PDA

Volledige versie bekijken : Q : Kunt ge alle DVD's spelen met X-Box

BB4M
23 april 2004, 00:27
Als ge zo'n "ding" koopt om op uwe xbox te zetten om dvd te spelen,kunt ge der alle "soorten" dvd's mee spelen?

Bedankt

capt_snow
23 april 2004, 00:31
Originally posted by BB4M
Als ge zo'n "ding" koopt om op uwe xbox te zetten om dvd te spelen,kunt ge der alle "soorten" dvd's mee spelen?

Bedankt

normaal wel,ik kan toch alles afspelen

skully25
23 april 2004, 00:36
normaal wel, maar ik heb toch wel wat problemen
heb een originele dvd van liar liar en die wil mijn xbox dus niet herkennen (cannot recognize disk......)

playstation 2 en computer spelen em zonder problemen af, maar xbox weigert dienst:confused:

TouCHinG
23 april 2004, 00:38
da had ik met mijnen dvd speler zelf ook da er sommige dvd waren die hem ni afspeelde

den originele van 2 weeks notice bvb

Xiron
23 april 2004, 00:43
frailty marcheert niet op xbox en resident evil op sommig wel en andere niet ....

EryciusPuteanus
23 april 2004, 10:44
is 't ook ni zo da ge enkel Regio 2 DVD's kunt afspele?

Cyberninja
23 april 2004, 12:35
Enkel regio 2, en aantal Disney films ook nie (Disney/Buena Vista Home Entertainment)
Maar dat kan de PS2 ook nie, ligt aan die DVD beveiliging.

Simba101
23 april 2004, 16:19
kan signs ook nie afspele al de rest wel

Cyberninja
23 april 2004, 17:03
Yeps, wants Signs:
Studio=Buena Vista Home Entertainment

sincere
23 april 2004, 18:11
Dan hebde sjans want signs, da was nu is ne brakke film seh...
Maar toch jammer dat die dvds nie gaan van buena vista. Hebben die dan zo een beveiliging? kunde ze ook nie copieren dan?

Undergood
23 april 2004, 23:35
ik kan signs wel afspele ze

cooly
24 april 2004, 13:31
Originally posted by Undergood
ik kan signs wel afspele ze
da zal zeker wel weer verschillen in wa voor drive ge hebt he;)

d.C.
24 april 2004, 15:21
Ik weet niet juist hoe het zit, het enige wat ik weet is dat je enkele DVD's problemen hebben met de Xbox. De films van Resident Evil werken bv. niet.

bogy
24 april 2004, 15:56
Originally posted by d.C.
Ik weet niet juist hoe het zit, het enige wat ik weet is dat je enkele DVD's problemen hebben met de Xbox. De films van Resident Evil werken bv. niet.

ik ga regelmatig dvd's huren... en idd er zijn er sommige die niet afspelen op mijn xbox ... ik heb naar klantenservice gebeld, én ze gaan mijn drive vervangen in de box ... maandag wordt hij opgepikt..

ik heb trouwens ook zeer vaak, dat als ik de xbox gewoon uitzet met een game er nog in, en ik zet hem op -> dirty disc error... echt ongelooflijk veel da ik daar last van heb...

cooly
24 april 2004, 22:22
ik heb daar geen last van,
... gelukkig

capt_snow
24 april 2004, 22:54
ik heb tot nu toe al alles kunnen afspelen nog nooit problemen gehad:woohoo:
mss eb ik geluk

Simba101
25 april 2004, 00:33
Originally posted by bogy
ik ga regelmatig dvd's huren... en idd er zijn er sommige die niet afspelen op mijn xbox ... ik heb naar klantenservice gebeld, én ze gaan mijn drive vervangen in de box ... maandag wordt hij opgepikt..

ik heb trouwens ook zeer vaak, dat als ik de xbox gewoon uitzet met een game er nog in, en ik zet hem op -> dirty disc error... echt ongelooflijk veel da ik daar last van heb...

in u handleiding staat duidelijk da ge geen disc's in u drive moogt laten, da ge daardoor de disc en den drive naar de knoppen kunt helpe, dus niemeer doen :naughty:

bogy
25 april 2004, 01:27
Originally posted by Simba101
in u handleiding staat duidelijk da ge geen disc's in u drive moogt laten, da ge daardoor de disc en den drive naar de knoppen kunt helpe, dus niemeer doen :naughty:

onnozel kieke da ge zijt...

da is enkel voor tijdens transport éh...

precies of ge moogt de disc ni in een drive laten zitten als da uit staat...
Trouwens, bij de helpdesk van xbox hebben ze gezegd da er idd iets aan mijn drive moet zijn, en dat het zelfs een bekend probleem is bij een aantal reeksen van de xbox, dat als je de cd erin laat zitten hij problemen geeft, en xbox helpdesk heeft dus onrechtstreeks gezegd dat het helemaal geen kwaad kan om cd's in de drive te laten zitten...

