PDA

Volledige versie bekijken : Vraagje over compaq

Fratley
12 april 2004, 22:17
Kan ik de inhoud van mijn compaq presario 6530 verplaatsen naar een andere case?
Want ik heb gehoord van iemand dat dit misschien niet mogelijk is maar ik wil een chieftech midi case hebben in plaats van mijn mini case.

Alvast bedankt

vinteg
12 april 2004, 22:36
ik ben ni zeker mor die qompacs hebben een anderre vorm van mobo
anderre maten s(cm verschil ofzo)
dus da ga ni gemakkelijk gaan

StaRflaM
12 april 2004, 22:39
ik weet dat dell problemen geeft omdat ze geen ATX moederbord formaat hebben enzo ;)

maar met Compaq wetek da ni :unsure:

moestek u zijn kzou is kijken naar mijn moederbord en kzou eens een prentje bekijken van een mobo fabrikant en deze vergelijken of de gaatjes overeenkomen, komen ze overeen ,... kopen die handel!

Davion
12 april 2004, 22:42
normaal lukt dat wel ze!, btw het zijn de Dell mobo's die een ATX stadaard hebben laar die naast de voeding nog een deel PCb vah het mobo hebben , past max niet echt in een andere kast , met Packard Bell en Compas notmaalgezien no prob !

Fratley
12 april 2004, 22:46
Merci ver de tips :niceone:

12 april 2004, 23:08
ik snap het nut niet van een compaq *brol* pc in een chieftec 'burk' case te zwieren :unsure:

RedShift
13 april 2004, 01:42
Als dat compaq moederbord voldoet aan de standaard ATX formaten, kan je dit probleemloos doen. Als het niet zo is, kan je hem misschien met minder vijzen monteren, maar als het bord teveel afwijkt is het een lost cause :D
Ga naar een computerwinkel en vraag als je het eerst een keer mag proberen in een ATX case. Werkt het in de die, dan zal het zeker wel werken in die chieftec