PDA

Volledige versie bekijken : Serienummer Abit NF7-S?

CubeCuyp
13 april 2004, 20:44
Hellow allemaal,

K zou voor de RMA van men Abit NF7-S rev 2.0 bordje de Serienummer moeten opgeven.

Nu vroeg k me af waar k die kon trug vinden op het bordje.

Der staat zo'n nummer op een stikkertje bij de pci sloten, en er staat een nummer op de zijkant van de printerpoort.

Iemand een idee welke de serienummer is? :)

Thnx in advance

Davion
13 april 2004, 20:46
Normaalgzien zal het die wel zijn die aan de PCI sloten hangt !

btw wa scheelt er aan ?

CubeCuyp
13 april 2004, 21:04
Kameraad van me had voltmod gezet op zijn mobo (Asus A7N8X-X). Werkte perfect maar toen em zene fsb nogmaals hoger zette en dus bios saved ineens niks meer.

Dus nu wist em niet of zene proc of zen mobo het had begeven.

Vroeg em aan mij, mag k mijne proc (was ene Duron 1400Mhz) es bij u testen? Jah tuurlijk hé zeg k.

Wij die erin, zet em aan, geeft piepcode maar een code die niet tussen de mogelijkheden stond :confused:

Dus, ik zeg, proc is kapot, k steek mijne trug derin: niks meer. Alleen het lichtje van de voeding ging nog wel aan, fans en hd's spinden op, voor de rest niks.

Dood dus.

K vond et heel raar, dacht dat mobo's beveiligd ware voor kapotte cpu's. Blijkbaar niet...
Nu heeft ie me een nieuw gekocht, wel een Epox 8rd3a+ maar da's eve goed hé.

Davion
13 april 2004, 21:11
Originally posted by CubeCuyp
Kameraad van me had voltmod gezet op zijn mobo (Asus A7N8X-X). Werkte perfect maar toen em zene fsb nogmaals hoger zette en dus bios saved ineens niks meer.

Dus nu wist em niet of zene proc of zen mobo het had begeven.

Vroeg em aan mij, mag k mijne proc (was ene Duron 1400Mhz) es bij u testen? Jah tuurlijk hé zeg k.

Wij die erin, zet em aan, geeft piepcode maar een code die niet tussen de mogelijkheden stond :confused:

Dus, ik zeg, proc is kapot, k steek mijne trug derin: niks meer. Alleen het lichtje van de voeding ging nog wel aan, fans en hd's spinden op, voor de rest niks.

Dood dus.

K vond et heel raar, dacht dat mobo's beveiligd ware voor kapotte cpu's. Blijkbaar niet...

ahzo...
wel weird dat die daarvan kapot is !, btw als je overclocked is een ABIT NF7-S wel degelijk beter ze ;)

krisse
13 april 2004, 21:12
Als ge naar ne lagere geklokte cpu gaat moet ge uw bios resetten

staat in het manual van uwe nf7

CubeCuyp
13 april 2004, 21:15
hoezo davion?

Davion
13 april 2004, 21:17
hoezo davion?

NF7-S kan vele hoger dinges aan ze , zijt maar zeker , ook op stoch is die al een paar % beter

CubeCuyp
13 april 2004, 21:23
jah als k dan een nieuwe heb uit RMA steek k die trug derin en verkoop k die EPOX hé :D

Pfff maar da werk hé :sad:

Zeker van da Serienummer da bij de pci slote is? :)

Ey davion nog iet, da mobo komt van bij Bells hé... gij zijt daar toch ook klant?

Zouw k dat daar trug durve binne brenge? Heb stock koeler vervange door slk 947u zoude ze daar moeilijk over doen? :p

Psychodweep
13 april 2004, 21:29

Heb ik ook al meegemaakt, k had m'n AMD K6-2 350 wat teveel volt gegeven, waardoor mobo en cpu naar de zak waren. Ik wist dus niet dat de cpu ook kapot was, ik dacht alleen dat het de processor was. Dus kocht ik nieuw mobo, steek cpu erin, zet pc aan, geen beeld, na 5 seconden springt er zo'n weerstand in de lucht (met een luide knal). Moederbord terug, nieuw gekregen, opnieuw geprobeerd, tweede mobo naar de zak, derde mobo gekregen en nieuwe cpu gekocht :p.

Davion
13 april 2004, 21:34
jah als k dan een nieuwe heb uit RMA steek k die trug derin en verkoop k die EPOX hé :D

Pfff maar da werk hé :sad:

Zeker van da Serienummer da bij de pci slote is? :)

Ey davion nog iet, da mobo komt van bij Bells hé... gij zijt daar toch ook klant?

Zouw k dat daar trug durve binne brenge? Heb stock koeler vervange door slk 947u zoude ze daar moeilijk over doen? :p

Zet er gewoon de bracket op van de cooler die stndaard er bij kwam hé , ik denk niet dat ze daar moeilijk over doen , allé , hie in Diest toch niet , ik vindt da vriendlijke kerels dus waarom niet , een neen hebde en een ja kunde krijgen hé ;)

BioHaZarD
14 april 2004, 13:07
Serie nummer staat op laatste pci slot of op achterkant van het mb.

Begint normaal gezien dan ook met NF7*********

CubeCuyp
14 april 2004, 14:03
thnx :niceone: