PDA

Volledige versie bekijken : Q: PLEASE help, pinnacle pctv pro

tereurkip
14 april 2004, 14:53
Hallo, ik heb dus een Pinnacle PCTV Pro tv-kaart gekocht, maar ik snap daar toch ni echt veel van zenne.
als ik een driver wil installeren en ik kies een directory komt er een foutmelding.

heeft er hier nog iemand ervaring met die tv-kaart en waar kan ik de drivers vinden op de pinnacle site? want het lijkt mij dat ze die daar goed verbergen.

alvast bedankt en groeten TerreurKip

GrAmLin
14 april 2004, 15:20
Kijk in je boeksje dat bij uw kaart zit. Daar staatalles perfect in oe daje het moet doen.
Kan niet zo moeilijk zijn hé.

Groeten

tereurkip
14 april 2004, 15:56
tis al in orde er is iemand gekomen die er wa meer van wist, en tis opgelost. maar twas toch zo simpel ni ze, em gaf redelijk wa errors...

tereurkip
14 april 2004, 17:13
gvd, nu is alles geïnstalleerd, en nu krijg ik geen beeld en geluid als ik een zender kies...

ziezo
14 april 2004, 17:21
Niets dan problemen met die kaart: slechte driversupport, de meegeleverde software trekt op niks en de beeldkwaliteit is niet om naar huis te schrijven.

Ik heb de goedkopere versie van de PCTV gekocht, nl. de PCTV Stereo. Deze kostte €67, een pak minder dan de Pro-versie, en het enige verschil is de ingebouwde tuner van de Pro.

Aan de mensen die nog een TV-kaart willen kopen of een kaart op hun VHS'en mee te capturen, ga dan absoluut voor de Hauppage PVR 250 of 350, deze heeft nl. een ingebouwde MPEG2-decoder aan boord, wat garant staat voor veel betere beeldkwaliteit en een lager CPU-gebruik.

tereurkip
14 april 2004, 17:32
gvd!!!!!! den ene keer geen beeld en wel geluid, den andere keer wel beeld mor geen geluid...
nu heb ik geen beeld maar wel geluid. kan iemand mij de instellingen geven om WEL beeld te hebben?

alvast bedankt

tereurkip
14 april 2004, 22:12
allez, en nu ist weer in orde :ironic:
ma kvraag mij nog iets af. als ik geluid wil moet ik de aansluiting van mijn boxen uit mijn audigy 2 trekken en in de geluidsuitgang van die tvkaart steken. das nu geen RAMP ma die audigy 2 zal toch wa betere klank geven dan die tvkaart...
kunt ge da ni instellen da ge het geluid via uw geluidskaart krijgt en ni via uw tv-kaart????

alvast bedankt en groeten TerreurKip :help: