PDA

Volledige versie bekijken : xbox emulater voor windows beschikbaar!

bogy
13 april 2004, 02:50
neen, een emulator, geen volledige games, en het werkt enkel maar met originele games, dus NIET MET KOPIES!

zover het eerste

het tweede deel, helaas een minpuntje, is dat momenteel alleen turok evolution nog maar geëmuleerd wordt...

meer info + download + screens op DEZE LINK (http://www.dcnet.be/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=128)

Ulukai5
13 april 2004, 09:11
Heb turok niet...

Wat zijn de systeemeisen eigenlijk? Heb je ook opties om bijvoorbeeld de lijken wel te laten liggen etc...?

MeTa-
13 april 2004, 10:06
nice, maar speel liever XBOX games op men XBOX en PC games op PC

daar dient da toch voor, dacht ik? :unsure:

Teknoman
13 april 2004, 10:44
Hoe kan dat nu enkel met originele games werken als een xbox-spel niet in uw pc kan gelezen geworden? Dat klopt niet hé.
Hopelijk gaan ze die emulator rap doorontwikkelen, zodat ge de meeste games op uw pc kunt spelen.

cooly
13 april 2004, 12:11
de systeemeisen zijn: Pentium IV processor op 2.8 Ghz, de nodige dosis ram en een Geforce FX 5600. da is de pc waarop het getest is,en ja,ik heb ook geen turok dus ik kan da nie proberen,en dan nog,mijn videokaart is nog lang geen geforce FX
dus ja...:ironic:

Teknoman
13 april 2004, 12:26
Dat is gewoon de pc waarop het getest hé, ge hebt dat daarom niet nodig om dat te kunne draaien.

cooly
13 april 2004, 12:33
Originally posted by Teknoman
Dat is gewoon de pc waarop het getest hé, ge hebt dat daarom niet nodig om dat te kunne draaien. nee,maar ik pijs toch da da op een heel erg tragere pc gaat werken zenne;)

EryciusPuteanus
13 april 2004, 13:17
Originally posted by MeTa-
nice, maar speel liever XBOX games op men XBOX en PC games op PC

daar dient da toch voor, dacht ik? :unsure:

idem hier ;)
zeker als 't over Live gaat...

rpg_gamer
13 april 2004, 13:31
Het moet nogal raar zijn je xbox games op pc spelen. Je bent een groot scherm gewoon en dan naar een klein scherm (pc). En als je dan via live speelt hm zou het toch niet zo vertrouwen.

cooly
13 april 2004, 16:32
ik heb da keer gedaan bij mijn oude ps1 spellekes,ma da is toch nie echt wreed wijs ze,op tv is da veel beter en groter en de controls op pc moet ge nog allemaal instellen en zijn zelfs dan niet zo goed als een controller

MeTa-
13 april 2004, 16:55
ik blijf derbij

xbox games spele je op xbox

bogy
14 april 2004, 11:32
Originally posted by cooly
ik heb da keer gedaan bij mijn oude ps1 spellekes,ma da is toch nie echt wreed wijs ze,op tv is da veel beter en groter en de controls op pc moet ge nog allemaal instellen en zijn zelfs dan niet zo goed als een controller

je kan xbox controllers perfect op de pc aansluiten hoor ... dat zijn namelijk gewone USB-pads :)

en bij ps1, idd, op tv beter, wegens lage resolutie van de games... maar pgr2 wil'k toch wel is graag op een monitor spelen (hogere resolutie, nog zuiverder beeld)

MeTa-
14 april 2004, 11:36
Originally posted by bogy
je kan xbox controllers perfect op de pc aansluiten hoor ... dat zijn namelijk gewone USB-pads :)

met een beetje modding en soldeerwerk ;)

-[Weasle]-
14 april 2004, 12:24
ik speel gameboy advance en nintendo 64 op computer en daar zijn veel spellen van ma da ga wel goe :D

Teknoman
14 april 2004, 20:31
Dat gaat goed omdat die apparaten hun emulators al langer in ontwikkeling zijn en ze ook gewoonweg simpeler zijn dan een xbox.
Het voordeel van emulators is dat ge dan de games in een hogere resolutie kunt spelen, bvb moest ge nu eens project gotham racing 2 op uw pc spelen zou dat zalig zijn.

Ulukai5
14 april 2004, 21:00
Maar hoe komt het dat een emulator voor PS en N64 enzo veel gemakkelijker ontwikkeld was enzo terwijl da net weinig weg heeft van een PC.

Een xbox heeft bijna dezelfde structuur dan een PC en toch is die veel moeilijker?

Hoe komt dat?

cooly
14 april 2004, 21:13
kweetnie,mss da da komt door andere problemen

bogy
14 april 2004, 21:49
Originally posted by Ulukai5
Maar hoe komt het dat een emulator voor PS en N64 enzo veel gemakkelijker ontwikkeld was enzo terwijl da net weinig weg heeft van een PC.

Een xbox heeft bijna dezelfde structuur dan een PC en toch is die veel moeilijker?

Hoe komt dat?

het is wel wat meer dan "structuur"

tevens is het bij xbox niet zozeer emuleren, maar transcoding. (direct omzetten van de ene taal naar de andere taal)

PS en N64 zijn ook niet zo geävanceerd als xbox en je mag niet vergeten, dat die emulators ook jaren op zich hebben laten wachten...
de eerste n64 emulators kwamen ook pas na een tweetal jaar na de release van het toestel (idem voor ps1)

-[Weasle]-
16 april 2004, 23:59
maar de gba-emulator(visualboy) is toch al vroeger dan 2 jaar na het toestel uit hoor :eek:

Killer_Jon
17 april 2004, 00:21
ik speel nes snes genesis atari en gba roms op mijn xbox ....dat is een GROOT verschil met diezelfde roms spelen op je pc! ...kweetni tis gewoon veel cooler om mario3 op tv te spelen dan op monitor

over de xbox emulator: kheb al een xbox dus heb ik de emulator niet echt nodig...geef het nog een jaarke en ik zal het mischien is testen

en ik weet eigenlijk ni of de n64 al deftig geemuleerd is op PC ?? toch nog geen algemeen compatiebele emulator voor alle roms?
de ports voor de xbox werken toch slechts op een select aantal spellekes

moeder_theresa
25 april 2004, 21:26
waar kan ik ergens een emulator vinden om oude nintendo/sega games te spelen op mijn xbox?
voor dreamcast heb ik al zo ene

greetz

bogy
25 april 2004, 22:09
Originally posted by moeder_theresa
waar kan ik ergens een emulator vinden om oude nintendo/sega games te spelen op mijn xbox?
voor dreamcast heb ik al zo ene

greetz
hier (http://google.be)