PDA

Volledige versie bekijken : video naar pc

$kullrider
12 april 2004, 20:19
ik weet niet of dit hier hoort maar weet er iemand of je een video van je videospeler naar je pc kunt doen en dan zo die video op je pc opnemen en hoe dat moet. Want ik zou graag de vhs-versie van band of brothers op dvd zetten. Ik heb al zo'n kabel om een film van op mijn pc op men tv te zien en ik heb tv-in en tv-out op men pc moest dat van enig belang zijn.
THX :)

( en kent er iemand een gemakkelijk te gebruiken programma om films vanop een gewone videocamera naar je pc over te zetten)
THX again :D

VDCNathan
12 april 2004, 20:22
Originally posted by $kullrider
ik weet niet of dit hier hoort maar weet er iemand of je een video van je videospeler naar je pc kunt doen en dan zo die video op je pc opnemen. Want ik zou graag de vhs-versie van band of brothers op dvd zetten. Ik heb al zo'n kabel om een film van op mijn pc op men tv te zien en ik heb tv-in en tv-out op men pc moest dat van enig belang zijn.
THX:D
Hebde misshien een TV-kaart?
En welke in- en uitgangen heeft die? (Bv: S-video in of uit...)

$kullrider
12 april 2004, 20:26
kheb een radeon 9800.
uitgangen: van video: video in: composite en s-video
video uit: ook composite en s-video

is dat wat je wilde weten??

VDCNathan
12 april 2004, 20:30
kheb een radeon 9800.
uitgangen: van video: video in: composite en s-video
video uit: ook composite en s-video

is dat wat je wilde weten??
Ja, ongeveer:p

Ma ge hebt dus geen tv-kaart?
Maar hiermee lukt da misschien ook

Ge verbint dus uw videorecorder met uw Radeon,
composite of S-video (in), ge moogt kiezen.

Voor de rest is het probleem, staat er een programma op uw PC waarmee ge da kut bekijken? Met een TV-kaart is da geen probleem, TV tuner starten, op composite of S-video zetten, en ge kunt opnemen, voor de radeon 9800 weet ik niet, welke programma's je hebt gekrege :s:(

$kullrider
12 april 2004, 21:04
de programma's die ik heb zijn medi@show, powercinema 2, powerdirector, powerdvd, powerproducer.

VDCNathan
12 april 2004, 21:09
de programma's die ik heb zijn medi@show, powercinema 2, powerdirector, powerdvd, powerproducer.
En kan er 1 van die de S-Video of Composite herkennen?
Srry ma'k heb geen van die programma's dus...

Ge moet maar nen keer kijke, de welke kan 'importen'
Als je Windows XP hebt, staat er ook misschien Windows Movie Maker op je computer,

Als je dat programma opendoet,
kan je importeren vanaf een video-apparaat

Dat van je videocamera is dezelfde weg eigenlijk...