PDA

Volledige versie bekijken : Starstorm of forceware

steinvancouter
16 april 2004, 22:36
Wat is het verschil tussen de starstorm drivers of de forceware drivers van n'vidia.
En welke zijn de beste voor mijn gf4 TI 4200

Conqie
16 april 2004, 22:45
starstorm?
is da oek al iet nieuw?
ik gebruik de omega drivers
eigelijk een soort getweakte versie van de nvidia drivers

[BAT] Brambo
16 april 2004, 22:51
forceware zijn de officiele nvidia drivers...

Starstorm drivers are HACKED ForceWare drivers to enhance Image Quality and Performance. For more info on these drivers please visit the Starstorm support forum (http://forums.guru3d.com/forumdisplay.php?&forumid=47) here on Guru3D.com. These drivers are not supported by NVIDIA and should be treated as BETA. These driver are also not altered by Guru3D.com, we just function as host.

tis dus zoiets als de omega drivers ;)

apa
17 april 2004, 12:34
Bij mijn weten gaan de StarStorm drivers verder dan de Omega's. Omega-drivers zijn eigenlijk de standaard-drivers waarvan de INF-file aangepast werd om een aantal parameters te veranderen. StarStorm-drivers zijn gehacked wat betekent dat de binary-code van de drivers op zijn minst bekeken werd en waarschijnlijk hier en daar gewijzigd werd. Ik heb horen zeggen dat de StarStorm drivers ook bepaalde registry-settings toevoegden die later niet meer weg te krijgen waren via een uninstall en dat die registry-settings problemen gaven bij de standaard-drivers...