PDA

Volledige versie bekijken : Vriendelijkheid op de telenetserver

Monty007
26 april 2004, 10:48
Dit moet mij toch eens van het hard. De telenetserver is de max, meer teamplay dan op andere servers, soms nog wel wa lag en wa snokken maar daar kan ik mee leven. Waar ik echter niet kan mee leven is de houding van bepaalde mensen. Mensen, van wie ik geen namen ga noemen, die gewoon RONDEN aan een stuk op mekaar zitten kakken, mensen die mekaar om de minste reden uitschelden voor n00b, mensen die zeggen da ge geen lag kunt hebben terwijl ge er juist wel hebt etc. Die agressiviteit vind ik heel jammer, als Belgen onder elkaar zouden we beter twee keer na denken voor we elkaar zo afbreken.

Dank voor uw aandacht en hopend dat dit toch iets verandert,
Monty007

vishnusixclix
26 april 2004, 11:44
Originally posted by Monty007
Dit moet mij toch eens van het hard. De telenetserver is de max, meer teamplay dan op andere servers, soms nog wel wa lag en wa snokken maar daar kan ik mee leven. Waar ik echter niet kan mee leven is de houding van bepaalde mensen. Mensen, van wie ik geen namen ga noemen, die gewoon RONDEN aan een stuk op mekaar zitten kakken, mensen die mekaar om de minste reden uitschelden voor n00b, mensen die zeggen da ge geen lag kunt hebben terwijl ge er juist wel hebt etc. Die agressiviteit vind ik heel jammer, als Belgen onder elkaar zouden we beter twee keer na denken voor we elkaar zo afbreken.

Dank voor uw aandacht en hopend dat dit toch iets verandert,
Monty007

Het is leuk dat je je harTTT eens komt luchten op ons forum. Natuurlijk heb je een punt. Wij Belgjes zijn niet altijd even vriendelijk tegen elkaar, meer nog. Door gelijkaardige opmerkingen is het paswoord van de Battlefield1942 server verdwenen...

Bij deze wil ik dan ook aan diegenen die op onze server spelen wat vriendelijker & verdraagzamer te zijn tegen je mede forumgangers. Als een persoon voor de x-ste keer een heli voor je neus wegkaapt. Dan is dit inderdaad vervelend. Maar laat je humeur er niet onder lijden. Probeer je verbeteren op een ander aspect van het spel. In BF:42 ben ik pas op een degelijke manier leren vliegen toen iedereen die toestellen harstikke beu was (buiten de ECHTE piloten, die alle noobs ook nog uit de lucht schoten :) )...
En JA, er is lag op onze server, zeker als je met meer dan 10 man bent. Dat komt allemaal door het slechte linux-server proggy dat BF:V ter beschikking stelt. Daar kunnen we nu eenmaal voorlopig niet aan doen.

Dudes, wees vriendelijk, wees verdraagzaam...

Ik dank u :)

theys
26 april 2004, 13:48
inderdaad, een beetje meer vriendelijkheid kan geen kwaad tegenwoordig, het is tenslotte ma een spel.
waar ik me vooral in erger is dat je aan het wachten bent op ne respawn van een helikopter en dat ze die dan voor u neus inpakke. is het zoveel gevraagd om een simpele beurtrol te respecteren?

vishnusixclix
26 april 2004, 14:02
Tja Teys, daar valt nu eenmaal niets aan te doen.
Je kunt mss leren om sneller in een spawnende heli/ jet te stappen.

Anders moet je mss eens een server bezoeken die een kleinere capaciteit heeft...

wit
26 april 2004, 14:11
vrede vrede vrede :music: vrede vrede vrede :music:

theys
26 april 2004, 14:54
ik heb dqqr ni zoveel last van, van zie dat wel regelmatig gebeuren bij nieuwelingen. Moeste ze het bij veel doen dan word ik kwaad :D en dan zul je het wel voele :angry:
ma gewoon geduld is toch ni veel gevraagd

Lord_Skul
26 april 2004, 17:43
ik vond het geweldig dat ge op de server kwam en kon zegge
yo de manne en der ne geweldige reply op kreeg

mja da was verleden

nu ik heb geen hinder als ik op tnservers (42 en V) van zo'een geweld
maar dit gedrag is natuurlijk nie gepast hé
we zijn idd van de zevde soort

gamers :tongue:

dan is het nie moeilijk om elkaar te appreciere hé
we kunne goe me elkaar opschiete
da hebbe we gezien op verschillende lans

dus probeer een beetje overeen komen hé

Tir'Quatill
26 april 2004, 17:51
Der zijn gewoon te veel mensen die denken da de vehicles van hun persoonlijk zijn en u beginne uit te schelden als ge ermee weg zijt. Da van die beurtrol is dikke zever want das onmogelijk om da allemaal in het oog te houden, als ge bv. met helikopter wilt vliegen moete er maar als eerste inzitten. Als ge daar nie mee kunt leven moete maar op nen andere server (waar minder volk is) gaan of SP gaan spelen.

Tsjernobyl
26 april 2004, 18:48
ik vind het persoonlijk ongepast om voor het spel al te zitten roepen:
[player-x]: ik neem fightheli
[player-y]: Nee, ik neem hem
...
...
...
[player-x] :gvd, player-z is er met onze heli vandoor !!!!

vishnusixclix
26 april 2004, 18:57
Originally posted by Tsjernobyl
[player-x]: ik neem fightheli
[player-y]: Nee, ik neem hem
...

Als ze zoiets zeggen, dan veeg ik daar vrolijk mijn voeten aan... :p

(meer nog, ik krijg goesting om mee te doen in die "om ter eerste de chopper" race :lol: )

herre
26 april 2004, 19:21
:baard: tot 7x70 maal :music: vergeef ik een ander zijn schuld :applause: tot 7x70 maal , want de heer heeft met mij ook geduld...

:rofl:

[deleted]
26 april 2004, 19:46
[deleted]

*trust*
26 april 2004, 19:54
Originally posted by herre
:baard: tot 7x70 maal :music: vergeef ik een ander zijn schuld :applause: tot 7x70 maal , want de heer heeft met mij ook geduld...

:rofl: ey gij kent da ook:D

NFS
26 april 2004, 20:10
als je een chopper wil maar er staat teveel volk heel de tijd moet je vragen of een enemy sniper jou wil helpen. die doen dat met veel plezier.

M0ZES
26 april 2004, 20:52
Originally posted by NFS
als je een chopper wil maar er staat teveel volk heel de tijd moet je vragen of een enemy sniper jou wil helpen. die doen dat met veel plezier.

heulen met de vijand, collaboreren !!!! ;) In het teken van verdraagzaamheid zal ik mild zijn ... Volgende keer tegen de muur kerel :naughty:

SilentSpring
26 april 2004, 22:30
Originally posted by NFS
rofl, goe gevonne. wa ik zou doen, (ken de game nog nie), is ne heli pakken iedereen erin en weg, wie vliegt is nie zo echt belangrijk zeker

Deleter
26 april 2004, 22:46
war.......hu......what is good for, absolut nothing :D

Peace :baard:

[BAT]krikke
26 april 2004, 23:12
ik erger mij gewoon aan het feit da er zo van die pipo's zijn die men nen chinhook vertrekken (zij als enige derin) om dan boven de enemy base te parachuten

vooral geen voertuigen verspillen :ironic:

gravendelver
26 april 2004, 23:13
het mag ook wel es gezegt worden eh :)
een puntje -> zou beter zijn met pb aan

NFS
26 april 2004, 23:15
kvin et gewoon al ombetant als ik met paar anderen alle basissen moet gaan veroveren terwijl er 8 andere wachten op een chopper

vishnusixclix
26 april 2004, 23:17
de fransen zeggen daarop... c'est la guerre...

daarmee da ze nooit gewonnen hebben :rofl:

(soz maar kvond da grappig :crazy: )

Memphis
26 april 2004, 23:42
Originally posted by Vishnu6Dix
de fransen zeggen daarop... c'est la guerre...

daarmee da ze nooit gewonnen hebben :rofl:

(soz maar kvond da grappig :crazy: )

lol, ze kan er nog door :D

Tullaris
27 april 2004, 00:04
hmmm, tsja, wa moetek er op zeggen....

probeert anders op lr public te spelen.. , daar is altijd ambiance vindek

Aexis
28 april 2004, 15:23
kvin et gewoon al ombetant als ik met paar anderen alle basissen moet gaan veroveren terwijl er 8 andere wachten op een chopper

groot gelijk

Memphis
28 april 2004, 16:04
mja, het is nogal moeilijk uit te maken wie mag vliegen en wie niet...

vishnusixclix
28 april 2004, 17:15
Over vriendelijkheid gesproken...

Vandaag zat er éne de meer te typen dan te spelen.
Berichtjes als "omfg m60 n00b!" & "jaja, zo kundet wel hé, met een domme m60" waren schering en inslag.
Als goede admin, bezorgd om het spelplezier van velen, vraag ik dus aan die persoon om te stoppen met "whinen". Waarna ik het antwoord "waarom? kan je niet winnen zonder je m60?"

zucht :ironic:

Soit, ik kick die kerel.

Onmiddellijk begint er een kereltje te zeggen "dat mag niet" & "you crossed the line" etc

Om een langer verhaal kort te maken, Mantis gaat een klacht krijgen over mij omdat ik probeerde de vriendelijkheid te vrijwaren. Jullie mogen trots zijn op mij :woohoo:

Seraph
28 april 2004, 17:46
Idd, er zijn sommige mensen die de server gebruiken als een chatbox. :ironic:

Gohan1
28 april 2004, 18:09
tzou natuurlijk veel easyer zijn moest iedereen in teamplay zou spele lijk bij men clan als wij ne transportheli ebbe en ne battleheli dan kieze we der 2 uit die tijdens gans de map vliegen en die 2 heli's moete dan de hele tijd in een rondje vliegen om de gespawnde mense te gaan ophale

deadkennedy
28 april 2004, 18:56

Berichtjes als "omfg m60 n00b!" & "jaja, zo kundet wel hé, met een domme m60" waren schering en inslag.
Als goede admin, bezorgd om het spelplezier van velen, vraag ik dus aan die persoon om te stoppen met "whinen". Waarna ik het antwoord "waarom? kan je niet winnen zonder je m60?"

Soit, ik kick die kerel.

Onmiddellijk begint er een kereltje te zeggen "dat mag niet" & "you crossed the line" etc

Om een langer verhaal kort te maken, Mantis gaat een klacht krijgen over mij omdat ik probeerde de vriendelijkheid te vrijwaren. Jullie mogen trots zijn op mij :woohoo:

RESPECT FOR THE ADMIN. :applause: :bow:

sparco
28 april 2004, 18:59

Soit, ik kick die kerel.

heb ik dus nooit gezegd

ik was bezig van stomme m60 enz en omda vish me al 4 keer achter elkaar me kilde zei ik da dus van zo kunde et wel en ik heb ook nooit gezegd van u crossed the line en ge moogt mij nie kicke ;)

vishnusixclix
28 april 2004, 19:30
heb ik dus nooit gezegd

ik was bezig van stomme m60 enz en omda vish me al 4 keer achter elkaar me kilde zei ik da dus van zo kunde et wel en ik heb ook nooit gezegd van u crossed the line en ge moogt mij nie kicke ;)

i know, dat was een ander... lees de post nog eens terug
Onmiddellijk begint er een kereltje te zeggen

k? :)

Memphis
28 april 2004, 19:30
heb ik dus nooit gezegd

(na 16 (!) keer "server is too busy"-shiat)

Zagen over de M60 is nogal buiten de kwestie imo, het zit in het spel, en het feit dat ge erover klaagt wilt gewoon zeggen dat GIJ ze niet afkunt :p

vishnusixclix
28 april 2004, 19:31
Memphis... dit is al eens besproken geweest...

Ik stel voor om het hierbij te laten en rustig verder te gaan spelen :music: :applause:

Seu PeRMaNN
28 april 2004, 19:33
Ik reageer wel op de mensen, die gaan vliegen en dan uiteindelijk niet kunnen vliegen :)

niets zou beu om binne de 5meter al te moeten bailen en weer te wachten op u heli

maar ik blijf vriendelijk :unsure:

Tir'Quatill
28 april 2004, 19:36
heb ik dus nooit gezegd

RPD is even goed al M60. Als ge vindt van nie suckte een pak.

MUSTIE
28 april 2004, 22:33
soms is het normaal dat ge e beetje agressief word
bv: Twister (die iedereen van op de tn server wel kent) zat eens voortdurend
met zijn mi-8 boven spawn van usa te spawnkillen
ge zou vo minder u geduld verliezen ni?
dan raakt ge hem een paar keer met u law, dan gaat hij met zijn heli healen,
en e paar secondjes later is em dr weer :naughty:
ik ben et gewoon afgetrapt

scorpion007
28 april 2004, 22:43
tis een spel ffs , doe wa ge nie late kunt maar probeer er een beetje teamwork en vriendelijkheid in te houden , ik persoonlijk neem enkel nen chopper als er niemand wacht , anders kunde der 5 min stilstaan terwijl ge anders in de jungle een paar enemys ant opjage zijt me u car 15 :D

oberon_sedai
28 april 2004, 22:56
bah ja, de m60 whores, de heli whores, the knife kill whores, the shoot 100 rounds and still miss whores, 't zit er in, en pas u aan.

voertuig misbruik, van een jeepke tot planes en heli's, is irritant.
spawnpoint leachen (ni cappen, maar wel kills doen), is irritanter.

maar dat alles haalt het niet tegenover die gvd chat kleuters.

ik begin de chat lag te missen gvd.

in uw console kan je maar x-aantal entry's per tijd ingeven. gaat dat nu niet met chat ook. 't zou veel rustiger zijn.

75% van die chat text gaat dan nog niet eens over het game in kasu.

sluit dat ding dan af en zet u aan Irc of messenger of andere chat crap hé.

ik mis de belangrijke zaken door dat er zo veel lijne op komen.
tel daarbij dat die commando's voor VC niet te verstaan zijn en je dus echt afhangt van die chat.

:sad: very :sad:

theys
29 april 2004, 13:37
idd, ge kunt natuurlijk ni zeggen dat die heli van uw eigendom , das is ok wel stupide, ma het is een teamspel en dat mis ik nog soms nog wel, bijv me die heli.
spelen in een clan , zoals gohan1 vermeldde , lijkt me dan ok heel super, maja ik heb er geen eh :eek: , ik zal eens gaan soliciteren.

gewoon rondvliegen met de transport huey en cte pendele tusse base en the battlefield vind ik gewoon zalig
ooh hoe heb ik genoten van de heli's gisteren in apocalypse now, subliem
i love the huey

Tir'Quatill
29 april 2004, 13:43
gewoon rondvliegen met de transport huey en cte pendele tusse base en the battlefield vind ik gewoon zalig
ooh hoe heb ik genoten van de heli's gisteren in apocalypse now, subliem
i love the huey

Gewoon chill rondvliegen met een goed muziekske op is inderdaad zalig.

Darth-Falcon
29 april 2004, 13:46
RESPECT FOR THE ADMIN. :applause: :bow:

yeah respect :bow:

theys
29 april 2004, 13:52
:bow: :bow: :bow:

[deleted]
29 april 2004, 23:17
[deleted]

EagleEye
29 april 2004, 23:55
Der zijn gewoon te veel mensen die denken da de vehicles van hun persoonlijk zijn en u beginne uit te schelden als ge ermee weg zijt. Da van die beurtrol is dikke zever want das onmogelijk om da allemaal in het oog te houden, als ge bv. met helikopter wilt vliegen moete er maar als eerste inzitten. Als ge daar nie mee kunt leven moete maar op nen andere server (waar minder volk is) gaan of SP gaan spelen. SP is nóg frustrerender, die bots kunne al instappen op 20m afstand :unsure: :eek:

Edit: het enige da'k echt kwaad van word is van die noobs die 4 man meeneme in hunne chopper, opstijgen en 2 meter verder tege ne boom knallen :doh:

of in't heetst van de strijd ne chopper pakke, ALLEEN wegvliege en bij het eerste het beste punt er uit springe :angry:

oberon_sedai
30 april 2004, 00:22
mmm, in SP, als ge naar een voertuig gaat dat bezet is door een bot en je wil instappen , stapt die bot uit.

