PDA

Volledige versie bekijken : zit met parasiet...

RaZoR^911
16 april 2004, 13:05
ik zit dus met een parasiet op men pc, van zodra ik op internet kom zegt mijn pc dat er een parasiet opzit en die waarschuwing is:

there's a parasite on your pc that is monitoring all your urls en ads a lot of popups, symptoms of this parasite are a slow pc, programs and web pages that crash ...

en dan moet ik iets downloaden maar het is betalen en men norton vind het niet...

kan er iemand mij helpen?

[BAT] Brambo
16 april 2004, 14:41
ad-aware nekeer instaleren ?

kdenk da da een spyware dingeske is van de firma die da geld vraagt voor het te verwijderen ofzo... ;)

visual_bAstArd
16 april 2004, 17:30
Originally posted by [BAT] Brambo
ad-aware nekeer instaleren ?

kdenk da da een spyware dingeske is van de firma die da geld vraagt voor het te verwijderen ofzo... ;)

ik denk hier hetzelfde :)

Je pc is niet in gevaar maar run toch maar eens adware

link (http://www.lavasoftusa.com/support/download/)

Preske
16 april 2004, 17:33
Originally posted by RaZoR^911
ik zit dus met een parasiet op men pc, van zodra ik op internet kom zegt mijn pc dat er een parasiet opzit en die waarschuwing is:

there's a parasite on your pc that is monitoring all your urls en ads a lot of popups, symptoms of this parasite are a slow pc, programs and web pages that crash ...

en dan moet ik iets downloaden maar het is betalen en men norton vind het niet...

kan er iemand mij helpen?

zoiets, m'ne beste jongen, noemen ze reclame.
net zoals die popups die beweren dat ge "slow pc preformance" hebt of "slow internet connection"

RaZoR^911
16 april 2004, 18:12
heb net mappen gevonden in men software lijst: pop up caller en van die brol, kheb die verwijderd enzo maar kwil nu een goede popup killer installen zodat ik die popups de kop in kan drukken

@ de rest: die ad aware heeft geholpen ;) ma isda normaal dat hij 188 files gevonden had?:confused:

.: $horTy :.
16 april 2004, 18:32
heb net mappen gevonden in men software lijst: pop up caller en van die brol, kheb die verwijderd enzo maar kwil nu een goede popup killer installen zodat ik die popups de kop in kan drukken

@ de rest: die ad aware heeft geholpen ;) ma isda normaal dat hij 188 files gevonden had?:confused:

ja maar das dan teken dat uwen pc BOEMENDEVOL zat me rommel! ;-)

breez
16 april 2004, 19:15
lol das nog nix

moest gisteren iemand z'n pc gaan herstellen

stond bomvol met spyware

gator, bunzibuddy, brilliant digital, comet cursor, noem maar op

ad-aware had iets meer dan 700 files gevonden

RaZoR^911
17 april 2004, 20:21
ivm die parasiet: ben ik iets vergeten te zeggen: bij sommige sites krijg ik foutmeldingen enzo van : in Iexplore.exe is er een fout opgetreden, onze excuses voor dit ongemak enz.

en in die waarschuwing van die parasiet stond er ook: This can cause multiple programs to crash etc... en krijg da nu meer en meer...

is er iets datie parasiet VAN mijn pc kan krijgen en zeg aub nie format

nog iets: kweet die naam van die parasiet nie dus vraag me niet om de naam

slimfit
17 april 2004, 20:25
ivm die parasiet: ben ik iets vergeten te zeggen: bij sommige sites krijg ik foutmeldingen enzo van : in Iexplore.exe is er een fout opgetreden, onze excuses voor dit ongemak enz.

en in die waarschuwing van die parasiet stond er ook: This can cause multiple programs to crash etc... en krijg da nu meer en meer...

is er iets datie parasiet VAN mijn pc kan krijgen en zeg aub nie format

nog iets: kweet die naam van die parasiet nie dus vraag me niet om de naam

edde zonealarm of zo iets in die aard? Als ge da hebt is hem dan zo niks speciaals kome vrage zo van een bepaald .exe bestand voor toeging in het internet ofzo? zo'n exe bestand waar ge nog nooit van gehoord hebt.

RaZoR^911
17 april 2004, 20:48
nope heb zonealarm niet.... maar kan men virusscan die parasiet er niet uit halen? (Norton Antivirus 2004)