PDA

Volledige versie bekijken : Xbox live toernooien

killer bel
22 april 2004, 20:42
ik ben met een paar vrienden zelf een toernooi aan het organiseeren voor Rainbow Six 3 en Project Gotham Racing 2.

Project Gotham Racing 2 is individueel en Rainbow Six 3 is in clanverband.

In Project Gotham Racing zul je het opnemen tegen 7 andere spelers en de twee beste (afhankelijk van hoeveel mensen er meespelen) zullen doorgaan naar de finale
Je kan je inschrijven op ons forum. Het enig wat je moet doen is je registreren. ( Zo weet ik je e-mail en kan ik je op de hoogte houden van wanneer het precies van start gaat) Als je je geregistreerd hebt moet op het forum je gamertag vermelden.
De races zullen doorgaan zaterdags om 20u ( preciese datum nog onbekend)

In Rainbow Six 3 moet je je ook registreren(dezelfde reden). En moet je op het forum de gamertag van leider geven. Het zullen matchen van 4v4 worden.
Elke match bestaat uit 5 maps en de clan die eert 4 round in de die map gewonnen heeft wint de map.
De clan die de meeste matchen gewonnen heeft wint het toernooi.
Als je wint krijg je 3 punten
verliezen =0 punten
De wedstrijden zullen zondags om 20 u doorgaan.
Er kunnen maximaal 16 clans meedoen!

Dit alles kan op:Xforce (http://xpages.pagedesign.be)

Alvast bedankt en veel plezier!:niceone

sincere
23 april 2004, 06:27
Spijtig genoeg heb ik geen clan voor rainbow six, anders zou ik zeker deelnemen.

ps: Ben even op de site geweest en kmoet zeggen, nice gedaan. Mooie site :)

MacNappy
23 april 2004, 19:32
Originally posted by killer bel
Omdat Xpower toch faalde met zijn Rainbow Six 3 toerooi en er toch redelijk wat vraag naar was zijn ik met een paar vrienden zelf een toernooi aan het organiseeren voor Rainbow Six 3 en Project Gotham Racing 2.

Vind het een erg leuk initiatief, maar je moet ook geen bullshit verkopen om anderen in slecht daglicht te stellen he. X-Power heeft nooit een Rainbow Six 3 toernooi georganiseerd, enkel een PGR2 contest met een aanzienlijke prijzenpot én succes. Op ons FORUM waren er enkele LEDEN die allerlei toernooien organiseerden, onder leiding van Michiel G, en om initiatieven aan te moedigen van de "normale" bezoekers hebben we die toen een eigen subforake gegeven, maar dat was dus geenszins een initiatief vanuit X-Power, en er was dus ook helemaal geen toernooi dat wij zouden georganiseerd hebben en dat gefaald is zoals gij beweert...

anyway, dit gewoon om ff wat onwaarheden te tackelen...

killer bel
23 april 2004, 19:34
het was niet mijn bedoeling om Xpower in slecht daglicht te stellen.
Daarvoor mijn excuses
tis ge-edit

MacNappy
23 april 2004, 20:39
mijn post was alleszins niet zo aggro bedoeld als ie overkwam zene (nu ik hem eens nalees :D), maar dus bedankt voor de wijziging, en vooral: veel succes met de toernooien :)

ik vrees alleen wel dat je niet zoveel volk gaat vinden voor PGr2, met DTM 2 net in de rekken ...

killer bel
23 april 2004, 22:40
bwa dat zal wel lukken denk ik.
Ik vrees alleen voor Rainbow Six 3

bogy
24 april 2004, 15:58
ik ben met een paar vrienden zelf een toernooi aan het organiseeren voor Rainbow Six 3 en Project Gotham Racing 2.

Project Gotham Racing 2 is individueel en Rainbow Six 3 is in clanverband.

In Project Gotham Racing zul je het opnemen tegen 7 andere spelers en de twee beste (afhankelijk van hoeveel mensen er meespelen) zullen doorgaan naar de finale
Je kan je inschrijven op ons forum. Het enig wat je moet doen is je registreren. ( Zo weet ik je e-mail en kan ik je op de hoogte houden van wanneer het precies van start gaat) Als je je geregistreerd hebt moet op het forum je gamertag vermelden.
De races zullen doorgaan zaterdags om 20u ( preciese datum nog onbekend)

In Rainbow Six 3 moet je je ook registreren(dezelfde reden). En moet je op het forum de gamertag van leider geven. Het zullen matchen van 4v4 worden.
Elke match bestaat uit 5 maps en de clan die eert 4 round in de die map gewonnen heeft wint de map.
De clan die de meeste matchen gewonnen heeft wint het toernooi.
Als je wint krijg je 3 punten
verliezen =0 punten
De wedstrijden zullen zondags om 20 u doorgaan.
Er kunnen maximaal 16 clans meedoen!

Dit alles kan op:Xforce (http://xpages.pagedesign.be)

Alvast bedankt en veel plezier!:niceone

enneuh, zoals bij elk toernooi is de eerste vraag:

En wat zijn de prijzen?????????

want als er nix te winnen valt ... jah lolz... waarom dan toernooi ... kan'k even goe wa ligge racen tege kameraden :)

killer bel
24 april 2004, 16:54
als je wint krijg je de "eer":p
nee er zijn nog geen prijzen.

bogy
24 april 2004, 17:58
als je wint krijg je de "eer":p
nee er zijn nog geen prijzen.

geloof me maar... daar gaan uw deelnemers ...

kijk... de laatste slaat de deur nog is extra hard TOE!

sincere
24 april 2004, 22:32
[QUOTE]Originally posted by bogy
[B]geloof me maar... daar gaan uw deelnemers ...

Bwa da weet ik nog nie. Er zijn ook nog gamers die spelen voor het plezier en zoals hij zegt, voor de eer. Niet iedereen speelt voor die prijzen. Alhoewel, als er een van de nieuwste videokaarten te winnen valt krijg je natuurlijk wel enorm veel meer volk op die toernooitjes ;)

killer bel
28 april 2004, 19:08
ja we zijn druk bezig om een sponsor te vinden.

arbiter
28 april 2004, 20:17
kun je geen NHL rivals toevoegen??

Doobie
29 april 2004, 13:32
ja we zijn druk bezig om een sponsor te vinden.

Vraag 't anders eens aan de gasten van Xpower? Die doen soms compo's :evil: ;) ...

Yup, I know, I'm a lil' bit evil :cool: