PDA

Volledige versie bekijken : Q: internet venster naar beneden

bartichello
15 april 2004, 17:16
kweet niet als dit hier ooit al heeft gestaan maarja.

iedere keer ik mijn venster van ie open en maximaliseer dan staat ie zo een stuk naar beneden geschoven. ik zie dus bovenaan men scherm een balk van mirc(status en zo) en onderaan zie ik niet meer hoe ver de sites die ik bezoek geladen zijn. heb alle cookies verwijdeert en temp internet files weggedaan maar vind blijkbaar dee oorzaak niet. als ik naar vorig formaat ga kan ik plots wel naar zo ver omhoog schuiven met mijn venster maar das niet echt praktisch.

kan iemand mij helpen?

Barti

j .
15 april 2004, 23:05
Sluit IE.
Ga naar het register met start>uitvoeren>regedit (winXP).

Ga naar
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
en selecteer daar Window_Placement.
Wis die waarde, en IE zet zijn vensters terug op de standaardpositie.

N.B. Een herstelpunt maken (winXP, ME,...) is altijd veilig als je in het register wijzigt.

bartichello
15 april 2004, 23:21
volgens da ik weet heb ik niks in men register gewijzigd. maar zal dat eens proberen zoals je voorsteld.

edit: welke waarde moet ge juist wissen? der staan hier zo heel erg veel letters en nrs

edit 2: kan niemand mij hier nu helpen welke waardes weg moeten?

j .
16 april 2004, 23:39
Er is gewoon iets verkeerd weggeschreven bij het sluiten van IE.

Als je een extra zekerheid wilt: maak een herstelpunt aan met systeemherstel.
Of: selecteer de map "main", rechtsklik en kies exporteren. Geef een duidelijke naam, en kijk waar het opgeslagen wordt. Wijzig nu het register. Als IE blokkeert, ga dan naar dat bestand, en dubbelklik erop. Dan herstelt het alles naar de vorige toestand. Normaal staat
Window_Placement
helemaal onderaan in de lijst. (er staat normaal een hele lange reeks cijfers en letters naast)
Selecteer het , rechtsklik en kies verwijderen.

Als dat niet helpt, kan je IE best opnieuw installeren of updaten.

bartichello
16 april 2004, 23:42
heb het helemaal weggedaan dan maar. en alles lijkt normaal.
dacht eerst da ge 1 van die cijferkes moest wegdoen

THX J.