PDA

Volledige versie bekijken : Microsoft JAVA Virtual Machine of Sun Java ?

Vladimirvlad
17 april 2004, 09:53
Hoi,

De tittel van mijn thread zegt het zelf al in feite : Welke Java is de beste en waarom ?

Heb gehoord dat die van Sun beter zou zijn, maar dan is de vraag : hoe desinstalleer je dan die van Microsoft ?

Persoonlijk heb ik nog geen problemen gehad met Java...

Vladimir

PS. Heb een poll gemaakt zodat je kunt stemmen, dan is het meteen duidelijk welk de beste is...

Zillode
17 april 2004, 10:24
the default shit always works better tbh:niceone:

dJeez
17 april 2004, 10:45
Originally posted by Zillode
the default shit always works better tbh:niceone:

Aangezien MS geen JVM meer installeerde in WinXP (en de volgende versies ook niet meer zeker) èn Sun Java heeft ontwikkeld is de keuze snel gemaakt. Sun dus. MS wou er weer een potje van maken, heeft geprobeerd van de markt in te palmen met zijn J++, wat (gelukkig maar) grandioos mislukt is. En later zijn ze met .Net op de proppen gekomen.

MS geeft trouwens geen enkele support meer op zijn eigen VM.

Zoek naar Java op de MS site en je krijgt het volgende te zien :

Not a Microsoft product. Microsoft no longer offers the Microsoft Java Virtual Machine. Note that Microsoft offers no support or warranties for the download offered.

Recognizing the need to provide a smooth transition for current users of the Microsoft Java Virtual Machine (MSJVM), Sun Microsystems and Microsoft have agreed to extend Microsoft's license to use Sun's Java source code and compatibility test suites. This extension allows Microsoft to support the MSJVM until December 31, 2007, providing customers with the ability to transition from the MSJVM on a schedule and plan that is most effective for them.

Maw vanaf 1/1/2008 ben je gezien :p.

bollie69
17 april 2004, 16:24
sun java, heel gemakkelijk te downloaden via kbc online:D (zo doe ik da toch)