PDA

Volledige versie bekijken : tony hawk underground probleem

Cedric
17 april 2004, 18:24
ik zit nu in moskou, kheb de nodige opdrachten volbracht en ik moet nu binnengraken in het complex waar de volgende dag de competition gaat gebeuren. daarvoor moet ik de deur langs de binnenkant openen. Ik moet binnen geraken door over een muur te spine transferen. die muur is echter heel dik en wat ik ook doe, hij wilt niet spine transferen.

Er staat get special and some speed first.

dus ik heb special en doe heel de tijd bonelessom hoogte te winnen, toch lukt het niet

weet iemand de truc hoe ik er toch over geraak

ps. ik ben al over de muur geraakt maar dan met een grind en je bord vastpakken, maar dat telt niet :p je moet dus werkelijk spine transfer doen

bedankt

Jozefin
17 april 2004, 18:35
waarschijnlijk moet eerst uw special meter volstaan om extra snelheid te krijgen enzo... probeert eerst ne manual te doen, doe dan wat manual tricks (vierkantje+bolleke,bolleke+vierkantje,driekhoed+b olleke,...verzint maar wa) zo is snel uw meterke vol ga dan richting muur, houdt X ingedrukt en jumpt zoals altijd en spinetransfer

kil911ler
17 april 2004, 18:42
als ge uw special meter opvult kunt ge ook van den eerste keer uw speed versnellen door veel hoogte te nemen (ge weet toch hoe? juist op het moment da ge van de ramp naar boven vliegt uw ollie loslaten voor veel height en als ge beneden komt direct ollie ingedrukt houden, etc zoda ge tot uw maximum hoogte zijt en dan spine transferen \o/

Cedric
17 april 2004, 18:43
ja maar men special meter is dus vol door gewone truucs die ik op de halfpipe doe, maar ik geraak gewoon niet over de muur. als ik r2 druk ga ik gewoon een beetje naar voor en land ik op de halfpipe

Greete
3 mei 2004, 23:04
Misschien moet je eerst je stats wat opkrikken,druk op start en kijk naar je speed bij stats,je ziet ook direct wat je moet doen om ze te verbeteren ;-)

vette swa
4 mei 2004, 07:09
Staat er nergens een voertuig ofzo waar je jezelf aan kunt vastklampen om extra snelheid te maken?

TooSmooD
4 mei 2004, 12:54
normaal kun je het zonder voertuig hoor,rijden er geen rondt dus je zal het zonder moeten doen;)

gewoon,kijken zoals eerder genoemd werdt,of je stats beetje in orde zijn,en anders eens proberen met een no comply/boneless,zou moeten werken:)

Cedric
5 mei 2004, 18:36
is idd gelukt met boneless

maar je moest je boneless heel laat uitvoeren en zo won je inorm veel hoogte

BuffaloSoldier
6 mei 2004, 16:06
Kging da van den boneless net gezegd ebbe ma ik heb daar ook lang gesukkeld