PDA

Volledige versie bekijken : Wii rpg

star_o
14 april 2004, 09:51
Weet iemand een goed rpg spel behalve zelda

en zou iemand mij kunnen zeggen of animal
crossing uit is of nog uit komt in Europa

THNX

star_o

°Roelerhond°
14 april 2004, 10:29
Skies of arcadia legends

en eum ... Mystic heroes :unsure:

agee
14 april 2004, 12:41
gladius
harvest moon

punk
14 april 2004, 13:04
Animal Crossing komt niet uit in Europa. :cry:

Skies of Arcadia Legends vind ik goed. En Harvest Moon is zowat men lievelingsgame van vroeger (BTN op de playstation), maar ge moet het vinden. Kweet in Leuven is er één winkel, maar die wacht al 4 weken op bijbestellingen ofzoiets. Kga vrijdag met familie naar Amsterdam en ga daar eens rondkijken. En ge moet er ook voor te vinden zijn, het is geen "echte" rpg. Wel interactie met dorpelingen, maar ge moet een boerderij runnen en een vrouw zoeken, kind krijgen, oud worden,.... Is zonder geweld, in de maatschappij van tegenwoordig bijna ondenkbaar.
:love:

SouLr@v3N^
14 april 2004, 13:17
Je kan wel Animal Crossing uit Australië bestellen (is ook PAL en dus perfect speelbaar op onze cubes) ;)
Agee is die taal Engels btw? (op doosje etc) kdacht van wel nie?

Spandi
14 april 2004, 17:42
ten eerste, zelda is ni echt rpg, theeft invloede, ma swat, das ander discussie

ten tweede, staan er een paar goei in de running ToS en Baten Kaitos als voornaamste

ten derde, het kan heel goe da AC ook nog naar Europa komt, is met kerstmis geloof ek is gezegd geweest, dunno, ik heb het, en tis goe, maar tis ook geen rpg :p

agee
14 april 2004, 22:14
Originally posted by SouLr@v3N^

Agee is die taal Engels btw? (op doosje etc) kdacht van wel nie?

ja, game is in het engels, handleiding is in engels en italiaans :wtf:

^D@mien^
14 april 2004, 22:43
skies of arcadia legends is voor mij de beste rpg die er op de cube is.maar de beste moet nog komen,Golden Sun .

OrioNNebula
16 april 2004, 00:37
Skies of Arcadia is de enige TYPISCHE Japanse RPG van de Cube.
Het is zeer diepgaand als ge het wenst (dicoveries, moonfish en Piantros e.d.) maar kan ook oppervlakkig blijven als ge graag door een RPG rusht.

Het heeft nooit de aandacht gekregen dat het verdient, doordat de DreamCast weinig aanhang had en nu omdat de graphics ewa outdated zijn, maar laat dat zeker geen hinder worden, of ge mist één van de beste RPGs ooit.

CobraX
16 april 2004, 05:15
Waarom vergeet iedereen Final Fantasy: Crystal Chronicles?

SouLr@v3N^
16 april 2004, 10:13
Originally posted by CobraX
Waarom vergeet iedereen Final Fantasy: Crystal Chronicles?
Ja is idd ook wel goede RPG :)

^D@mien^
16 april 2004, 18:02
Ik vind FFCC super maar alleen met vrienden in multiplayer.en kben ook meer voor het Turn based genre .Vooral games gelijk Golden sun en shining force games spreken mij het meeste aan.

CobraX
16 april 2004, 20:04
Originally posted by ^D@mien^
Ik vind FFCC super maar alleen met vrienden in multiplayer.en kben ook meer voor het Turn based genre .Vooral games gelijk Golden sun en shining force games spreken mij het meeste aan.

Ik haat turn based rpgs ;). Daarom is dit ook de eerste FF die ik gekocht heb. Het hele sfeertje sprak mij vroeger ook wel wat aan, maar dat turn based vechtsysteem verbrodde alles voor mij. Ik speel FF:CC alleen en moet zeggen dat het best genietbaar is (met 2 of 3 maten zal prolly wel veel toffer zijn maar ja). In die 10u FF:CC heb ik me nog geen seconde verveeld ;).

Kiara
16 april 2004, 20:19
ZOnder twijfel Skies of Arcadia :applause:

Echt een hele leuke RPG om te spelen. Ben er sinds een weekje nog es aan begonnen :niceone:

FRozEN_FRoST
16 april 2004, 23:00
Tof tof, Kiara, een vrouwelijke gamester :)
Maar ik ken u al van op dees forum maar kweeni just vanwaar :)

Kiara
16 april 2004, 23:03
Mja, kan er ook nie aan doen da gamen zoveel fun is :D

Zit hier overal een beetje ;)

boozeke
17 april 2004, 01:11
Originally posted by Kiara
ZOnder twijfel Skies of Arcadia :applause:

Echt een hele leuke RPG om te spelen. Ben er sinds een weekje nog es aan begonnen :niceone:
waar zit ge?
kzit nog alty vast bij dien Recumen:unsure:

zappy
17 april 2004, 21:45
SoAL jah....

@damien: GS..........:love:

plauZ
17 april 2004, 22:29
Originally posted by zappy
GS..........:love:
freak.

Kiara
17 april 2004, 23:02
Originally posted by [TFL]Boozy
waar zit ge?
kzit nog alty vast bij dien Recumen:unsure:

Wa of wie was recumen?

Heb nu juist die priester daar van horteka teruggebracht en moet nu naar da ixi of axa gedoe, naam vergeten :p
De eerste keer da ik het gespeeld heb ben ik al een pak verder geraakt hoor, had ik mijn eilandje al en zo, ma nie uitgespeeld. Da ga ik nu dus wel doen :)

Mja, ben nu ook me harvest moon bezig, alhoewel da een beetje saai aan het worden is. Dus van't weekend nog es me soa verderdoen :woohoo:

fireblaster
21 april 2004, 15:11
uem don't shoot me maar op rpg vlak vind ik ps2 het beste. Ps one toppers als FF7.... kan je ook op de ps2 spelen en er zijn ook vele goede nieuwe rpg's op ps2.

niet dat ngc slecht is maar op gebied van rpg zullen we nog wat w8ten op golden sun,baiten ..... voor dat we echte goeie rpg's hebben.:unsure:

maar gelukkig komt pokemon colloseum volgende maand uit :woohoo:

den_thues
21 april 2004, 17:07
phantasy star online is ook een zeer goede rpg

Kiara
21 april 2004, 17:24
Buiten SOA is er op de gamecube eigenlijk geen enkele rpg die ik zou willen spelen momenteel. En Phantasy star online lijkt me een beetje eentonig. Kan verkeerd zitten hoor, heb het tenslotte nog niet gespeeld, maar enkel en alleen maar vechten :sleep:
Gelukkig komt er in juli Tales of Symphonia :woohoo:
En natuurlijk is er nog zelda he, niet echt een rpg, but still one hell of a game :love:
Heb enkel ZWW gespeeld, maar ben net aan occarina of time begonnen :)

fireblaster
23 april 2004, 17:08
Buiten SOA is er op de gamecube eigenlijk geen enkele rpg die ik zou willen spelen momenteel. En Phantasy star online lijkt me een beetje eentonig. Kan verkeerd zitten hoor, heb het tenslotte nog niet gespeeld, maar enkel en alleen maar vechten :sleep:
Gelukkig komt er in juli Tales of Symphonia :woohoo:
En natuurlijk is er nog zelda he, niet echt een rpg, but still one hell of a game :love:
Heb enkel ZWW gespeeld, maar ben net aan occarina of time begonnen :)
Tales of Symphonia zeker

Kiara
23 april 2004, 17:15
Originally posted by fireblaster
Tales of Symphonia zeker

Dat zei ik toch :unsure:

fireblaster
23 april 2004, 17:45
Dat zei ik toch :unsure:

wat een mooi verjaardags cadeau

Kiara
23 april 2004, 17:48
Originally posted by fireblaster
wat een mooi verjaardags cadeau

Ligt het nu aan mij, of ben jij gewoon wartaal aan het uitslaan :confused:

fireblaster
23 april 2004, 17:52
Ligt het nu aan mij, of ben jij gewoon wartaal aan het uitslaan :confused:

nee ik verjaar in juli :woohoo:

Grayfox
23 april 2004, 19:11
Originally posted by CobraX
Ik haat turn based rpgs ;). Daarom is dit ook de eerste FF die ik gekocht heb. Het hele sfeertje sprak mij vroeger ook wel wat aan, maar dat turn based vechtsysteem verbrodde alles voor mij. Ik speel FF:CC alleen en moet zeggen dat het best genietbaar is (met 2 of 3 maten zal prolly wel veel toffer zijn maar ja). In die 10u FF:CC heb ik me nog geen seconde verveeld ;).

tip: sta open voor alles :p ge weet echt ni wa ge mist, turnbased word je gewent na een paar gevechten, is niet zo erg als het lijkt
Final Fantasy is niet voor niets een van de populairste RPG's ooit

CobraX
24 april 2004, 02:35
Originally posted by Grayfox
tip: sta open voor alles :p ge weet echt ni wa ge mist, turnbased word je gewent na een paar gevechten, is niet zo erg als het lijkt
Final Fantasy is niet voor niets een van de populairste RPG's ooit

Sorry maar dat is echt NIKS voor mij. Gewoon oersaai imo. Als ik niet open stond voor vanalles, dan had ik FF:CC nooit geprobeerd (is m'n 1ste rpg ooit remember) ;).