PDA

Volledige versie bekijken : Omg !!!!!

ShadowLord™
25 april 2004, 04:52
Bestaat er een programma waarmee ge kunt cheaten in Battlefield Vietnam ?

Het antwoord hierop is: JA !

na ongeveer een half uurtje intensief zoeken heb ik een cheat programma gevonden. Installatie is heel simpel (gewoon uitpakken en op de achtergrond laten draaien)
Of het kan gedetecteerd worden door PB weet ik niet, maar ik heb geen zin om dat uit te testen ('k wil mijn CD-Key niet verliezen door een programma dat gemaakt is voor losers).
Ik heb het progje effe getest in een single-player map en een paar screens getrokken.

See for yourself !

P.S. Ik zat in het blauwe team ... US !!!!

http://users.pandora.be/tentowns/BFV/cheat.jpg
http://users.pandora.be/tentowns/BFV/cheat2.jpg
http://users.pandora.be/tentowns/BFV/cheat3.jpg
http://users.pandora.be/tentowns/BFV/cheat4.jpg
http://users.pandora.be/tentowns/BFV/cheat5.jpg
http://users.pandora.be/tentowns/BFV/cheat6.jpg
http://users.pandora.be/tentowns/BFV/cheat7.jpg

P.P.S. Doe geen moeite om me te vragen waar ge het programma kunt downloaden, noch welke search-string ik in welke search-engine heb ingegeven, noch hoe het programma noemt, ... vraag me niks over dees cheat-prog, antwoorden doe ik in geen enkel geval !!!!!

ictoegok
25 april 2004, 08:57
mja... da was wel te verwachten eh :ironic:

sparco
25 april 2004, 09:20
cheats voor vietnam meende da das toch nie waar noooo :cry: :ironic: djeez iedereen weet da er al cheats ware + ze zijn eve makkelijk te vinde btw tis te hope voor u da ge da proggie goed delete anders wordt pb kwaad

Seu PeRMaNN
25 april 2004, 10:48
man wa komde gij hier nu zagen ??? ^^

iedereen weet da er cheats zijn

al gehoord van de mp cheatmanager,
download maar hoor, punkbuster zal u wel een sijntje geven ^^

heb ze zelf gereport ( na het uitproberen op PB server lol :p)

Mja,

Lig er maar niet wakker van die zit 99% al in PB

vishnusixclix
25 april 2004, 12:09
Toch worden die cheats gebruikt door enkelen... you know who you are :p

sypro9000
25 april 2004, 12:28
all lang ,

ik ken er ook mja echt bewijzen gaat nooit .
en meschien ken je het nog stalin - infy , als ze daar hacks gebruik zal ik alles
aan doen om de klooten te laaten checken - door clanbase ( als ze dan wel een tag hebben hé )

ik ben ook een UT2k4 speler , daar worden meeste speed hacks gebruikt in ctf mode.
zo dat je veel sneller bent en bijna nie geraakt kan worden .
daar raporteer je het full id van de cheater en he zijt klaar .
maar in bfv .............

oberon_sedai
25 april 2004, 13:41
dat cheats er zijn weet ik ook maar al te goed. ik volg min of meer die lamers scene ook, zodat ik weet wat ik kan verwachten.

het ergste is het feit dat zoveel server PB afzetten (voor welke reden dan ook).

Seu PeRMaNN
25 april 2004, 13:57
Originally posted by oberon_sedai
dat cheats er zijn weet ik ook maar al te goed. ik volg min of meer die lamers scene ook, zodat ik weet wat ik kan verwachten.

het ergste is het feit dat zoveel server PB afzetten (voor welke reden dan ook). lag ?

oberon_sedai
25 april 2004, 14:00
al gehoord van retoriek ?

K3nsh1n
17 mei 2004, 17:43
en ik ma zitten denkten da bfv cheatvrij is... :sad:

Lord_Skul
17 mei 2004, 17:54
wrong geuss
maar het beste is blijve reclamere
en zo weinig mogelijk u plezier ontneme
want dan kunde evegoe u puterke inpakke
en wegsteke

het is zelf al zover da ge me xbox online kunt cheate
da heb ik overlangst nog es ergens geleze
gewoon blijve verder spele en hope op beter

oberon_sedai
17 mei 2004, 19:07
wordt die nu al gedetecteerd ?

ik merk op, dat op de TN server, dat ik van heeeeel ver altijd heeeel snel ontdekt wordt. al zit ik stil, en al zie ik zelf nog niemand.

PS : staat death cam op ? dikwijls wijst die midden berg of midden building aan ? wat eigenlijk onmogelijk is?

Coolio Jr
17 mei 2004, 19:31
ook al gehad , normaal is een tank toch kapot na 3 of 4 keer schieten door een ander tank ? heb zo is een goei 10x op iemand geschoten , nog niet kapot , hij schiet 1x (op mijn onbeschadigde tank) kben kapot. zoek wat niet klop :angry: klotecheaters !! en toen heb ik nog gezegd dat hij cheatte , en ik werd gekickt van de server :ironic: (TN server btw :angry:)

stelly
17 mei 2004, 19:41
ok ik geef het toe, ik heb een geheime cheatercommunity op het internet voor bf42 en bfv. We zijn al 5maand actief en gaan binnenkort ook onze eigen programma's schrijven. Iedereen die onze site eens wilt checken hier! (http://www.een.geheime.cheatercommunity.op.het.internet.v oor.bf42.en.bfv.be)

pech voor diegenen die hier problemen mee hebben

Darkie
17 mei 2004, 19:47
ook al gehad , normaal is een tank toch kapot na 3 of 4 keer schieten door een ander tank ? heb zo is een goei 10x op iemand geschoten , nog niet kapot , hij schiet 1x (op mijn onbeschadigde tank) kben kapot. zoek wat niet klop :angry: klotecheaters !! en toen heb ik nog gezegd dat hij cheatte , en ik werd gekickt van de server :ironic: (TN server btw :angry:)

:rofl:
Ooit al gehoort van gevoelige plaatsen op een tank?
Waaaauw zeg, hij is een cheater met een armor hack ^^
ma lol, waar gaat de wereld naartoe...

Maja, cheaters ge vindt ze overal das correct
Ook op telenet server, gelukkig tijdens een clanwar staat punkbuster op
Anyway, ge gaat nooit geen cheatvrije online game hebben
dusja
why even bother

Greets

K3nsh1n
17 mei 2004, 20:11
ja idd zon cheats kunne natuurlijk ook niet , ook geen godmode of zo :p :lol:

peristaltiek
17 mei 2004, 21:04
doe mij eens een plezier een test ze met punkbuster, please?????? =)

tha_rippa1be
17 mei 2004, 23:53
ok ik geef het toe, ik heb een geheime cheatercommunity op het internet voor bf42 en bfv. We zijn al 5maand actief en gaan binnenkort ook onze eigen programma's schrijven. Iedereen die onze site eens wilt checken hier! (http://www.een.geheime.cheatercommunity.op.het.internet.v oor.bf42.en.bfv.be)

pech voor diegenen die hier problemen mee hebben

@ treadstarter - kzien ni veel op die screens ze behalve da u crosshair blauw is...

m4nTiS
18 mei 2004, 00:26
@ treadstarter - kzien ni veel op die screens ze behalve da u crosshair blauw is...

kijk dan eens zonder prut in uw ogen :p

@ stelly :rofl: te hopen dat de anderen t ook snappen, uw ironie

@ Darkside: true, zonder deftige pakkansen of tegenmaatregelen zoals Blizzard dit doet, ga je bijna in elk spel cheaters tegenkomen :sad:

@ K3nsh1n: gij haalt precies wel graag threads uit de oude doos boven ey ;)

beemer
18 mei 2004, 15:28
Die armor hacks bestaan dus wel degelijk. Vorige week ook tegengekomen dat mijn onbeschadigde T54 kaboem was met slechts 1 frontale granaat.

Slayerbe
18 mei 2004, 16:09
Bestaat er een programma waarmee ge kunt cheaten in Battlefield Vietnam ?

Het antwoord hierop is: JA !

...

Cheater :unsure:
mja wa gade der aan doen hé aan al die cheats

punkbuster is maar zwak direct een perm ban dan vind ik blizzard pakske beter ze, das eerste keer enkele weekskes / maanden ban maar dan moet ge da spel toch nimeer opnieuw kopen :unsure:

K3nsh1n
18 mei 2004, 17:05
wordt die nu al gedetecteerd ?

ik merk op, dat op de TN server, dat ik van heeeeel ver altijd heeeel snel ontdekt wordt. al zit ik stil, en al zie ik zelf nog niemand.

