PDA

Volledige versie bekijken : Exclusieve footage Ninja Gaiden!

cloud strife
22 april 2004, 12:09
Oproep aan alle Ninja Gaiden fans !

Jullie weten waarschijnlijk al dat Europa een gecensureerde versie gaat krijgen van deze slasher, maar vandaag toevallig op www.gunk.be de ongecensureerde trailer gezien! Dit is gewoon dé shit! Checken die handel.

Cloud.

lem
22 april 2004, 12:28
Fuck dat, ik koop het nietmeer.

Het spel is véél bloederig in de NTSC versie, dit is echt cheap van MS. En dan raar opkijken als we onze consoles chippen & import games kopen :ironic:

Ulukai5
22 april 2004, 13:21
Ik vind het jammer dat ze het doen, hopelijk nemen andere games hier geen voorbeeld aan.

Ksnap trouwens ni wat iedereen ziet in dat game, heb al zoveel footage en screens gezien enzo en ja, het ziet er erg gelikt uit, maar het spel in zijn geheel spreekt mij totaal ni aan.

Voor mij geen wereldramp dus :p

bogy
22 april 2004, 15:16
Originally posted by Ulukai5
Ik vind het jammer dat ze het doen, hopelijk nemen andere games hier geen voorbeeld aan.

Ksnap trouwens ni wat iedereen ziet in dat game, heb al zoveel footage en screens gezien enzo en ja, het ziet er erg gelikt uit, maar het spel in zijn geheel spreekt mij totaal ni aan.

Voor mij geen wereldramp dus :p

ik heb de demo hier liggen... :)

is wel een tof spel, maar ni echt mijn smaak ..

sincere
22 april 2004, 16:17
Zo bloederig vind ik het filmpje nu ook weer nie. Dus voor mij ook geen ramp. Het spel ziet er wel zaaaalig uit, kan niet wachten tot het in de winkel ligt.

bogy
22 april 2004, 18:42
Originally posted by sincere
Zo bloederig vind ik het filmpje nu ook weer nie. Dus voor mij ook geen ramp. Het spel ziet er wel zaaaalig uit, kan niet wachten tot het in de winkel ligt.

ga dan nog snel de OXM UK halen van deze maand.. daar zit de demo bij :)

Lozerkid
22 april 2004, 20:14
Originally posted by lem
Fuck dat, ik koop het nietmeer.

Het spel is véél bloederig in de NTSC versie, dit is echt cheap van MS. En dan raar opkijken als we onze consoles chippen & import games kopen :ironic:

Da is wel raar, een spel ni meer kope omda het gecensureerd is. Normaal koopt ge ne game toch omda het lekker speelt, de graphs goe zijn,....
Misschien wel de reden waarom postal ni goe verkocht is (veel gore, ma sucky op de ander vlakke)

gStar
22 april 2004, 20:43
Originally posted by bogy
ga dan nog snel de OXM UK halen van deze maand.. daar zit de demo bij :)

dan moet ik morge na school direct nor de Krantenwinkel :D

sincere
23 april 2004, 06:14
Originally posted by Lozerkid
Da is wel raar, een spel ni meer kope omda het gecensureerd is. Normaal koopt ge ne game toch omda het lekker speelt, de graphs goe zijn,....
Misschien wel de reden waarom postal ni goe verkocht is (veel gore, ma sucky op de ander vlakke)

Volledig mee eens. Aan de andere kant hou ik ook wel van wat bloed in een spel. Zeker zo een zoals ninja gaiden, ben een beetje manga fan en daarmee weet je genoeg he. Maar als er geen onthoofding in het spel zit hier in europa is voor mij geen ramp. Zoals lozerkid zegt, ik speel het spel nog altijd hoofdzakelijk omdat de graphs wow zijn en de gameplay rockt. Ninja gaiden heeft deze allebij aan de reviews op verschillende sites te zien. Ik had wel nog liever gehad dat alle gore er inzat maarja, na alle teleurstellingen van de voorbije maanden is dit een peulschil. Denk maar aan al de uitgestelde releasdatums van de topgames, dat is pas klote.