PDA

Volledige versie bekijken : New battlefield 2 screens!

Seraph
28 april 2004, 20:06
Een paar nieuwe bf2 screens, looking good. :)

http://www.fpscentral.com/siteimages/5/news/0064/cobra2.jpg
http://www.fpscentral.com/siteimages/5/news/0064/gubbe.jpg
http://www.fpscentral.com/siteimages/5/news/0064/Prep4Battle.jpg

Bron;
http://www.bf-news.de/index.php?go=artikel&sid=6636

Anaranathon
28 april 2004, 20:20
:KWIJL: :bow:

wit
28 april 2004, 20:23
Wow nice, maareuh hoe komt dat dat die nu al screens hebben als dat spel pas volgend jaar moet uitkomen..? Gaat dat zo snel?

Epyon
28 april 2004, 20:34
Nice screens, ik ben benieuwd welke technische zaken er achter de engine zitten.

Tsjernobyl
28 april 2004, 20:43
Wow nice, maareuh hoe komt dat dat die nu al screens hebben als dat spel pas volgend jaar moet uitkomen..? Gaat dat zo snel?
ze zullen 1 map en een paar models af hebben , en daar nemen ze dan screens van zeker.

crazyvino
28 april 2004, 20:52
Amai the max!!! Dat zal nog wel effe duren denk ik. Volgend jaar zullen ze hem nog niet af hebben.

Maar de moeite om op te wachten :niceone: :applause:

Darth-Falcon
28 april 2004, 20:55
:kwijl:

het meerendeel van de maps en de modellen zullen idd nog lang niet af zijn ze. engine zelf zal prolly wel al zo goe als af zijn, alleen nog finetunen wat heel lang kan duren

oberon_sedai
28 april 2004, 21:38
fine tunen ?

gaan ze dan geen patches meer uitbrengen en ineens een goed spel ? omg, ik wordt ni goed.

Darth-Falcon
28 april 2004, 21:56
fine tunen ?

gaan ze dan geen patches meer uitbrengen en ineens een goed spel ? omg, ik wordt ni goed.

finetunen moete altijd doen, als ze da bij bf en bf-v nie (voor een deel dan :crazy: ) gedaan hadden waren die qua systeemeisen een pak zwaarder geweest

Seraph
28 april 2004, 21:57
Idd god help us all. Dice die een bugvrij spel uitbrengt. :crazy:

kaminikaze
28 april 2004, 21:57
herriner u de bf 1942 screen van berlin met de luifel :rofl:
en die waar een browning op een tripod stond op olievaten op bocage :lol:

niet dus...

tettenzot
28 april 2004, 22:25
idd: KWIJL, mor da zulle wel gewoon scans zen e, wa modellen en daar nen achtergrond bij van een map da nog ver geen 4de af is, gemakellijk e, mor toch,kzaller een beetje van mennen hoop insteken :crazy:

oberon_sedai
28 april 2004, 23:02

check de shadows op deze pic. er is iets ni kosher hier volgens mij.

doodle
28 april 2004, 23:15
Geef mij maar America's Army :)

Nighty
29 april 2004, 00:37
ziet er schoon uit,
mja da betekent waarschijnlijk-->zwaardere pc :cry:

Seraph
29 april 2004, 01:27

check de shadows op deze pic. er is iets ni kosher hier volgens mij.

Schadows look fine to me, of zie ik iets over het hoofd? :unsure:

oberon_sedai
29 april 2004, 09:05
linkse ventje zweeft boven de grond ?

rechtse ventje heeft er precies gene ?

richting andere schaduwen. lopen zeker niet gelijk(paal, ventje rechts, tank ...)

Pol de Crossmol
29 april 2004, 10:57
Laat ze nu eerst eens het spel maken en uitbrengen, en dan becommentariëren op zo'n dingen?

Bedoel tis zoals hierboven al gezegd waarschijnlijk een van de eerste mogelijke beelden die ze kunnen maken, en ze willen dat dan al eens tonen en dan komen er al direct van die opmerkingen...

