PDA

Volledige versie bekijken : Win xp installeren gaat niemeer

assassin789
25 april 2004, 02:02
Alleuw,

ik heb hier zo een Pentium III 600 staan met 256 ram, en ik wou daar ens win xp op gooien, omdat dat men vroegere pc was en da bolde gans goed, nu als ik dus wil booten van die cd dan krijg ik zo een domme error "CD: CDBOOT: Cannot boot from CD - Code 5" en als ik windows server 2003 neem krijg ik etzelfde, en als ik linux neem ook ergens zon domme error, ma et vreemde is dat ik daar wel Windows ME op krijg, ik weet et dus niemeer eh, gans raar :confused: iemand al eerder zon rare dingen tegengekomen?

Greetz

AssAssiN

ps: heb al alle mogelijkheden geprobeerd eh, andere cd, andere cdrom, andere IDE kabel... :sad:

Feignasse
25 april 2004, 02:45
Al wa gezocht op google? Ik kan u ni helpen, maar op google is er alvast een pak te vinden over die ene error.

Deze link lijkt me bvb nuttig: http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=15858&st=30

Ale suc6 ermee :p

Atticus
25 april 2004, 03:01
Kan het mss aan uw CDstation liggen ?

nTFs
25 april 2004, 10:17
Zijn uw CD's wel bootable ?

assassin789
25 april 2004, 12:02
Mja manne ik heb al niks anders gedaan dan met google gezocht en daar ist ook ni echt te vinden, btw heb al andere cd's geprobeerd en ander station ook, en ja tis bootable cd, in elke andere pc iere in huis gaat em...
mja nog wat zoeken dus :)

alvast bedankt