PDA

Volledige versie bekijken : Gunk

Drossie
13 april 2004, 10:12
Kzag gisteren reclame voor dit magazine.
Wie heeft er het al gekocht?

En ist een beetje goed??

b0rt
13 april 2004, 12:05
nog ni geleze, ma kheb wel gehoord da die gasten echte casualgamers zijn en altijd positief zijn as het op xbox/pc aankomt (points at meneer Molnar)

Carrotman
13 april 2004, 12:16
Ik heb het gekocht ja, en het ownt:love:

°Roelerhond°
13 april 2004, 12:25
Originally posted by Unlimited4s
nog ni geleze, ma kheb wel gehoord da die gasten echte casualgamers zijn en altijd positief zijn as het op xbox/pc aankomt (points at meneer Molnar)

mjah da was te verwachten é

Demon9k
13 april 2004, 14:39
Elke game daar krijgt een 80%+ score in da magazine.

[NeO]-mtr
13 april 2004, 15:25
Met Frank en die toestanden moet ik er niet echt van hebben.
Ook weer van die superkorte reviews, houd ik niet van.

J!nX
13 april 2004, 15:31
Originally posted by Demon9k
Elke game daar krijgt een 80%+ score in da magazine.
aangezien da ze voor elke console en voor pc reviewen, gaan ze de minder games er natuurlijk proberen uit te laten, nogal logisch da de meeste spellen dan hoge score krijgen. van bad boys 2 staat er ook iets in, en die krijgt lang geen 80%

Zwan
13 april 2004, 19:46
Frank Hofnar doet eraan mee dus ik zou der nie teveel van verwachten...

Nighty
14 april 2004, 12:35
Originally posted by Zwan
Frank Hofnar doet eraan mee dus ik zou der nie teveel van verwachten...

Da vink ik nu neker zo stom om te zeggen e,
KOOP da eerst, Frank Molnar zijne rubriek scheur da uit da magazine das zelf nie waar om u gat me af te kuisen:music: maja das nu eenmaal zo,
Hebde et magazine gekocht? ofnie
als ge et nie gekocht hebt en ier komt zeiken over Frank Hofnar dan vindk da wel stom, ge beïnvloed anderen en ge geeft direct een slecht beeld, nie da ta nie zo is ze,
zelf vind ik Gunk redelijk, ik ga het kopen in de hoop op wat verbetering, er staan stoeme rubrieken in maar tis de eerste editie e, was de eerste editie van OPM2 super?Die Van OXM?(officieel xbox magazine) kdenk nie da ta 100% was e dusja
kzeg wel nie da GUNK lang ga bestaan of zoveel succes zal krijgen ;)
we zullen da wel zien in de volgende edities

capt_snow
14 april 2004, 13:37
kzal et mss nekeer kope ask goesting em om naar den boekewinkel te gaan,maa anders vindek et nie zo super:) (de slechte games krijgen een veel te hoge score:naughty: )

Nighty
14 april 2004, 16:40
Originally posted by capt_snow
kzal et mss nekeer kope ask goesting em om naar den boekewinkel te gaan,maa anders vindek et nie zo super:) (de slechte games krijgen een veel te hoge score:naughty: )

als da diene keer is da we in de winkel stonden en da ge gauw es hebt gekeken naar de score vind ik ook da ge daar nie zo ne klare kijk op hebt, of tis da ge et bij familie hebt gelezen:ironic: ma door gewoon es door te bladeren en gauw es score bekijken nja dan wete nie goe wa ze schrijven hé:p ;)

Praga
16 april 2004, 23:58
ik kocht het en het leest heel aangenaam, is deftig in elkaar gestoken en raf picavet is een hele toffe en sympathieke gast!

Demon9k
17 april 2004, 11:36
Originally posted by J!nX
aangezien da ze voor elke console en voor pc reviewen, gaan ze de minder games er natuurlijk proberen uit te laten, nogal logisch da de meeste spellen dan hoge score krijgen. van bad boys 2 staat er ook iets in, en die krijgt lang geen 80%
Gunk zegt me eerlijk gezegd ook niks, geef mij maar GamesTM of Edge.

Carrotman
17 april 2004, 13:42
Originally posted by Praga
ik kocht het en het leest heel aangenaam, is deftig in elkaar gestoken en raf picavet is een hele toffe en sympathieke gast! hier ga ik 100% mee akkoord...

bulldog567
17 april 2004, 17:36
kdenk ni dat goe is
mja kbijf toch maar bij
power unlimited
(tis wel hollands maja)

Zwan
17 april 2004, 18:22
OPM2 & PCGameplay => my perfect combo :)

ASS-asn
17 april 2004, 19:41
Originally posted by bulldog567
kdenk ni dat goe is
mja kbijf toch maar bij
power unlimited
(tis wel hollands maja)

ja ben ook PU hardcore :D

kvind wel dat ge wa openminded moet staan en proberen u vooroordelen weg te laten
het lijkt me wel wat nochtans die GUNK, simpel is goe zolang ze serieuze dingen schrijven die waar zijn

ik sta er ook sceptisch tegenover maar kga het toch proberen ze :p

N3m3s1s
17 april 2004, 22:16
het doet me enorm denken aan een ander belgisch multiplatform magazine van enkele jaren terug nl. Gamers Unite!

(komt oa ook doordat Raf Picavet er voor schreef)

Zwan
17 april 2004, 23:18
Originally posted by N3m3s1s
het doet me enorm denken aan een ander belgisch multiplatform magazine van enkele jaren terug nl. Gamers Unite!

Yup, da was een zalig magazine. Kheb alle exemplaren daarvan gekocht, tkostte maar 60BEF ofzo. Jammer genoeg zijn ze dermee gestopt na een stuk of zeven exemplaren :(

bulldog567
18 april 2004, 18:23
Originally posted by ASS-asn
ja ben ook PU hardcore :D
tzijn gewoon zalige onderschrifte:lol:

Übergamer David
18 april 2004, 19:59
Ben zelf ook OPM2 en PU-hardcore, maar ik vond Gunk zeker niet slecht. Het zal uit de verdere nummers moeten blijken of ze een goed niveau kunnen aanhouden of niet.

P.S. Gamers Unite was idd lekker cheap, maar had wel een belachelijk groot formaat!

ASS-asn
19 april 2004, 19:15
Originally posted by N3m3s1s

ja da was goe
kheb ze bijna allemaal gekocht :p

dus GUNK ook geschreven door Raf Picavet ofzo?

vette swa
19 april 2004, 19:31
Originally posted by ASS-asn

dus GUNK ook geschreven door Raf Picavet ofzo?

Hij is één van de redactieleden ja.

Op zich vind ik het blad niet slecht, enkel zie ik nergens staan wanneer het volgende nummer uitkomt. :p

Nee soit, er is niet echt iets dat er voor mij uitspringt en dat mij aanzet om het te blijven kopen dus wss zal het bij die ene keer blijven, maar ik kan er geen echte minpunten voor opsommen. Behalve het feit dan dat ze voor mijn normen mss iets te weinig info bieden.

sventibold
19 april 2004, 21:35
wa vragen ze voor da boekske?

vette swa
19 april 2004, 21:38
Je vindt het voor €4 bij je dichtstbijzijnde dagbladhandelaar. ;)