PDA

Volledige versie bekijken : 2de account maken

Frustos
26 april 2004, 15:30
yo
kunde met x-box live 2 accounts maken, één voor mij en één voor mijn broer?
anders hebben wij dezelfde tag en stats :(
ik heb al is geprobeerd via new account maar dan moete terug alles opnieuw invullen (creditcard,naam, enz.) dus ben ik er maar mee gestopt omdat ik geen 2 keer wil betalen
alvast bedankt
sluukes

EryciusPuteanus
26 april 2004, 16:37
da wordt idd twee keer betalen...
(logisch eigenlijk)

sincere
26 april 2004, 16:47
Ik denk niet dat dit mogelijk is zonder een tweede account aan te maken en dus te betalen voor nog een abonement. Maar ik ben niet 100% zeker. Je kan mischien eens proberen de officiele xbox live site te raadplegen. Daar vind je zeker een antwoord.

http://www.xbox.com/nl-BE

Check de forums of de technische ondersteuning maar is.

fixer187
26 april 2004, 17:52
Je kan wel degelijk een 2de account maken zonder 2 keer te betalen, gewoon dezelfde procedure volgen als de eerste.

edit check this out

Hoeveel Xbox Live-accounts kan ik op een Xbox bewaren?
Je kunt maximaal acht accounts op een Xbox hebben. Als je meer dan acht accounts wilt hebben, moet je voor elk account een aparte geheugenmodule gebruiken.

http://www.xbox.com/nl-BE/live/start/connect/faq/account.htm

Lagoa
26 april 2004, 18:15
Originally posted by fixer187
Je kan wel degelijk een 2de account maken zonder 2 keer te betalen, gewoon dezelfde procedure volgen als de eerste.

edit check this out

Hoeveel Xbox Live-accounts kan ik op een Xbox bewaren?
Je kunt maximaal acht accounts op een Xbox hebben. Als je meer dan acht accounts wilt hebben, moet je voor elk account een aparte geheugenmodule gebruiken.

http://www.xbox.com/nl-BE/live/start/connect/faq/account.htm

Ja duuh dat je er meerdere kunt aanmaken maar wel telkens betalen voor een nieuwe account eh

fixer187
26 april 2004, 20:35
fo feck sake, heb just aan ne maat gevraagd di 2 accounts heeft en ge moet dus betalen voor die 2de. Pfffffffff pure afrip, ze mochten da wel ergens tussen zetten :( . Ik trek mijn woorden in...........................:doh: :doh: :doh:

edit, ja lap nu zei m dat hij dacht dat zen broer een andere visanr hé gebruikt dan hijzelf ( don't ask why :confused: ). Als het met dezelfde visa nr. en dezelfde live nr. zou zijn, zou ik het toch serieus achterlijk vinden dat ge 2 keer moet betalen.
Ik weet nu helemaal niet meer, denk dat ge best is naar den helpdesk is belt, only way to know for shure.

Lagoa
28 april 2004, 19:45
fo feck sake, heb just aan ne maat gevraagd di 2 accounts heeft en ge moet dus betalen voor die 2de. Pfffffffff pure afrip, ze mochten da wel ergens tussen zetten :( . Ik trek mijn woorden in...........................:doh: :doh: :doh:

edit, ja lap nu zei m dat hij dacht dat zen broer een andere visanr hé gebruikt dan hijzelf ( don't ask why :confused: ). Als het met dezelfde visa nr. en dezelfde live nr. zou zijn, zou ik het toch serieus achterlijk vinden dat ge 2 keer moet betalen.
Ik weet nu helemaal niet meer, denk dat ge best is naar den helpdesk is belt, only way to know for shure.

Maja ik ben er BIJNA zeker van da je moet betalen sowieso zenne :unsure: