PDA

Volledige versie bekijken : OFFTOPIC: de oude rossen en ... felicitaties!!

PolletPoulet
1 mei 2004, 22:04
Hallo,

Ja, PolletPoulet is back, na lange afwezigheid op het TCF Forum! Enja, ik ben net terug en ik zie weer overal de oude ratte hier!

Daarom zou ik toch wel een paar mensen willen feliceteren en in de
bloemetjes zetten!

Onderandere onze Solid, echt waar kerel. Veel mensen als jij bestaan er niet meer!
Je hebt absoluut amper of bijna geen vrije tijd meer, je runt het ganze forum hier bijna. Het drukke buyit&sellit en dan waak je ook nog over alle andere fora. Ik hoop dat jij hier onze enige admin blijft, waar is de tijd dat er nog member vooor je naam stond en hier de eerste onzekere stapen op het forum zetten!

Dan hebben we nog MeTa- en zijn obsessie, je geeft het precies niet op hé! Je blijft maar waken over ons (soms) prefix-loze-forum.
Al ben je overal een degoutante spamer, hier ben je den enige echte! Laten we hopen dat jij hier nog lang en gelukkig leeft!

Wie ik ook nog in het midden wil zetten zijn onze Gunnie, Menlor, The_Loserkid, Soundstorm, Jinx, Zero Cool en Brubacker.
De echte verslaafde posters op ons webstekje, jullie maken altijd prachtige revieuws en houden onze naam stand op www.crazymodders.be !!!

Eduw en Svinus voor het idee van crazymodders. Zonder hun initiatief zouden wij nu niet TCF zijn!
Spijtig genoeg heb ik ze niet persoonlijk gekent, maar dit zijn de rossen van TCF.

Ook wil ik nu het huidige TCF allemaal groeten en feliciteren, jullie maken steeds opnieuw mijn dag met jullie prachtige creaties!

MVG Polle

(dit is mijn eerste offtopic en het zal de laatste zijn, ikzelf ben al maanden bezig met een nieuw project!
De resultaten zijn voor 2005 of later!)

st0rmr1d3r
1 mei 2004, 22:17
welcome back i guess :doc:

grtz ,storm :)

gunnie
2 mei 2004, 00:38
welcome back :)

NoobZor
2 mei 2004, 01:13
Wat een ontroerende thread :cry:

Kvind persoonlijk wel sjiek van allemaal die mensen te bedanken, wa eigenlijk ook terrecht is natuurlijk :niceone:

en btw : Welcome back :applause:

menlor
2 mei 2004, 01:22
schone thread en welcome back :applause:

SoliD
2 mei 2004, 01:43
thx :love:
Het is eens iets anders dan gezaag of flame :D

Maar de TCF community staat of valt met jullie gasten, elke bezoeker op dit forum. Ik ben blij dat ik hier ben begonnen en ben nog altijd trots dat ik lid ben van TCF (hence the avatar :)).

greetz

SoliD

nazaar
2 mei 2004, 13:16
jaja, solid heeft het al ver geschopt: van mod hier naar forum co-supervisor

:niceone: goei job solid

2 many soldiers
2 mei 2004, 14:25
solid :woohoo: solid :woohoo: solid :woohoo:

BerT
2 mei 2004, 15:07
Waar is den tijd !

>(666)<J@N
2 mei 2004, 16:08
Welcome Back. :woohoo:

Jinx
2 mei 2004, 20:11
kzal dan ook maar iets zeggen zeker :p

danku :)

zonder jullie was crazymodders.be niet wat het nu is! :applause:

m@rle
2 mei 2004, 22:15
niceone
al die mensen bedanekn da zou eens meer moete gebeuren

respect
ps:ik ken u eigelijk ni :unsure: ma welkom back :)

Soundstorm
2 mei 2004, 23:09
Welcome back en merci, dit geeft nen positieve stimulans om mij verder in te zetten voor cm.be!

Gonzo
3 mei 2004, 03:24
Buh, da van Meta- de enige spambitch zou ge wel es mis in kunnen zijn :D

BTW: SoliD is een slet olé olé :woohoo: Op Xeal zijn zenuwen werken heeft dan toch geholpen :lol: Ik w8 trouwens nog altijd op mijne kus/die WC voor da bijschrijft :cry: ;)

nazaar
3 mei 2004, 20:41
hmm, ne kus van xeal of watercooling

difficult choice :wtf:

Gonzo
3 mei 2004, 20:51
inderdaad :p

SoliD
3 mei 2004, 21:48
Ahwel ja, die kus met Xeal was toch afgesproken?
Gewoon collecten!

Dirkxke
3 mei 2004, 21:54
kzal dan ook maar iets zeggen zeker :p

danku :)

zonder jullie was crazymodders.be niet wat het nu is! :applause:

idd, maar crazymodders is een goede site, da groeit vanzelf dan :)

p.s.: een beetje meer mod nieuws zou echt wel plezant zijn. kijk graag naar va n die nieuwe dingskes :)

gunnie
3 mei 2004, 23:16
we know mer twas deze week rustig in modland :(

zeroi
4 mei 2004, 18:07
Kben sinds gistere terug beginne news te posten dus das ook nog wa newspost bij :)