PDA

Volledige versie bekijken : X-box probleem

L3g4L1z3-1T
17 april 2004, 02:17
Mijn x-box is de laatste tijd verschrikkelijk traag geworden bij laadtijden en ook verscheidene dvd's weigert ie ze af te spelen. Ik denk aan de volgende drie mogelijkheden:
Lens kuisen
Formatteren
Nieuwe X-box kopen (pijnlijk voor portefeuille)
Help? :sad:

xbox
17 april 2004, 02:48
als hij soms geen dvd's aanpakt dan is het eerder de lens die kapot is....en da loaden, mijn hd staat bekan vol en gaat nog altijf even vlot hoor....

capt_snow
17 april 2004, 05:31
Originally posted by xbox
als hij soms geen dvd's aanpakt dan is het eerder de lens die kapot is....en da loaden, mijn hd staat bekan vol en gaat nog altijf even vlot hoor....

waar zie de da hoeveel plaats ge nog op u harde schijf hebt?

bij mij blijft da op 50000+ blocks staan,maar ter staan daar wel 30 games op en kwee nie hoeveel soundtracks:confused:

sincere
17 april 2004, 09:18
Mijn xbox herkend soms ook geen dvds maar na de cdrom een keer open en dicht te doen lukt het altijd terug. Kheb het probleem soms ook bij games maar niet allemaal. Bvb bij project gotham racing 2 moet ik soms de cdrom open en dicht doen of hij start niet op. Bij splinter cell bvb moet ik dit niet doen. Een kamaraad van mij heeft net hetzelfde probleem bij zijn xbox. Irritant is het wel maarja ik kan er nog mee leven hehe. En btw ik denk niet dat als uw geheugen van uw xbox vol staat dat hij trager gaat gaan. Heeft er niet veel mee te maken denk ik.

josuwa
17 april 2004, 12:03
binnnendoen bij microsoft!

count3rkill3r
17 april 2004, 13:10
Originally posted by L3g4L1z3-1T
Mijn x-box is de laatste tijd verschrikkelijk traag geworden bij laadtijden en ook verscheidene dvd's weigert ie ze af te spelen. Ik denk aan de volgende drie mogelijkheden:
Lens kuisen
Formatteren
Nieuwe X-box kopen (pijnlijk voor portefeuille)
Help? :sad:

lens gaat het begeven doorda de lens het ni meer tegoei doet heeft em problemen met het spel te lezen dus trager bij laadtijden idem me cd's weigeren

1 ding xbox zo rap mogelijk binnedoen als ge nog garantie hebt

anders nen nieuwe kopen

TouchofEvil
18 april 2004, 14:37
Het beste wat je kan doen is eens 5 keer op je xbox slaan, ne keer goe mee schudden, en als da nie lukt probeer eens je xbox open te veizen... nie doen dus!!
misschien is het probleem dat je hem te lang aanlaat, of dat er stof in de xbox zelf zit (of de drive zelf)

xbox
18 april 2004, 17:01
Originally posted by sincere
Mijn xbox herkend soms ook geen dvds maar na de cdrom een keer open en dicht te doen lukt het altijd terug. Kheb het probleem soms ook bij games maar niet allemaal. Bvb bij project gotham racing 2 moet ik soms de cdrom open en dicht doen of hij start niet op. Bij splinter cell bvb moet ik dit niet doen. Een kamaraad van mij heeft net hetzelfde probleem bij zijn xbox. Irritant is het wel maarja ik kan er nog mee leven hehe. En btw ik denk niet dat als uw geheugen van uw xbox vol staat dat hij trager gaat gaan. Heeft er niet veel mee te maken denk ik.

heb ik ook gehad! Da wordt nog erger en erger. Bij mij waren het bekan altijd dezelfde games enzo en dvd's, maar nadat ik hem terug had binnengebracht was da allemaal verholpen! Als je nog garantie hebt zeker doen, je bent hem +- 2 weken kwijt en je savedgames blijven er op staan.

xbox
18 april 2004, 17:03
Originally posted by capt_snow
waar zie de da hoeveel plaats ge nog op u harde schijf hebt?

bij mij blijft da op 50000+ blocks staan,maar ter staan daar wel 30 games op en kwee nie hoeveel soundtracks:confused:

rekenmachien pakken en optellen...

venom123
18 april 2004, 19:28
ik zit me een probleem me pgr elke keer als ik gedaan me een race dan zit die altij vast.
:help: oe kan ik dat oplossen:help:

xbox
18 april 2004, 22:39
Kijk of er serieuse krassen opstaan, zoniet vrees ik dat er iets met de hadware zelf is, of het spel zou nieuw uit de winkel moetn komen en dan die fouten maken, dan hebde te maken met een brandingsfout.

venom123
19 april 2004, 20:36
ok ik zal is zien

sincere
20 april 2004, 01:13
Originally posted by xbox
heb ik ook gehad! Da wordt nog erger en erger. Bij mij waren het bekan altijd dezelfde games enzo en dvd's, maar nadat ik hem terug had binnengebracht was da allemaal verholpen! Als je nog garantie hebt zeker doen, je bent hem +- 2 weken kwijt en je savedgames blijven er op staan.

Hebben ze je ook verteld wat de oorzaak was van het probleem?

fixer187
20 april 2004, 02:16
Meestal is dat den dvd drive. Maat van mij had m ook binnen gedaan en in mider dan een week had hij m terug

sincere
20 april 2004, 02:24
Die van mij is nimmer in garantie :cry:
Maar hij heeft het alleen als ik een spel insteek dat hij zegt dat em nie kan herkennen of deze cd een dvd film of een spel is. Dan doe ik die open en dicht en dan werkt em weer. Bij dvd films heb ik eigenlijk maar 1 keer meegemaakt. Kga em dus nog zolang mogelijk in gebruik houden tot hij tijdens een spel of film vast begint te lopen. Khoop da het nog een tijdje mag duren.