Zelf nog ni veel ontwikkeld? Ik ben ook al content als ik dingen moet maken en ze crashen niet, ook al trekt het er niet op dat moment nog niet op, tegen dat het af moet zijn, zal dat wel in orde zijn...

oberon_sedai
29 april 2004, 11:05
wtf Pol.

wat heeft dat er allemaal mee te maken ? dees heeft duidelijk niks met een running version van een game temaken.
en tuurlijk wacht ik op het game voor ik er iets op te zeggen heb.

Dit gaat enkel over deze ene foto.

aub zeg.

en nee ik ontwikkel geen games, doe niet zo paternalistisch hé.

een mening hebben mag hier alleen als het niet tegen de haren in strijkt precies. djezus zeg.

brammes
29 april 2004, 11:21

richting andere schaduwen. lopen zeker niet gelijk(paal, ventje rechts, tank ...)

ik denk dat je eens tegoei moet kijken, de schaduwen kloppen gelijk een bus!
het licht valt langs links in, dus elke schaduw bevindt zich rechts van het object.
klopt zowel bij linker manneke, tank, loop van de tank die de schaduw van het rechter manneke overschaduwt, dit klopt omdat de loop hoger ligt tov de grond dan het manneke en de schaduw ligt dus verder naar rechts, ook schaduw van de verlichtingspaal klopt gelijk een bus!

en ik geef pol hier wel in gelijk, ik vind dit ook geen menig meer, maar eerder muggeziften!

oberon_sedai
29 april 2004, 11:28
Of zoals Brian Ferry zou zingen.
let's stick together, come on come on, let's stick together.

kijk zelf maar eens tegoei dan. ventje links schaduw andere hoek, dan die van tank.
ventjes geen contact met schaduw.
rechtse paal schaduw nog andere hoek.

maar hé. who cares.

ik gaan hier geen ambraske starten tegen "de" vrienden hé omdat ik commentaar heb op "een" fotoke van "het" spel.

frag on.

Pol de Crossmol
29 april 2004, 11:32
wtf Pol.

wat heeft dat er allemaal mee te maken ? dees heeft duidelijk niks met een running version van een game temaken.
en tuurlijk wacht ik op het game voor ik er iets op te zeggen heb.

Dit gaat enkel over deze ene foto.

aub zeg.

en nee ik ontwikkel geen games, doe niet zo paternalistisch hé.

een mening hebben mag hier alleen als het niet tegen de haren in strijkt precies. djezus zeg.

Wat het ermee te maken heeft, heel mijn post tiens.

Ik zeg dat je hier een screen krijgt van een spel dat nog binnen geen jaar zijn alpha versie zal zien, en jij begint met:

Tenzij ik echt een verkeerde opvatting heb van een mening zie ik dat als: "ik vind ... ik denk ... volgens mij... als je het mij vraagt..."

Bovenstaande quote is gewoon echt op basis van een screen hier beginnen commentaar geven. Sorry dak dan ook even vermeld dat dat volledig terecht zal zijn eenmaal het echt uit is, maar je die mannen toch wel even wat ademruimte kan geven als er nog aan bezig zijn ffs.

En nee ik ontwikkel ook geen games, en ik kom hier niet paternalistisch doen, ik meldde even dat ik (mening) wel kan verstaan waarom ze nu al een screen posten. Omdat ze zelf content zijn dat ze iets kunnen tonen.

En nu terug ontopic met meningen:

Ja wel tgaat er wel sjiek uitzien, kben benieuwd... (bv.) <- en dien meenik, ma kvrees wa voor de pc reqs

Tis hier ook ni om te zagen eh (laatste dak wil doen) ;)

brammes
29 april 2004, 11:33
ma seg, we maken geen ambras, dit is een gezonde discussie!

het zou mij sterk verwonderen moest er een fout instaan, het is een officiele screen, gemaakt door een van de meest gerespecteerde gaming studios van de 21e eeuw, namelijk DICE en zij kunnen zich zeker niet op een screen zo een fout veroorloven.

ik ben ook geen expert in screens, maar voor mij en blijkbaar ook anderen is er niets mis mee, als jij dat vindt, ja dat is jouw mening hé, we proberen je gewoon te overtuigen dat het niet zo is ;)

oberon_sedai
29 april 2004, 11:36
nogmaals geen commentaar op game.

wel het feit dat iedereen zomaar schijnt aan te nemen dat dit ingame pics zijn.

ik wou enkel aantonen dat die met de tank eerder eencollage is van een aantal items. that's all.

peace.

Pol de Crossmol
29 april 2004, 11:43
Zou het niet ingame zijn? Allez tis toch nog al veel gebeurd dat ze screens nemen ingame, misschien tegen 3fps maar met alle anti-aliasing op max en alle details op max om het toch maar zo goed mogelijk te laten ogen?

Allez zo deden ze het toch bij de screens van EoD. Ingame met AA en details op max...

Hoe dan ook, seems like this game is gonna be desert combat met een nieuwe engine dan?

oberon_sedai
29 april 2004, 11:46
DC ? hopelijk met town-mappen zoals basrah enzo, dan.

vishnusixclix
29 april 2004, 14:23
Volgens mij is infantry + shadows combinatie geplaagd door een bug...

Ze hebben al anderhalf jaar gewerkt aan dit game. Normaal gezien moet de sourcecode voor de engine af zijn en kunnen ze nu mappen, skinnen, modelen 'n shit.
De lightmaps, moeten die ook niet aangemaakt worden? Kan het niet zijn dat die in experimentele fase zitten (lees: veel bugs :) (zoals het uiteindelijke spel :p ))

Darth-Falcon
29 april 2004, 14:27
Zou het niet ingame zijn? Allez tis toch nog al veel gebeurd dat ze screens nemen ingame, misschien tegen 3fps maar met alle anti-aliasing op max en alle details op max om het toch maar zo goed mogelijk te laten ogen?

Allez zo deden ze het toch bij de screens van EoD. Ingame met AA en details op max...

Hoe dan ook, seems like this game is gonna be desert combat met een nieuwe engine dan?

setting gaat misschien a la DC zijn ma de gameplay volgens mij nie ze, naar wa ik gelezen heb gaat het zowa een kruising zijn van empires mod (dus me ne commander) en RTCW enemy territory (da ge kunt opklimmen in rank).

Darth-Falcon
29 april 2004, 14:31
Volgens mij is infantry + shadows combinatie geplaagd door een bug...

Ze hebben al anderhalf jaar gewerkt aan dit game. Normaal gezien moet de sourcecode voor de engine af zijn en kunnen ze nu mappen, skinnen, modelen 'n shit.
De lightmaps, moeten die ook niet aangemaakt worden? Kan het niet zijn dat die in experimentele fase zitten (lees: veel bugs :) (zoals het uiteindelijke spel :p ))

als ze nog lightmaps gebruiken

ik hoop op 1 ding maar ik vrees ervoor, da zijn een dag/nacht cyclus en weerseffecten die ook echt invloed kunnen hebben op het spel, bv hevige winden die het vliegen me choppers vermoeilijken enz, of geraakt worden door bliksem en schade oplopen enz.
k hoop da ze de voertuigen veel gedetailleerder uitwerken zoda ge de banden kunt kapot schieten, de ophanging kapot rijden enz

vishnusixclix
29 april 2004, 14:38
Voor wat ik kan verstaan uit technische praat die racegamedevelopers verkopen, vragen realistische vehicle physics KEIveel CPU power. Dit om de hoeveelheid gedane schade te bereken per onderdeel van je voertuig... Dnno of dat gaat lukken. Dan moeten ze goed beginnen snoeien want in de huidige BF's wordt er (vind ik) veel CPU power gebruikt (en dat zonder bots :unsure: ). Om maar te zwijgen over het ramgebruik, dat met BF:V verdubbeld lijkt (400+MB van mijn 512, terwijl BF:42 256MB inneemt)

We zullen zien hé. Die gasten weten véél meer van programmeren dan mij. Misschien vinden ze een manier om bv de grafische kaart 99% van het grafische werk te laten doen zodat CPU wat spare time heeft... :crazy:

Darth-Falcon
29 april 2004, 14:45
Voor wat ik kan verstaan uit technische praat die racegamedevelopers verkopen, vragen realistische vehicle physics KEIveel CPU power. Dit om de hoeveelheid gedane schade te bereken per onderdeel van je voertuig... Dnno of dat gaat lukken. Dan moeten ze goed beginnen snoeien want in de huidige BF's wordt er (vind ik) veel CPU power gebruikt (en dat zonder bots :unsure: ). Om maar te zwijgen over het ramgebruik, dat met BF:V verdubbeld lijkt (400+MB van mijn 512, terwijl BF:42 256MB inneemt)

We zullen zien hé. Die gasten weten véél meer van programmeren dan mij. Misschien vinden ze een manier om bv de grafische kaart 99% van het grafische werk te laten doen zodat CPU wat spare time heeft... :crazy:

het moet natuurlijk niet super realistisch zijn, maar zoals bv de banden kapot schieten of de rupsbanden van een tank ofzo moet toch kunnen vind k

vishnusixclix
29 april 2004, 14:45
True :cool:

stelly
29 april 2004, 15:02
bf42 => ut nice gameplay maar crapy graphics
bfv => ut2003 sucky gameplay maar wel goeie graphics
battlefield II => ut2004 EINDELIJK ALLE TWEE IN EEN SPEL

Seu PeRMaNN
29 april 2004, 18:04

dze screen ziet er wa WTF uit :/

zoon lange neus vand e tank + die manne zijn DIK :p

mijn kleurenkaart gaat er ook van zweten :/

'k denk niet da ik het gaa kopen voor pc is geupgrade of ik zal nog zien:crazy:

Seraph
29 april 2004, 19:48

Idd, de ventje's zweven wel. Maar de schadows kloppen imo volledig.

$lipkn0t-Dud€
29 april 2004, 20:16
wedden daze die ventjes derachter ebben opgeplakt :crazy:
mm.;. der zullen were veel bugs inzitten volgens mij.... pffff khou mij bij battlefield vietnam :)

stelly
29 april 2004, 20:23
wedden daze die ventjes derachter ebben opgeplakt :crazy:
mm.;. der zullen were veel bugs inzitten volgens mij.... pffff khou mij bij battlefield vietnam :)

voor zo'n momenten zou ne mens de mogelijk willen hebben om iemand van het forum te bannen

Darth-Falcon
29 april 2004, 21:15

dze screen ziet er wa WTF uit :/

zoon lange neus vand e tank + die manne zijn DIK :p

die tank das vooral door den hoek van de camera ze

Memphis
29 april 2004, 21:47
they're still fat :)

soit, nog veel werk aan dus :)

Seu PeRMaNN
29 april 2004, 21:52
they're still fat :)

soit, nog veel werk aan dus :)heel veel werk, da ze niet beschaamd zijn om die screens al on-line te zetten

Shortyz
20 mei 2004, 14:54
Kwijl.. :music:

Generation
20 mei 2004, 15:09
hey manne ik hier hedde wa filmkes van bf2
http://media.pc.ign.com/media/677/677882/vids_1.html

zeer mooi

Ranzy
20 mei 2004, 15:20
Jaja, heel mooi, net als de trailers van BF Vietnam of eender welke trailer van een EA game, maar de werkelijke gameplay is nog wel iets anders hoor, mij zullen ze niet meer hebben.

brammes
20 mei 2004, 15:58
Jaja, heel mooi, net als de trailers van BF Vietnam of eender welke trailer van een EA game, maar de werkelijke gameplay is nog wel iets anders hoor, mij zullen ze niet meer hebben.

ah ja? wat verschilt er dan zo hard tussen het Surfin Bird filmpje?
http://www.eagames.com/official/battlefield/vietnam/us/videos.jsp

en het werkelijk spelen van quang tri? in mijn ogen praktisch niets, natuurlijk ga je op een public nergens zo een team play tegen komen :)

Ranzy
20 mei 2004, 16:06
ah ja? wat verschilt er dan zo hard tussen het Surfin Bird filmpje?
http://www.eagames.com/official/battlefield/vietnam/us/videos.jsp

en het werkelijk spelen van quang tri? in mijn ogen praktisch niets, natuurlijk ga je op een public nergens zo een team play tegen komen :)
Ach kom, dat scheelt echt pakken met de werkelijke gameplay, die mannen maar voice commands gebruiken en perfect in team spelen, close-ups, shaky-cam beelden... Er worden in die filmpjes wel wat uren werk gestoken hoor om ze er supercool te laten uitzien. En dat mag hé, het is gewoon misleidend, dat is al.

brammes
20 mei 2004, 16:37
Ach kom, dat scheelt echt pakken met de werkelijke gameplay, die mannen maar voice commands gebruiken en perfect in team spelen, close-ups, shaky-cam beelden... Er worden in die filmpjes wel wat uren werk gestoken hoor om ze er supercool te laten uitzien. En dat mag hé, het is gewoon misleidend, dat is al.

mmm nu heb je het niet over de gameplay, maar over de teamplay.
in een goede clan heb je dus wel dit gevoel ...

Ranzy
20 mei 2004, 17:49
Mja, maar dan nog, het zijn geen echte in-game beelden zoals jij ze ervaart als je aan het spelen bent hé. Dat bedoel ik eigenlijk. En ik speel graag BF Vietnam hoor, maar je kan toch niet ontkennen dat het er in de filmpjes allemaal nog wat cooler uitziet...

brammes
20 mei 2004, 18:18
Mja, maar dan nog, het zijn geen echte in-game beelden zoals jij ze ervaart als je aan het spelen bent hé. Dat bedoel ik eigenlijk. En ik speel graag BF Vietnam hoor, maar je kan toch niet ontkennen dat het er in de filmpjes allemaal nog wat cooler uitziet...

tuurlijk dat is ook zo, maar 't is wel ingame footage, alleen is hun hardware heel wat getweaked etc ... . AA en AF op't hoogste, hoogste resolutie ... er zijn er maar weinig die het zo kunnen spelen.

Pol de Crossmol
20 mei 2004, 18:54
Als gij en filmpke ziet int nieuws van in Irak, ziede het toch ook niet uit de ogen van die soldaat die gefilmd wordt? :p

Samohtt
20 mei 2004, 19:32
BuD[nighthawk']ziet er schoon uit,
mja da betekent waarschijnlijk-->zwaardere pc :cry:

bij mij ook :sad: :cry:

Ranzy
20 mei 2004, 19:34
Als gij en filmpke ziet int nieuws van in Irak, ziede het toch ook niet uit de ogen van die soldaat die gefilmd wordt? :p
Ik snap uw punt niet goed... Daar hebben we het toch helemaal niet over?

Valdo.be
20 mei 2004, 23:39
bij mij ook :sad: :cry:
Ge hebt nog meer dan een jaar om te sparen :D

Darth-Falcon
20 mei 2004, 23:53
Ge hebt nog meer dan een jaar om te sparen :D

iets minder dan een jaar eigelijk :), release date is op dit moment maart 2005 :) , in da geval nog 10 maand :applause:

Seraph
21 mei 2004, 09:10

Lol, wat moeten ze dan doen, zoals smacktards rondlopen...? :p

Wietblaadje
22 mei 2004, 02:02
Kwijl*.. :lol: