PDA

Volledige versie bekijken : Spyware-Adware Remover

Starrk
17 april 2004, 15:07
Hi , to the point dus :

ik had een progie van het net gedownload dat checkt op spy-adware. Er zijn gevallen van spyware aangetroffen maar om die te verwijderen met dat programmatje moet je de volle versie kopen.

Ikzelf heb Panda Ant-virus Platinum en die vindt imo geen spyware.

Daarom vraag ik of iemand van jullie een handig programmatje kent ( freeware/trial version doet er niet toe ) dat spy-adware van uw pc verwijdert.

alvast bedankt ;)

:edit: heb al een trial proggie gevonden namelijk bullet proof soft maar gelieve toch nog proggies toe te voegen

Vampire
17 april 2004, 15:09
Originally posted by DekadeZ
Hi , to the point dus :

ik had een progie van het net gedownload dat checkt op spy-adware. Er zijn gevallen van spyware aangetroffen maar om die te verwijderen met dat programmatje moet je de volle versie kopen.

Ikzelf heb Panda Ant-virus Platinum en die vindt imo geen spyware.

Daarom vraag ik of iemand van jullie een handig programmatje kent ( freeware/trial version doet er niet toe ) dat spy-adware van uw pc verwijdert.

alvast bedankt ;)

:edit: heb al een trial proggie gevonden namelijk bullet proof soft maar gelieve toch nog proggies toe te voegen

Je hebt adaware? (zo niet www.lavasoftusa.com )

Gewoon "perform scan" doen. En dan als em klaar is "next" drukken, en dan gewoon al die kotjes aanvinken en dan weer op "next" drukken, eens bevestigen en het is weg :)

Edit: Dit hoort btw op software forum denk ik

Starrk
17 april 2004, 15:11
merci , heb adaware staan dus moestek eigenlijk alleen iets hebben voor spyware maar kheb ondertussen al prachtig trial programmake gevonden die op dezelfde manier werkt :)

maar kheb nog een vraagje : is het best dat je eerst ff backup maakt?

Shady
17 april 2004, 15:18
Originally posted by DekadeZ
merci , heb adaware staan dus moestek eigenlijk alleen iets hebben voor spyware maar kheb ondertussen al prachtig trial programmake gevonden die op dezelfde manier werkt :)

maar kheb nog een vraagje : is het best dat je eerst ff backup maakt?

als da een deftig programma is ni

Starrk
17 april 2004, 15:27
Originally posted by Shady
als da een deftig programma is ni

niet dan ;)

k , merci

ZoidBerg
17 april 2004, 15:33
Originally posted by Vampire
Je hebt adaware? (zo niet www.lavasoftusa.com )

Gewoon "perform scan" doen. En dan als em klaar is "next" drukken, en dan gewoon al die kotjes aanvinken en dan weer op "next" drukken, eens bevestigen en het is weg :)

Edit: Dit hoort btw op software forum denk ik zie eerst of die kotjes geen belangrijke files zijn. Menne maat eeft zo me adaware ooit es een fileke van windows gedelete en moest pc formatten

joy666
17 april 2004, 15:43
spysweeper is ook goe vind ik :niceone:

a happy noob
17 april 2004, 16:13
spybot : vindt spyware die adaware over het hoofd ziet :bow:

=(uFo)=KaMiKaSe
17 april 2004, 16:28
en ad-aware ziet files die spybot over het hoofd ziet .

Best gewoondie twee in combinatie gebruiken ;)

Preske
17 april 2004, 16:59
Originally posted by joy666
spysweeper is ook goe vind ik :niceone:

true, maar alleen als ge de betalende versie hebt.