PDA

Volledige versie bekijken : Gunk

Drossie
13 april 2004, 11:11
Kzag gisteren reclame voor dit magazine.
Wie heeft er het al gekocht?

En ist een beetje goed??

Patman
13 april 2004, 13:34
kvin da gamepower der te veel reclam voor maakt n/o
mor ik denk wel dat goe zal zijn

ik blijf toch bij pcgameplay ze...

Pandoriaantje
13 april 2004, 13:39
ik hou't bij google.
't is goedkoop en bevat alle info die je maar zoekt.. :p

EryciusPuteanus
13 april 2004, 14:13
ja 't is echt wel goe zenne, schrijfstijl is duidelijk volwassen, ni gericht op de 16 jarige puberkes, maar op ons *kuch* :)

mja, kan ook moeilijk anders met mensen als Cop en Picavet aan het woord... zelfs onze eigenste DrPepper schrijft ervoor :p

EryciusPuteanus
13 april 2004, 14:16
Originally posted by Pandoriaantje
ik hou't bij google.
't is goedkoop en bevat alle info die je maar zoekt.. :p

zo'n boekske dient ni echt om info in op te zoeken he, ik vind ni dat ge google (of 't Internet in 't algemeen) als alternatief voor zo'n boekske kunt nemen. GUNK leest ge als ge op de WC zit, of op de trein of zo, en ge leest da omdat ge goesting hebt om iets te lezen, ni omdat ge iets wil opzoeken en zo.

True, op 't Internet zult ge véél rapper aan uw info geraken en zo, maar ik vind dat zo'n boekskes er altijd zouden moeten zijn. (zeker zoiet goe als GUNK :p )

Ulukai5
13 april 2004, 15:01
Originally posted by EryciusPuteanus
zo'n boekske dient ni echt om info in op te zoeken he, ik vind ni dat ge google (of 't Internet in 't algemeen) als alternatief voor zo'n boekske kunt nemen. GUNK leest ge als ge op de WC zit, of op de trein of zo, en ge leest da omdat ge goesting hebt om iets te lezen, ni omdat ge iets wil opzoeken en zo.

True, op 't Internet zult ge véél rapper aan uw info geraken en zo, maar ik vind dat zo'n boekskes er altijd zouden moeten zijn. (zeker zoiet goe als GUNK :p )

Wordt Ery betaald iedere keer hij 'GUNK' zegt ofzo? Is da deel van de promotiecampagne :p ;)

Kheb het nog ni gelezen, zelfs nog ni zien liggen :p Als ik het zien en het ni verpakt is, ga'k er is ff in bladeren, maar ik koop nooit boekskes van games (tenzij voor een zeldzame CD ofzo) dus ik ga da nu ook ni doen...

cooly
13 april 2004, 17:45
ik koop meestal wel de pu:p
kweetnie wrm maar ik lees liever zo een boekske dan da ik da op internet zie,
et is gwn plesanter en zoals ericius... al zei:bv.als ge op de wc zit,de trein,bus,gwn voor iets te lezen,want ik lees niets anders (boeken lees ik nooit,soms keer strips);)

capt_snow
13 april 2004, 17:55
ik heb eens oxm gekocht (veel te duur)
nu koop ik meestal alle maanden opm2
maa gunk is maar 4€ en de valt te doen

cooly
13 april 2004, 18:13
Originally posted by capt_snow
ik heb eens oxm gekocht (veel te duur)
nu koop ik meestal alle maanden opm2
maa gunk is maar 4€ en de valt te doen
pu is "maar" €3.30:p

xbox
13 april 2004, 19:21
Ik heb het gekocht en het is goedkoop, zeker als je meerdere consoles hebt + ik ben ook geïnteresseerd in de games op andere platformen dusja.... en de schrijfstijl is vlot te lezen... kortom een aanrader

Xiron
13 april 2004, 19:36
ben ook blij dat het niet te kinderachtig is , nog redelijk 'korte' reviews , maar bon ze zijn nog maar juist van start gegaan.

Ik had zoiets à la freaky frank verwacht, maar in tegendeel....

Ben het eens met mr. encryptus ( srry voor verkeerde naam, vergeet vandaag alles): boekske is voor toilet, trein, tram, metro, tijdens een übersaaie les .... opt gemak chill

sincere
13 april 2004, 19:40
Originally posted by EryciusPuteanus

Ge slaat de spijker op de kop, niks zo plezant als op die dode momenten da ge geen pc of xbox in de buurt hebt om is lekker door de game boekskes te bladeren :woohoo:

Drossie
13 april 2004, 20:17
Ben hem ook gaan halen.
Vind het vree goed eigenlijk.

Alleen nogal korte en oppervlakkige reviews.

Maar voor de rest zeer goed magazine!!

Nighty
13 april 2004, 20:17
da magazine gaat percies super veel over games da getoont zijn op gamepower:unsure:
voor de rest hemk wa rare dinges gelezen over battlefield Vietnam
iets da nie klopt, voor de rest jah, zoveel emk me da magazine nie bijgeleerd ze, kzeg nu maar PS2 hoort hier mss nie thuis ma tis maar voorbeeld e
OPM2 als ge da leest weet ge op het eind v/h magazine iets bij, wa ik nie van "GUNK" kan zeggen, tis de eerste editie iervan, kga da nog een tijdje kopen in de hoop da et wa informatiever word, ik koop geen magazine voor oud nieuws