PDA

Volledige versie bekijken : download probleem

marijn_vdb
12 april 2004, 14:25
Hallo,

Ik weet dat dit niet gaat over webdesign maar ik vond geen beter forum waarop ik dit moest posten.

Ik heb sinds een jaar of twee ADSL. Maar sinds een maand of twee zit ik met het volgende probleem. Als ik kijk hoeveel ik al gedownload heb (met isp monitor of op de site van belgacom) staat er altijd dat ik meer heb gedownload terwijl ik of iemand hier niets gedownload heb. Het gaat hier dan over 100-150 mb per dag en dan nog eens ongeveer 50 mb upload, terwijl het sharen bij programma's als kazaa enzo afstaat, en deze vrijwel nooit opstaan. Ik heb al vanalles geprobeert, op virussen gescand, spyware verwijderd, firewall geïnstalleerd (black ice) maar het downloaden blijft maar duren.

Heeft iemand dit probleem al gehad of weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

Alvast bedankt.

dêsh'
12 april 2004, 14:29
Bel eens naar de helpdesk van van Belgacom? Misschien weten zij hier de juiste oorzaak van?
Misschien is scannen met een trojan-scanner.. of misschien is de meter bij Belgacom zelf defect. Gebeurt hier bij telenet ook wel eens dat er foutieve waarden op de telemeter staan.

servi
12 april 2004, 14:33
verkeerd forum, topic verplaatst.

en gebruik eens itcan net monitor daar kan je exact zien welk programma voor die up en download zorgt.