PDA

Volledige versie bekijken : ik heb een virus

theys
22 april 2004, 18:25
ik ben ma een simpele pcgebruiker en gamer,
ma ik heb volgens norton het virus bloodhound packed, en hij krijgt het niet weg.

Weet iemand van jullie iets meer over deze melding en hoe ik het eventueel weg kan krijgen.

Ten tweede, die Rundll32.exe start bij mij ook alty op als ik de pc start ( zo met msconfig eh zie je dat) , is dit nu slecht of niet? en wat kan ik er tege doen?

merci manne alvast
mss stoeme vrage maarja

theys
22 april 2004, 18:42
ok ni veel respons blijkbaar :), ma da virus heb ik al gevonde, norton geeft deze naam aan onbekende virusse, ma wat nu nog me da programma, is dit nu gezond of ni?

dommel
22 april 2004, 22:54
ik heb ook een rundll32.exe ik weet niet precies wat het is, maar ik zou mij maar geen zorgen maken :)

j .
23 april 2004, 01:08
Rundll32.exe is een windows-programma dat allerlei dll's opstart op aanvraag van andere programma's; het is dus zeker geen schadelijk programma, en start mee op met windows. Let wel, als het b.v. op het internet wil, wordt het gebruikt door een ander programma, en dat is dan meestal wel een teken dat er iets verdachts gebeurt;)

paintman
23 april 2004, 07:36
Originally posted by theys
ik ben ma een simpele pcgebruiker en gamer,
ma ik heb volgens norton het virus bloodhound packed, en hij krijgt het niet weg.

Weet iemand van jullie iets meer over deze melding en hoe ik het eventueel weg kan krijgen.

Ten tweede, die Rundll32.exe start bij mij ook alty op als ik de pc start ( zo met msconfig eh zie je dat) , is dit nu slecht of niet? en wat kan ik er tege doen?

merci manne alvast
mss stoeme vrage maarja

het zogenaamde bloodhound es nen naam die norton geeft aan een virus , als hij het nog ni et kent. maak dus dat je altijd up to date bent hé.

greets

Lagoas
23 april 2004, 12:49
Asge met een virus zit
dan formatteert ge uwen pc toch??

Kversta da toch ni zé.

D partitie voor mp3
E partitie voor video
F partitie voor gamez
G partitie met alle exe en setup.exe files

=> windows op C drive
=> probleem
=> format c

=>ik hou mijn gamez / mp3 / video
=>ik dubbelklik op mijn setup.exe bestanden en pc staat trug in orde na 1 uurtje werk

soit, this was my honest opinion ...