PDA

Volledige versie bekijken : CRT vraagske

the d@kter
12 april 2004, 20:04
Ik zou mij graag ne 19" of hoger CRT monitor aanschaffen. ben vooral bezig me grafische programma's en games => that's the reason why...+prijzen vallen beter mee en heb toch plaats genoeg. :D

Nu vraag ik mij af welk merk ik het beste kan kopen? ken ni zo veel van monitors. Kunnen jullie mij helpen of eventueel al een paar sites me reviews geven dan kan ik al eens gaan piepen...

thx

Greetz :p

***ARF***
12 april 2004, 20:04
www.google.be

Pardons
12 april 2004, 20:05
Originally posted by ***ARF***
www.google.be

goe geholpen ARF:naughty:

***ARF***
12 april 2004, 20:10
idd
heel goed geholpen
het is toch niet zo moeilijk om ne review te zoeken
ge typt gewoon in bij google
"crt review" en ge hebt er een paar duizend

we moeten er hier niet te veel watten onder leggen hé
als hij leert met google te zoeken hebben ik hem ineens voor de toekomst ook geholpen

stel da hij review moet hebben van graka, mobo, tft
weet hij dat dit zelf gezocht kan worden met google
en moet hij daar niet een nieuwe topic over openen

en door
goe geholpen ARF:naughty: te zeggen help je hem ook niet

Pardons
12 april 2004, 20:15
Originally posted by ***ARF***
idd
heel goed geholpen
het is toch niet zo moeilijk om ne review te zoeken
ge typt gewoon in bij google
"crt review" en ge hebt er een paar duizend

we moeten er hier niet te veel watten onder leggen hé
als hij leert met google te zoeken hebben ik hem ineens voor de toekomst ook geholpen

stel da hij review moet hebben van graka, mobo, tft
weet hij dat dit zelf gezocht kan worden met google
en moet hij daar niet een nieuwe topic over openen

en door te zeggen help je hem ook niet

neen daar heb je gelijk in .maar hij vroeg het vriendelijk genoeg om hem vutser te helpen.daarvoor dient dit forum toch?elkaar helpen.zoniet hoeft dit forum er ook niet te zijn .:wtf:

***ARF***
12 april 2004, 20:20
stel dat ik en review geef
kan het goed zijn dat er geen wnikel in de buurt is die het scherm da hij wilt binnen heeft
het is dus beter om eerst naar de winkels te kijken en zien welke crt's ze verkopen
en dan over die schermen specifiek reviews zoeken

da is meer doelgericht
want als ge dan eindelijk het scherm van u keuze hebt
weet ge ook ineens waar ge het kunt gaan kopen

en ne keer in de winkels zelf gaan kijken kan je ook doen
meestal staan er daar een heleboel opgesteld en in werking
zodat je zelf kan zien hoe helder de kleuren zijn enzo

eniac
12 april 2004, 20:22
Originally posted by the d@kter
Ik zou mij graag ne 19" of hoger CRT monitor aanschaffen. ben vooral bezig me grafische programma's en games => that's the reason why...+prijzen vallen beter mee en heb toch plaats genoeg. :D

Ik bevond me in dezelfde situatie als jou een paar maand geleden. Voor programmeren/sites bouwen enzo kan je wel wat monitorruimte gebruiken. Logische keuze als je niet naar geld moet kijken is de IIyama VisionMaster Pro454.

Als je echter niet op onbeperkt budget zit (wat zo was voor mij) kan je even naar de Hyundai ImageQuest Q995 kijken. Ik heb deze aangekocht en ben er werkelijk zeer tevreden van. Nog maar weinig schermen gezien die mij zo kunnen bekoren.
Bekijk hem hier maar even:
http://www.hyundaiq.com/pro_q995.asp

demon326
12 april 2004, 21:25
ik zou zeggen koop u een targa monitor is niet zo een bekend merk ma zo heb ik een van 19" staan is wel al wat oud mja werkt nog prima neemt wel wa ruimte in zo een 19"

BrAiNpAiN
12 april 2004, 22:12
Heb hier een Iiyama 17" staan van 1999, benk eel content van. Een tante van mij is tekenares en heeft een 19" van etzelfde merk. Ook ivm garantie heb ik gehoord dat Iiyama zeer goed is (ergens iets gelezen op dit forum van een ontplofte beeldbuis ofzo, weet niemeer juist).

SlasZ
12 april 2004, 23:41
koop een Ilyama of een Sony en je zal je het zeker niet beklagen. Hoe hoger de prijs hoe beter geldt hier wel.

eniac
12 april 2004, 23:45
Originally posted by SlasZ
koop een Ilyama of een Sony en je zal je het zeker niet beklagen. Hoe hoger de prijs hoe beter geldt hier wel.

Persoonlijk vind ik niet (en uit ervaring, ya) dat een VisionMaster Pro 454 zijn veel duurdere prijs waard is tegenover het beeldscherm dat ik nu bezit. But that's probably just me.