net als een plaats in een multiseat voertuig kan jij bepalen waar je zit. de bots doen niet moeilijk.

sypro9000
30 april 2004, 00:36
jah ik zal ook maar es iets zeggen .

je moet weeten er zijn mensen die 2 keer per week spelen .
en mensen die gewoon elke dag min 2 uur spelen.
dan weet je zoiezo dat er noobs zijn , daar kom ik ook crazy van .
maar dat is nu niet anders.
en op noobs worden er natuurlijk veel reacties gegeven he .

ik vind gewoon dat dat password weg moet .......
je komt andere mensen tegen en niet altijd de zelfde ......
meschien beter geskilld weet ik veel ......

dat was zo een beetje offtopic denk ik .
er zijn zoveel gefrustreerde mensen daar dat is echt niet te geloven ( ik noem dat meer score freaks )
als ik mijn comment kwijt wil zeg ik hoogstens zoiets van " lol naabje " maar dat is sarcastic ( hoe je het ook schrijft ) bedoeld

ik wil gewoon zeggen hou de fun er in , en begin niet losbondig elkaar uittekakken enzo ( want dat is soms nogal vree irri dan drijgen de tussen haakjes de admin vriendjes ik ga u kicken naab ik ga u kicken he je kent het wel , and here we go again )

ik hoop dat er toch iets van gensapt hebt want zindsbou ofzo is niks voor mij :p

[deleted]
30 april 2004, 21:22
[deleted]

sypro9000
30 april 2004, 23:53
Het best is toch 2 a 3 servers ... 2 zonder pass en 1 met pass om tegen de mensen van het forum te spelen, vind ik toch beter zenne ... :)

je weet toch hoelang het gedeurt heeft voor 1 server :p

en de prob is 2 bfv games runnen op 1 server heeft probs
omdat die netcode zo fuckit buggy is voor den linux .......................

[deleted]
1 mei 2004, 12:32
[deleted]

>P>Emperor
1 mei 2004, 13:22
bwa nog nooit echt probs gehad mee onvriendelijkheid op tn serv, en alst er al es is, gewoon ignoren en op uw spel concentrere. it's war ya know, no sissy talk :ironic:

ps: wie speelt nu BFV in SP?! :rofl:

K3nsh1n
5 mei 2004, 17:40
de vriendelijkheid op de telenet server is vooral gebaseerd op wien m60 gebruikt

en wie niet...

tzijn vooral de gasten die de sfeer verpesten die roepen "'m60 noob"

hou er nu es ffs mee op of speel een ander spel ( blijf ma ook uit cs weg dan ze )

Monty007
6 mei 2004, 11:23
Wat mij het meeste iriteert, en da was gisteren avond weeral nie anders, zijn die egotripperkes die in die 59 seconden tussen twee rondes zogezegd hun heli proberen op te eisen. Daar krijg ik echt het schijt van, ze zitten dan gans diene chat vol te spammen met 'neen, ik pak cobra!' 'iedereen blijft met zijn fikken van mijn cobra'... DAAR krijg ik echt het schijt van. Hou gewoon uw bek en rusht naar die heli's. Ik doe nooit mijnen bek open maar kben altijd eerst bij de heli's raar é :lol: Dus als ge mij en anderen een plezier wilt doen, hou daarmee op !

De firma dankt u,
Monty007

dibo
6 mei 2004, 12:30
Je hebt gelijk Monty...
Het enige waar zo een houding toe leidt is dat diegenen die worden afgeblaft extra hun best doen om toch een chopper te pakken, als is het maar om die flamer zijn plezier niet te gunnen.
Het enige probleem dat daar uit voortkomt is - je moet maar eens kijken als je Lang Vei speelt - dat gewoon elke US speler spawnt aan die chopper base, wat dan weer de teamplay volledig om zeep helpt. :crazy:

Het probleem is: iedereen speelt liefst waar hij goed in is. Er is geen communicatie zoals die er is bij clanwars en alles draait gewoon om zelf plezier te hebben. Het zit er in gebakken... Jammer, maar helaas! :sad:

Egocentrisme is den duvel!
Vandaar ook dat pubwars zo een succes was in BF1942, daar kon je met de mensen van op de publics spelen zoals het spel hoort gespeeld te worden.
Hopelijk gaat er eens een lichtje branden bij sommigen, want teamplay voegt zo veel toe aan dit spel... :niceone:

Soyuz
6 mei 2004, 13:21
Ik geef je daar compleet gelijk in maar als je de telenet servers vergelijkt met andere gameservers is er wel een veel grotere vriendelijkheid in de tn servers

mss ook een password op deze server zetten zodat enkel members van de community er op kunnen?

Black Death
6 mei 2004, 13:30
@Soyuz: heeft toch al een pass? Tnrocks

Beetje offtopic maar soit... gisteren namiddag op tnet server was er -ben naam vergeten- die map waar in't zuiden USA spawnt, met 2 huey's, een F4 en zo'n carrier dunno :x En noorden dan 3 nva bases. Paar mensen hebben toen bijna gans de map in in die F4 gezeten, wou het toen vragen maar vergeten, waar rearmen jullie? Ben zeker dat het ergens anders is dan base :) tr`spheerke oa.

Monty007
6 mei 2004, 14:23
Als ge in nen vlieger zit kunt ge doodsimpel uw kogels aanvullen en reparen door laag over een vliegveld te scheren. Ge moet wel laag genoeg zitten. Ook kunde natuurlijk landen ma laag overvliegen is natuurlijk veel cooler :cool: ;) Met heli's kunde da ook voor moest ge het nie weten :p Gewoon boven het heliplatform hooveren of erop landen. As easy as that :)

Glad to be @ your service,
Monty007

Black Death
6 mei 2004, 16:09
Heli's wistek, vliegers nooit geprobeerd omdatek dacht dat ge daarvoor in de hanger moest zijn :) Tks!

K3nsh1n
6 mei 2004, 17:10
Wat mij het meeste iriteert, en da was gisteren avond weeral nie anders, zijn die egotripperkes die in die 59 seconden tussen twee rondes zogezegd hun heli proberen op te eisen. Daar krijg ik echt het schijt van, ze zitten dan gans diene chat vol te spammen met 'neen, ik pak cobra!' 'iedereen blijft met zijn fikken van mijn cobra'... DAAR krijg ik echt het schijt van. Hou gewoon uw bek en rusht naar die heli's. Ik doe nooit mijnen bek open maar kben altijd eerst bij de heli's raar é :lol: Dus als ge mij en anderen een plezier wilt doen, hou daarmee op !

De firma dankt u,
Monty007
ik ga enorm veel akkoord met monty laatst was er zo iemand die paar meter van een vliegtuig stond te wachten die de hele tijd riep ik eerst ik eerst dno em stond er ni es kpakte dus dat vliegtuig en plots komt die gast er zo ff aan.. en em schoot me lkkr neer als ik nu es zen naam kon herrineren mja tgaat erom wie et eerst eeft ....

niet van dat is van mij de rest mag door toch ook mee zkrs doe ff niet belachelijk

[deleted]
6 mei 2004, 18:42
[deleted]

K3nsh1n
8 mei 2004, 14:59
heb ik ook soms, ze janken soms, ik wil diene heli ... boeie, ik ga ernaartoe, ik zit erin en roep, wie wil erin ?, komt er niemand, dan ben ik ervandoor :) en als er iemand zegt, ga eruit ... die ik volkomen nie goe ken ... laat ik hem nie vliege

mor als ik ne persoon van bf vietnam al vele keren zag en veel keer met hem in de heli zat ... en em is heel goe, dan laat ik hem natuurlijk vliege ...

hangt van de persoon af en z'n gedrag
:niceone: :niceone: :niceone:

The Patriot
11 mei 2004, 23:12
mja ik kan mij goe voorstellen da iedereen nu zit te zeiken over elkaar uit te schelden en gelijk wa, maar zo een mensen zijn er altijd, moest ik eens optellen wat ze soms zeggen tegen mij, ik kom nie toe me 1000 verschillende woorden, niet alleen in games gebeurt dit tegen mensen, ook in het dagelijkse leven worden sommige mensen constant uitgescholden voor van alles en nog wa, dit kan je trouwens heel goed vergeleken met het gedrag van sommige mensen op de battlefield vietnam server, ze staan moord brand en noob te schreeuwen als je een heli pakt, sry maar voor mij hoeft dit echt niet hoor :)

moesten we elkaar er nu eens op wijzen op de telenet server om beleefd te blijven tegen mekander, mss moeten we trouwens maar eens een telenet clan oprichten in battlefield vietnam, dat zou ik wel leuk vinden :)

AnacondA
14 mei 2004, 14:27
Over de m60 kan ik kort zijn: het zit int spel, dus waarom daarover zitten kakken? Gebruik het gewoon, of wordt erdoor gebruikt :D.
Als ik met heli's vlieg, neem ik meestal wel iemand mee. Het gebeurt wel eens dak alleen in een gunship zit, ma voor transport vlieg ik meestal rond en kijk waar ze ne pick up nodig hebben.

BTW, ik speel onder de naam Snake in BFV

K3nsh1n
17 mei 2004, 17:38
Over de m60 kan ik kort zijn: het zit int spel, dus waarom daarover zitten kakken? Gebruik het gewoon, of wordt erdoor gebruikt :D.
Als ik met heli's vlieg, neem ik meestal wel iemand mee. Het gebeurt wel eens dak alleen in een gunship zit, ma voor transport vlieg ik meestal rond en kijk waar ze ne pick up nodig hebben.

BTW, ik speel onder de naam Snake in BFV
:niceone: :niceone:

peristaltiek
17 mei 2004, 21:07
kspeel altijd op tn server, teamplay is zalig, toffe mensen, veel volk van hier op forum, maja noobs komt ge overal tegen. en nee, mijn zinsconstructie is inderdaad nie alles...

Seraph
17 mei 2004, 21:48
When I see my wrench, I get into a repairing frenzy. :D

oberon_sedai
17 mei 2004, 22:42
kspeel altijd op tn server, teamplay is zalig, toffe mensen, veel volk van hier op forum, maja noobs komt ge overal tegen. en nee, mijn zinsconstructie is inderdaad nie alles...

Teamplay ? TN zei je toch ?

K3nsh1n
21 mei 2004, 21:21
teamplay vind je alleen maar in wars zelden in pubs :p

Wietblaadje
22 mei 2004, 02:23
Ik ben ook zo in een game als ik zie dat men teammate mij nie covert scheld ik hem natuurlijk uit voor n00b , mja voor de rest ben ik vriendelijk op servers :D ( Ahum, Ahum )

brammes
23 mei 2004, 11:07
Ik ben ook zo in een game als ik zie dat men teammate mij nie covert scheld ik hem natuurlijk uit voor n00b , mja voor de rest ben ik vriendelijk op servers :D ( Ahum, Ahum )

stoer!

Pol de Crossmol
29 mei 2004, 18:57
@Soyuz: heeft toch al een pass? Tnrocks

Beetje offtopic maar soit... gisteren namiddag op tnet server was er -ben naam vergeten- die map waar in't zuiden USA spawnt, met 2 huey's, een F4 en zo'n carrier dunno :x En noorden dan 3 nva bases. Paar mensen hebben toen bijna gans de map in in die F4 gezeten, wou het toen vragen maar vergeten, waar rearmen jullie? Ben zeker dat het ergens anders is dan base :) tr`spheerke oa.

Lol kzie uw post nu nog maar. Ja inderdaad ik ben die ronde opgestegen en heb niet meer gelandt tot die over was. Zoals de anderen al zeggen, gewoon terugvliegen naar base, over de runway scheren en weer weg.

Op irving ben je in 30 seconden terug op het slagveld volledig herbewapend.

CerberuSke
3 juni 2004, 18:27
ge hebt vaak ok zo van da volk da op andere mense schiet als die eerst bij den heli zijn enzo. Da volk kank na echt nie ebbe. Gewoon op die unne heli of plane terugschiete dan, meestal zelfs met wat backup van getuiges enzo.