InSaNe_CLowN
25 april 2004, 11:09
ik heb nog nooit problemen gehat van een DVD die niet werkte op men x-doos :woohoo:
ik ga ook regelmatig films huren enzo ...
(P.S. resident evil pas gezien , en die macheerde wel op mijn xbox :) )

edit : zo beter meneer lemme :p ?

Lemme
25 april 2004, 16:12
Originally posted by InSaNe_CLowN
ik heb nog nooit last gehat

:eek: :eek: :eek:

Doobie
29 april 2004, 13:36
:eek: :eek: :eek:

Idd... waar is de spellingpatrol? Als hoofdredacteur moet ik me inhouden of ik geef je les in de dt regels :p.

ch!ppy
29 april 2004, 14:47
kem vandaag ook signs geprobeert en nope ,werkte ook ni ,ene van disney wel.raar,moetek em dan binnen doen?

Krollovic
30 april 2004, 19:18
Ik had het probleem bij resident Evil ,heb 'm dan maar in de woonkamer gezien.
En ik kan zeggen dat ,nadat ik de film heb gezien ,ik het nie zo erg vond dat mijn xbox het niet kon afspelen.
D'r zal wel een soort quality chip inzitten in da zwart-groen dozeke :lol: :lol: :lol:

Liverpool
30 april 2004, 23:35
Ook nog nooit geen problemen gehad om iets af te spelen... Heb men Xbox trouwens vanaf den eersten dag da hij uitgekomen is dus toch al zo'n 2 jaar denk k :cool:

Teknoman
30 april 2004, 23:37
De mijne speelt iedere dvd af die ik er al in geprobeerd heb en alle soorten media ook. Ik zou raar vinden moest er een film niet in gaan. Het is een v1.1 met een samsung-drive.

olii1507
14 mei 2004, 22:14
Als ter normaal 'PAL' ergens staat, dan zal ter het zeker afspelen. :)

cooly
14 mei 2004, 23:05
nie altijd,er zijn xboxen die bepaalde dvd's nie kunnen afspelen,het is te zien welke drive ge in u xbox hebt

bogy
15 mei 2004, 00:33
nie altijd,er zijn xboxen die bepaalde dvd's nie kunnen afspelen,het is te zien welke drive ge in u xbox hebt
als uwe dvd problemen heeft met bepaalde films is het hoogtijd dat ge uw xbox binnen doet, dat heb ik namelijk ook gedaan, en nu is't probleem opgelost!

xbox 3,5 dagen kwijt

W3sl3y
15 mei 2004, 00:51
Ik heb hier thuis een heleboel dvd's liggen en ik ga er ook regelmatig huren en die spelen allemaal af op mijn xbox behalve Resident Evil wil niet werken. Als er nu 1 dvd niet werkt vind ik het niet nodig om er een andere drive te laten insteken ook al is het gratis.

cooly
15 mei 2004, 13:22
als uwe dvd problemen heeft met bepaalde films is het hoogtijd dat ge uw xbox binnen doet, dat heb ik namelijk ook gedaan, en nu is't probleem opgelost!

xbox 3,5 dagen kwijt
ik heb nog geen dvd-kit gekocht dus ik kan ook nog geen problemen ondervinden ;)

xbox
15 mei 2004, 20:20
Resident evil macheerdde in de tijd toch nie bij mij, maja nu hebben we DVD-recorder :woohoo:

wisco
15 mei 2004, 20:45
kunt ge eigenlijk gekopieerde films afspelen op ne x-box?

Teknoman
15 mei 2004, 21:39
Ja dat gaat. Ik brand mijn films op dvd+r en ze gaan in de xbox.

cooly
15 mei 2004, 23:58
wat is eigenlijk et verschil tussen dvd+r en dvd-r?

josuwa
16 mei 2004, 00:57
ik zou het niej weten ma ik heb nooit probleme gehad me dvd's :woohoo:

robindevisscher
26 mei 2004, 02:01
Als ik het goed heb gelezen zijn er 3 soorten dvd spelers in de x-box waarvan er 1 gekopieerde dvd's kan spelen. De andere 2 kunnen gewone dvds afspelen

MAAR wel alleen als je de afstandsbediening heb het ;-) :crazy:

Pandoriaantje
26 mei 2004, 22:26
Als ik het goed heb gelezen zijn er 3 soorten dvd spelers in de x-box waarvan er 1 gekopieerde dvd's kan spelen. De andere 2 kunnen gewone dvds afspelen

MAAR wel alleen als je de afstandsbediening heb het ;-) :crazy:
Ze kunnen allemaal DVD-R(W) lezen. alleen heeft de samsung drive wat moeite met DVD+R maar die kan dan weer CD-R lezen wat de andere niet kunnen.

ikzelf zit met een aangepaste samsung SD616T (pc)DVD drive.
kan'k makkelijk alles lezen wat ik er instop.

xbox
26 mei 2004, 22:54
kem vandaag ook signs geprobeert en nope ,werkte ook ni ,ene van disney wel.raar,moetek em dan binnen doen?

werkte bij mij wel.... signs é

Lacuna
27 mei 2004, 12:42
Bij mij werken al mijn DVD's. :woohoo:

Keb wel nog maar 11 DVD's :unsure: