PDA

Volledige versie bekijken : Ctrl alt del + regedit

ZiMoNe
17 april 2004, 20:31
Ik heb probleempje, als ik mijn ctrl alt del en regedit wil doen dan sluit het automatisch :S ik denk dat het een trojan ofzo is, heeft iemand dit probleem ooit voorgehad? Het zou heel vriendelijk zijn mocht je me kunnen helpen.

Alvast bedankt

gtz

ZiMoN

Chimmy
17 april 2004, 20:54
dus als ge via CTRL ALT DELTE taakbeheer opent, of als ge regedit opent sluit het automatisch ? Ik heb het zelf nooit voorgehad maar ik weet dat anderen dat wel ooit hebben gehad. Mss een soort beveiliging van de PC ?

P2K-
17 april 2004, 21:20
heb da ook voorgehad, kdacht da der een bestandje van een of andere trojan werd ingeladen bij uw processen. (probleem ge kunt er ni aan :P)
ma normaal kunde nog ff da kaderke zien en nog efkes naar beneden scrollen (als ge snel zijt ) en al et verdachte onthouden en die file zoeken en handmatig wissen.
Ma scan eerst mss nog es me ad-aware en antivirus(heeft bij mij ni geholpe ma ge weet nooit ;))

scorpion007
17 april 2004, 21:31
openen , print screen :D , is de lijst langer dan er in 1 keer op kan ... Openen , scrollen en trug print screen :p

dan idd handmatig verwijderen ...
Sommige spyware kun je zelfs zien in configuratiescherm/software

WHiSPy
17 april 2004, 21:53
Shortcut in NT-based OS's om processen te kunnen killen: ctrl shift escape. Misschien dat dat nog wel lukt? :)

ZiMoNe
17 april 2004, 23:50
hmm bedankt voor jullie uitleg maar ik heb alles al geprobeerd ctr shift escape werkt ook niet, alle adware is weg, volledige virusscan gedaan maar probleem blijft zich voortdoen :S

gtz

ZiMoN

scorpion007
18 april 2004, 00:20
hebt ge adaware geupdate ? Kheb al gehad da ik scan en ik vind er 120. Ik update en scan weer , en ik vind er NOG eens 400. Dus het updaten helpt echt wel :p

ZiMoNe
18 april 2004, 01:06
nope ook gedaan :S

st3ph3n
18 april 2004, 12:20
Scan eens met een online virusscanner (http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm), want een geïnstalleerde virusscanner kan geïnfecteerd zijn door het virus (oh ironie :D).

Steven