PDA

Volledige versie bekijken : MSN-probleem

t444960
15 april 2004, 10:33
Ik heb Msn messenger 6.1 , maar iedereen kan gewoon op mijn messenger kijken omdat ik geen paswoord moet intikken , ik moet gewoon drukken op aanmelden via.....
Kan ik dit veranderen zodat ik mijn wachtwoord van msn explorer moet induwen om in messenger te geraken?

Alvast bedankt!!!:)

RaZoR^911
15 april 2004, 11:13
Originally posted by t444960
Ik heb Msn messenger 6.1 , maar iedereen kan gewoon op mijn messenger kijken omdat ik geen paswoord moet intikken , ik moet gewoon drukken op aanmelden via.....
Kan ik dit veranderen zodat ik mijn wachtwoord van msn explorer moet induwen om in messenger te geraken?

Alvast bedankt!!!:)

als je met windows XP zit, is dit toch niet zo moeilijk, zet gewoon een wachtwoord op je desktop en niemand kan er nog aan

en personaliseer al je bestanden zodat ze alleen maar toegangkelijk zijn vanaf JOUW desktop...

t444960
15 april 2004, 11:40
Ik heb geen zin om zo met 2 of meerdere destkops te werken op mijn pc kan je er niet op een andere manier voor zorgen dat je je wachtwoord moet indrukken:confused:

conaerts
15 april 2004, 11:44
niet moeilijk,

je meld je aan als iemand anders en je vult om het even wat in (iets onbestaands)
ook een paswoord, en je vinkt paswoord opslaan aan!

ja laat hem proberen aanmelden (wat niet lukt maar das ni erg)

en voila, uw paswoord staat der niet meer in
nu moet ge wel zelf altijd uw paswoord opnieuw ingeven (en de vind niet aanzetten want anders hebde terug hetzelfde)

t444960
15 april 2004, 11:53
THX tis gelukt:niceone: