PDA

Volledige versie bekijken : Voorstel: omaha en/of coral sea terug in mapcycle

Le Preinz
29 april 2004, 16:59
Voor zover ik weet zitten omaha en coral sea niet meer in de mapcycle. Nu er toch een votesystem is tegenwoordig vind ik het nogal vrij ondemocratisch om deze mappen uit te sluiten. Indien voldoende personen op dat moment die map niet zouden willen spelen kan er gevote worden.

Zo speel ik mss op deze server terug eens die andere maps.

ps: mocht ik andere maps zijn vergeten, zou ik deze ook terug in de mapcycle zien.

Punker
29 april 2004, 17:12
Beiden er terug in :applause:

zit midway erin ??

SharkyXTS
29 april 2004, 17:29
Beiden eruit, unbalanced en stuff.
Steek liever de Up North mappen in de maplist, dat is pas een verrijking voor de Benelux community.

Slim_Shady
29 april 2004, 17:33
zijn die er dan uit ?
anyway , alle maps erin gvd , waarom coral sea eruit ? vanwege dat het aleen met vliegtuigen is ?

dan kunt ge zo op alles beginnen , aberdeen vanwege de tanks , midway vanwege de boten ... ffs laat alles er gewoon in
ik speel graag coral sea dus mag het er van mij zeker in

Darth-Falcon
29 april 2004, 17:40
beide mappen zijn er ondemocratisch uit gegaan :ironic:

Samohtt
29 april 2004, 18:21
ik vind ook dat ze er terug in moeten

Le Preinz
29 april 2004, 18:43
indien midway er ook uit ligt mag die er ook terug in vind ik. Als de mensen die aan het spelen zijn iets anders willen kan er gevote worden.

SharkyXTS
29 april 2004, 18:45
indien midway er ook uit ligt mag die er ook terug in vind ik. Als de mensen die aan het spelen zijn iets anders willen kan er gevote worden.Yeah, lukt zeer goed zenne dat voten ...

Slim_Shady
29 april 2004, 18:59
Yeah, lukt zeer goed zenne dat voten ...
mss een teken dat sommige die map wel graag spelen ? :ironic:

Seraph
29 april 2004, 19:42
Wat afwisseling kan nooit geen kwaad, van mij mogen ze er beide terug in. :)

Memphis
29 april 2004, 19:49
vote +1 (en wtf is da met da minimum 10 characters gedoe :))

scorpionbruno
29 april 2004, 20:08
Van m ij mogen die er zeker er terug in zenne.

vishnusixclix
30 april 2004, 00:10
Tvoorstel is voorgelegd aan de admins...

We'll keep ya posted :)

stelly
30 april 2004, 09:46
alle mappen erin behalve aberdeen, aberdeen makes me :angry:

>P>Rushbunny
30 april 2004, 12:26
Me voted for beide maps trug in cycle. (Midway liefst nitte)

Tja, waar trekt ge de lijn hé :eek:

Persoonlijke mening, liever genne Coral Sea en Omaha (bitje te groot) mor zoak al heb gezegd, waar is de lijn, ik vin Aberdeen bvb. wel een rocking map.

Soit, let crew decide, wij kunnen enkel onze mening geven :applause:

Le Preinz
30 april 2004, 13:53
bwa gewoon alle maps.

En wat dat voten betreft. IK speel meestaal rond 23u. De server zit dan wel niet vol maar het volk is meestal wat ouder en speelt meer samen. ALs je dan bijvoorbeeld op een domme map zit wordt er al eens gevraagd naar andere map. (meestal tijdensd de lange spawntijd ) . Iemand stelt map voor, er wordt dan voor gevote en heb al meermaals zo van map gewisseld.

Indien iedereen nu coral sea domme map zou vinden zou er toch vrij snel gevote worden voor andere map.

Jon_1
30 april 2004, 15:05
Alle mappen zou sweet zijn.

Ondertussen al tijdje geleden dat ik nog es "Coral Sea" en "Omaha Beach" gespeeld heb en 'k vind het wel speciale mappen. 'k Speel graag op TNGS en zou het jammer vinden dat ik dan effe moet veranderen van server om één van beide mappen te spelen.

Als er dan te veel mensen zijn die het nie zien zitten, kan er nog altijd gevote worden (zolang er geen misbruik van gemaakt wordt).

DigitalOverdose
1 mei 2004, 08:05
Voor mij mogen ze der allebij in.

ictoegok
1 mei 2004, 08:52
allebei idd

wecker
1 mei 2004, 10:04
allebei derin ! :applause:

vishnusixclix
1 mei 2004, 11:16
Iepz,

Haddet ook gelezen..en voor mij is da perfect inorde zenne. Tis gelijk ge zegt: ze kunne dan zelf stemmen.
Kwou van enkele server probs al iets aan matrix melden, en deze er dus ook bijsteken.

Vwalla...

Het komt erdoor mannen... :applause:

Memphis
1 mei 2004, 12:10
yippi :) :woohoo:

ictoegok
1 mei 2004, 13:00
das heel vriendelyk, bedankt

vishnusixclix
1 mei 2004, 13:51
Wel rekening houden met 15 dagen leveringstijd aub :D

(matrix is a busy man :D )

Le Preinz
1 mei 2004, 13:58
thx :woohoo:

Punker
1 mei 2004, 14:10
Tnx Le Preinz ;)
en de crew :applause:

Jon_1
1 mei 2004, 15:23
Muchas gracias, idd !!!

Fijn dat ze er terug in komen. :niceone:
En bedankt voor het luisterend oor.

edit: en thx naar Preinz om dit aan te kaarten

Seraph
1 mei 2004, 22:10
Thx, just let us know wanneer ze er terug bij zitten. :)

Le Preinz
15 mei 2004, 13:24
en? Zijn de maps omaha, coral sea, miday al terug inde list? :)

m4nTiS
15 mei 2004, 13:36
nope, Matrix heeft t blijbaar vree druk (moest zorgen voor t nieuwe forum) ...tijd geleden heb ik voor Didi hem ook al gevraagd wat de intsellingen van de server etc waren en daar heb ik ook nog steeds geen antwoord op....kzal dus noggis ne keer horen.

SniperSonic
21 mei 2004, 00:41
En vijf dagen later is het nog altijd te mistig om het strand van Omaha te cappen...

Peins dat we eens ne goeie programmeur moeten zoeken voor de timer-routines in de Matrix te herschrijven...

:cry: :sad: I wanne play Omaha :sad: :cry:

Le Preinz
21 mei 2004, 01:35
zo een grootse invasie plan je niet zo maar even hé ;)

SniperSonic
21 mei 2004, 12:20
Indeed my dear LePreinz, indeed...

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de gameplay van deze map op de telenet server, want teamplay dat kennen ze hier soms niet zo goed...

Le Preinz
21 mei 2004, 14:25
bwa ik zoek meestal 1 of 2 mensen uit in mijn team waarvan ik weet dat ze wel goed zijn en daar probeer ik dan mee samen te spelen.

Combi van 2 eng of 1 eng + medic of zo kan best hard aankomen aan slecht samenspelend tegenteam hé ;)

m4nTiS
2 juni 2004, 18:39
Theeft ff geduurt...theeft me bloed zweet en tranen gekost :p

Mor...

Ze staan er terug tussen!!!! Omaha, Coral Sea en Midway

Rondetijden zijn normaal ook terug aangepast.

Hf peepz

Seraph
2 juni 2004, 19:18
Yeah baby. :D

Stijnstijn
2 juni 2004, 20:26
Is er een betere map dan omaha? :love: Maak de server tot 64 man of zo, is toffer.

Jon_1
2 juni 2004, 21:22
Woooooooooooow, thx a lot.

:woohoo:

Battle_Pope
2 juni 2004, 22:56
Ik vind dat Coral sea niet geschikt is voor niet piloten. Dus is het beter dat die eruit blijft.

Omaha is qua uitbalancering dmv patches serieus verbeterd. Ik vind dat die er terug in mag.

Midway vind ik véél te saai. Moet die er terug in?

m4nTiS
2 juni 2004, 23:11
wel pope...zulks een zaken kan je je altijd afvragen...en ten tijde da ge nog ni kon voten voor een map zou ik mee jouw richting zijn uitgegaan.

Maar...ge hebt dus nu die mapvote...als de meerderheid jouw mening volgt zal er wel snel een ander map opstaan...indien ze dat niet willen...tja, spijtig, maar democratie he...

Anderzijds is er ook het feit dat niet iedereen hier hetzelfde als jou denkt ivm een coral sea of een midway (ken genoeg mensen die di emap wel goed vinden omdat in deze map de boten tenminste eens nut hebben)....dus, als we er maps voor u insteken...waarom dan niet die van een ander?

Samohtt
3 juni 2004, 13:45
mja goed dat ze er allemaal weer inzitten :applause:

SharkyXTS
3 juni 2004, 13:46
Is er een betere map dan omaha? :love: Maak de server tot 64 man of zo, is toffer.64 man = bandwith++, lag++ en mappen zijn totaal niet gemaakt om met 64 te spelen (tenzij ge op El Alamein met 25 aan airfield wilt wachten of met 20 rustig de woestijn wilt doorcrossen ...).

Stevo (belgium)
3 juni 2004, 16:01
(tenzij ge op El Alamein met 25 aan airfield wilt wachten of met 20 rustig de woestijn wilt doorcrossen ...).
En dan overvlogen worden door u zeker :ironic:
Liever niet, laat het maar op 32 :applause: