel zo rap mogelijk. Dit heeft als gevolg dat ik het spel moet verlaten als het net begonnen is (ofwel xbox uitzetten terwijl de level nog aan 't loaden is) en dus punten verlies :angry:. Wat ze dus zouden moeten doen, is ervoor zorgen dat je het spel type niet meer kan aanpassen als je al aan 't hosten bent (maw enkel het speltype kunnen instellen vlak voor je begint te hosten -> in die opties dus).

the™GameMaster™
3 juni 2004, 17:20
Volgens mij hebt ge gewoon geen punteverlies. Maar wat er wel gebeurt is dat wanneer iemand de server verlaat ranking weggaat.