PS : staat death cam op ? dikwijls wijst die midden berg of midden building aan ? wat eigenlijk onmogelijk is?
dikwijls wijst da aan waar u tegestander zit?

K3nsh1n
18 mei 2004, 17:07

waarschijnlijk blind of zo....ge ziet toch rode namen.....door muren heen....en de threadstarter is usa......snap je het???

Darkie
18 mei 2004, 19:43
Die armor hacks bestaan dus wel degelijk. Vorige week ook tegengekomen dat mijn onbeschadigde T54 kaboem was met slechts 1 frontale granaat.
I said it once and I'll say it again
:rofl: :rofl: en nog es :rofl:
Ooit al gehoort van zwakke plekken op een tank?
Probeer maar es te zoeken naar zwakke plekken, dan zulde het wel zien

Greets

Darkie
18 mei 2004, 19:46
Cheater :unsure:
mja wa gade der aan doen hé aan al die cheats

punkbuster is maar zwak direct een perm ban dan vind ik blizzard pakske beter ze, das eerste keer enkele weekskes / maanden ban maar dan moet ge da spel toch nimeer opnieuw kopen :unsure:
Punkbuster zwak
OMG
Mensen die cheaten, zouden subiet moeten hun internet afgesloten worden, zodat ze nooit meer online moeten gamen
Ge vernietigt direct de fairness van het game dat ge speelt
En als ge echt niet kunt spelen zonder te cheaten... jong jong jong, dan zoude uw handen eerst en vooral moeten afgezet worden
Cheaten = Lame, n00bisch, stupid

Greets

Epyon
18 mei 2004, 19:51
Een Blizzard-policy zou idd eens deugd doen bij EA. Maja, dan moet ge u er al eens mee gaan bezig houden en da zou voor EA wa te veel kosten eh :ironic: .

En lame gasten die cheaten leuk vinden zullen er altijd zijn. Zolang de clanwars maar cheatvrij zijn ben ik redelijk tevreden.

oberon_sedai
18 mei 2004, 19:56
Bij blizzard log je in op hun netwerk, en speel je op hun servers (of toch bijna altijd). dan is controle zelf doen ook een stuk gemakkelijker.

EA heeft geen controle over al de servers die BF aanbieden.

Punkbuster zou zich zo een politiek ook kunnen aan meten.

kaka 12
18 mei 2004, 20:57
Cheate is gwn scheef alé !
Ze verneuke het Spel, en ook al die klere hoereuh die u uitschelde vo Hax0r terwijl ge nix hebt ofzo!
Ale een armor hack :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

maja ik heb hong3r --> ik wil Ko3kjes!

tha_rippa1be
18 mei 2004, 21:06
waarschijnlijk blind of zo....ge ziet toch rode namen.....door muren heen....en de threadstarter is usa......snap je het???

ah da had ik wel egzien,
dan vind ik het toch mor zwakke cheats.
dacht meer godmode ofzo. da zou ik ni graag op servers zien.
dees ook ni mor tis minder erg.

Seu PeRMaNN
18 mei 2004, 22:16
Meueueueueeee!

( hopelijk snapt vishnu dit anders warn :p )

vishnusixclix
18 mei 2004, 22:23
Meueueueueeee!

( hopelijk snapt vishnu dit anders warn :p )

/goofy voice

eeeeeeeh??? :unsure: :wtf:

/end goofy voice

herre
18 mei 2004, 22:28
dat vind ik nu es echt t plezier bederven ze, cheaten in sp , ok da gaat nog maar toch nie in mp.
:doh:
ohja en die directe ban van punkbuster is perfect , ze verdienen nie beter die vuilaards :D

BlaCkBirD
19 mei 2004, 00:36
bleh waarom post je dat hier ..

kans dat er nu mensen effectief achter die cheats zoeken is groot ...
+ het feit dat veel mensen nie wisten dat er cheats waren ze nu al snel gaan roepen op public "cheats .." joepie

stelly
19 mei 2004, 07:25
bleh waarom post je dat hier ..

kans dat er nu mensen effectief achter die cheats zoeken is groot ...

Laat ze dan zoeken en pb zal ze vinden, waarom zo moeilijk doen over cheats, eens ze dat een weekske gebruiken zijn de meeste da toch beu en als ge skills hebt kunt ge ze toch neerhalen

+ het feit dat veel mensen nie wisten dat er cheats waren ze nu al snel gaan roepen op public "cheats .." joepie

da gebeurd nu al en elke goeie speler word toch cheater genoemd, leer mensen negeren en ge voorkomt aggressie in da spel

EagleEye
19 mei 2004, 08:01
beter: lees gewoon de chat niet :p

oberon_sedai
19 mei 2004, 09:06
nog beter speel niet.

dat is nu het punt. cheaters/lamers die gaan bepalen wat ik niet meer mag doen.

struisvogelpolitiek is de slechtste opossing imo.

stelly
19 mei 2004, 13:27
nog beter speel niet.

dat is nu het punt. cheaters/lamers die gaan bepalen wat ik niet meer mag doen.

struisvogelpolitiek is de slechtste opossing imo.

ok dank u dat gij dan de mens zijt die met de oneindige toevoerstroom van smacktards blijft chatten en discussieren maar ik speel liever voort

oberon_sedai
19 mei 2004, 13:35
ok dank u dat gij dan de mens zijt die met de oneindige toevoerstroom van smacktards blijft chatten en discussieren maar ik speel liever voort

waar uit maak je dat op ? geen woord, gene blik, niks krijgen die van mij. just een stamp onder hun kloten als ik ze tegen kom irl.

[rotten mode]
hopelijk valt er enen door de mand op OCC. Ik wil ook zo een filpmke opnemen.
[/rotten mode]

vishnusixclix
19 mei 2004, 15:04
[rotten mode]
hopelijk valt er enen door de mand op OCC. Ik wil ook zo een filpmke opnemen.
[/rotten mode]

i surely wouldnt want to miss that :lol:

HaDoMo
19 mei 2004, 15:06
hoe komt het dat er nog altijd cheater zijn op bf - bfv servers simpel:

EA moet de mensen die een bf - bfv server installeren, NIET de mogelijkheid geven om te kiezen of ze punkbuster wel of niet aan zetten.

punkbuster moet gewoon 1 geheel worden van bf(v) server's

Geen keuzes gewoon punkuster altijd actief.

En we zijn alweer een stapje dichter bij.

weg met cheaters .

-=BC=-HaDoMo

neo34040
19 mei 2004, 18:33
Simple but true... :niceone:

ictoegok
19 mei 2004, 22:19
idd, kmoet den Hadomo ook gelyk geven :applause:

EagleEye
19 mei 2004, 22:51
hoe komt het dat er nog altijd cheater zijn op bf - bfv servers simpel:

EA moet de mensen die een bf - bfv server installeren, NIET de mogelijkheid geven om te kiezen of ze punkbuster wel of niet aan zetten.

punkbuster moet gewoon 1 geheel worden van bf(v) server's

Geen keuzes gewoon punkuster altijd actief.

En we zijn alweer een stapje dichter bij.

weg met cheaters .

-=BC=-HaDoMo dan toch liever niet voor lanservers want dan werkt da van geen kantee :p

Shortyz
20 mei 2004, 14:50
ik haat gewoon cheaters

beemer
20 mei 2004, 22:14
I said it once and I'll say it again
:rofl: :rofl: en nog es :rofl:
Ooit al gehoort van zwakke plekken op een tank?
Probeer maar es te zoeken naar zwakke plekken, dan zulde het wel zien

Greets

Natuurlijk heb ik al gehoord en ondervonden waar de zwakke plekken zijn op een tank, maar ik meen toch ook te weten dat een tank nooit kapot gaat met slechts 1 schot op de voorkant.

Darkie
21 mei 2004, 02:28
Natuurlijk heb ik al gehoord en ondervonden waar de zwakke plekken zijn op een tank, maar ik meen toch ook te weten dat een tank nooit kapot gaat met slechts 1 schot op de voorkant.

... tis dan ook tezien met welke tank gij zijt, met welke tank die ander persoon is, en waar juist die tank u aan de voorkant raakt
en als ge op een volle public zit, en ge staat daar met uw tank, kan da zijn dat er meerdere dingen tegelijkertijd met uw tank worden gedaan hé, dusja
mor armor hacks en unlimited bullets enzo no way, client side nee dus bedoel ik
server side, mja mss wel dunno nog nie tegengekomen
Anyway keep looking

Greets

Wietblaadje
22 mei 2004, 02:24
Grrrrr, Cheaters Khaat ze!
ze verprutsen het hele spel.. :angry: :doh:

gravendelver
22 mei 2004, 11:04
lol waarde zo naif voor ge die cheats gevonden had threadstarter, tuurlijk zijn er cheats er zulle altijd cheats zijn met of zonder pb, alleen met pb aan zal het ferm verminderen daarom heb ik bij onze server pb aangezet ;)
--> Streetpoint.nl | TeamMirage BFV|39ms|62.221.217.55:15567

gravendelver
22 mei 2004, 11:11

lol btw :p
serverside hacks :ironic:

Darkie
22 mei 2004, 11:20
lol btw :p
serverside hacks :ironic:
lol nog nooit tegengekomen?
Ik anders wel :p
maja dees is oud nieuws hé cheats... (nietwaar grave ;))
:baard:
doe es de groeten aan uw broer ;)
j/k :p
Ma anyway, ge moet hier geen screenshots posten van cheats, want iedereen weet dat ze bestaan.
En als je dan nog de nieuwe spelers toont wat het is
gaan ze er nog meer achter zoeken ook
en da willen we ook nie hé !!

Greets

vishnusixclix
22 mei 2004, 11:34
lol waarde zo naif voor ge die cheats gevonden had threadstarter, tuurlijk zijn er cheats er zulle altijd cheats zijn met of zonder pb, alleen met pb aan zal het ferm verminderen daarom heb ik bij onze server pb aangezet ;)
--> Streetpoint.nl | TeamMirage BFV|39ms|62.221.217.55:15567

Was jij het, of je broer, die me nog tijdens BF42 gezegd had dat PB in wezen nix hielp? Dat er al lang stuff was dat PB kon omzeilen? :ironic:

Anyway, de reden dat de server dan telenet ( games02.telenet.be 195.130.132.156 15567 Conquest 1.0 (paswoord: tnrocks) zijn PB functie heeft afstaan was omdat LINUX lagde als hell... Met de 1.01 zal het alweer anders zijn...

Oh en btw, we weten ondertussen dat jullie een server hebben , stop spamming the ip :p

gravendelver
22 mei 2004, 16:10
Was jij het, of je broer, die me nog tijdens BF42 gezegd had dat PB in wezen nix hielp? Dat er al lang stuff was dat PB kon omzeilen? :ironic:
ja da was ik, en als ek mij nie vergis zei ik da ier ne reply of 2 boven ook :tongue:

vishnusixclix
22 mei 2004, 16:16
alleen met pb aan zal het ferm verminderen daarom heb ik bij onze server pb aangezet ;)

dus zoveel maakt pb toch niet uit :p

peristaltiek
23 mei 2004, 14:54
i second that, hoe meer "mogelijkheden", hoe ingewikkelder... 't is al krom dat je punkbuster manueel moet updaten enzo... en dat vind ik toch maar vreed ambetant. anywayz, zo'n dingen horen niet ingewikkeld te zijn, tmoet gewoon ingebakken zijn...

oberon_sedai
23 mei 2004, 14:56
dat is ook ingebakken, maar het wordt niet geforceerd.
normaal update uw pb client zich automatisch.

K3nsh1n
25 mei 2004, 20:05
kijk dan eens zonder prut in uw ogen :p

@ stelly :rofl: te hopen dat de anderen t ook snappen, uw ironie

@ Darkside: true, zonder deftige pakkansen of tegenmaatregelen zoals Blizzard dit doet, ga je bijna in elk spel cheaters tegenkomen :sad:

@ K3nsh1n: gij haalt precies wel graag threads uit de oude doos boven ey ;)

uh??ik zen de threadstarter ni ze ;)

m4nTiS
25 mei 2004, 20:24
uh??ik zen de threadstarter ni ze ;)

did I say that?? ;)

K3nsh1n
25 mei 2004, 20:36
did I say that?? ;)
dan snap ik u reply niet :crazy: :p

EagleEye
25 mei 2004, 22:18
dan snap ik u reply niet :crazy: :p
zoals te zien op pagina 1 heb je op 15/5 geantwoord op een thread van 24/4 :)

= oude threads bovenhalen